VIWOW έγραψε:
Β. Το Big Pilot της IWC, δεν ανταποκρίνεται σε 3.5 από τα 5 κριτήρια.
-Το Big Pilot ειναι ενα κλασσικο B-Uhr watch αντιπροσωπευτικο σχεδιο των pilot ρολογιων εκεινης της εποχης.Μη ξεχναμε οτι τοτε δεν ηταν διαδεδομενη η λειτουργια GMT στα ρολογια διοτι τα μακρινα αεροπορικα ταξιδια(με αλλαγη χρονικων ζωνων) ηταν ελαχιστα,ενω δεν ξερω κι αν υπηρχε στη δεκαετια του '30 στεφανη με μοιρες.Περιττο δε το να μιλαμε για quartz.
....The basic design principles of the B-uhr watch were the 55mm diameter (the size of high-quality pocket watch movements of the era were around 42mm-46mm in diameter therefore watch cases were limited to > 50mm), the use of arabic numerals, central seconds hand (must be hack capable to allow adjustments in time error), large onion or diamond shaped crowns (to allow for easy adjustments using thick gloves) and the ultra long double riveted buffalo strap to be worn over thick pilot’s jackets (the rivets were actually used to adjust for different wrist sizes). Distinctive was the essential triangle marker at 12 o’clock with two dots on both sides. The triangle marker was used for the upward orientation of the dial during night flight. Furthermore, it was also used as a solar compass to find the earth’s true north in conjunction with sextants, compass and data charts. An anti-magnetic capability was needed hence all pilots watches used an iron inner core which also contributed to its large case design.
-Οποτε αν και για τα συγχρονα δεδομενα και τις αναγκες ενος πιλοτου το Big Pilot ειναι ενα ''απολιθωμα'' σε συγκριση με το Breitling Emergency ή το Omega X33,παρ'ολ'αυτα ομως δεν παυει να ανηκει στην κατηγορια των κλασσικων pilot ρολογιων,αφου ειναι μαλιστα και απο τα πρωτα ρολογια που φτιαχτηκαν για τετοια χρηση...τη θεση στο ''hall of fame'' την εχει κερδισει παναξια κατα τη γνωμη μου.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Θοδωρή ωραίες οι φώτο και τα όσα αναφέρεις....!!!!!
Μπορεί το big pilot να μην είναι για τα σημερινά δεδομένα το απόλυτο πιλοτικό ρολόι αλλά δεν πάυει να είναι στην κορυφή της λίστας, τόσο για την ιστορία του όσο και τον σχεδιασμό του.....
VIWOW έγραψε:Θοδωρή μου...
Εγώ δεν υποστήριξα ότι το Big Pilot δεν είναι pilot, ούτε ότι τα pilot θα έπρεπε να είναι quartz.
Τα κριτήρια σχολίασα και κατά πόσο είναι ισχύουν σε κάθε περίπτωση...
Το ξερω Κωστη!
Τα κριτηρια προφανως εχουν αλλαξει με την παροδο του χρονου και την εξελιξη της τεχνολογιας και της αεροπολοιας και θα συνεχισουν να αλλαζουν.Τι κριτηρια αραγε πληρουσε το Cartier Santos,κι ομως υπηρξε το πρωτο ρολοι πιλοτου στην ιστορια οπως σωστα εγραψες πιο πισω...
Παντως για τα δεδομενα του σημερα,νομιζω οτι τα κριτηρια που εθεσε ο VC222 ειναι σωστα.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Σήμερα ένας πιλότος δεν χρειάζεται ρολόι με τίποτα, εκτός αν είναι ένα emergency, ή ένα που έχει τηλέφωνο gps κλπ
Και αν θεωρήσουμε ότι χρειάζεται κανείς ένα gmt, γιατί να μη χρειάζεται ένα ρολόι που δείχνει όλες τις ζωνες χρόνου, ένα που βρίσκει σε ποια ζώνη είσαι ανά πάσα στιγμή;
Και αν θεωρησουμε ότι χρειάζεται ο πιλότος έναν χρονογράφο, γιατί να μην είναι ένας με δυνατότητα πολλαπλών χρονομετρήσεων ή με αντίστροφη μέτρηση κλπ
Αρα για να είναι ένα ρολόι pilot, τα κριτήρια είναι
1 Να αποπνέει μια pilot αισθητική
2. Να μοιάζει με τα ιστορικά pilot στην εμφάνιση
Και μια πηξίδα δώρο από εμένα...
Ανατρέξτε στην λίστα των pilot που έκανα από την αρχή
Βεβαίως και είναι Στέφανε, το είχα συμπεριλάβει μέσα στα 5, όπως και το Omega Museum Pilot 1938, το οποίο συνοδεύεται από λουράκι δερμάτινο 60 εκατοστών μήκους για να το φοράς στο μπούτι και να βλέπεις την ώρα χωρίς να σηκώνεις τα χέρια από το πηδάλιο...
Αυτό το speed astro kolokytho X33 γιατι το θεωρείτε pilot;
Τι σχέση έχει. Για το Διάστημα το έκανε ο Hayek...