ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Εταιρεια ορολογοποιιας ειναι η εταιρεια που κατασκευαζει ρολογια.Δεν σημαινει οτι πρεπει να κατασκευαζει απο το μηδεν και τους μηχανισμους που χρησιμοποιει.Μπορει να τους φτιαχνει η ιδια,να τους αγοραζει ακεραιους και να τους τοποθετει,να τους τροποποιει λιγο ή πολυ πριν τους τοποθετησει κτλ...Το ιδιο και με τα υπολοιπα εξαρτηματα.tazio έγραψε:Ωρολογοποιός, ή η εταιρεία ωρολογοποιίας αν θέλετε, ποιος είναι; Αυτός που φτιάχνει ένα μηχανισμό ή αυτός που φτιάχνει τη κάσα και τον μπρασελέ ή το λουράκι και τα λοιπά παρελκόμενα; Ή το σύνολο του ρολογιού.
Δε συμβαινει μονο στην ορολογοποιία αυτο φυσικα αλλα σε ολοκληρη την βιομηχανια.Μπορει να οδηγεις Saab,αλλα τα καθισματα να ειναι Recaro,το ηλεκτρικο κυκλωμα Bosch,τα φρενα Brembo,τα αμορτισερ bilstein,τα τζαμια κτλ κτλ.Και η μηχανη της(πρωην) αδελφικης Οpel.Αυτο δε σημαινει οτι η saab δεν ειναι μαρκα αυτοκινητων...
Ορολογοποιος ειναι και αυτος που επισκευαζει ενα ρολοι αλλα και αυτος που δημιουργει απο το μηδεν ενα νεο μηχανισμο.Φυσικα το δευτερο εκτος απο ιδιαιτερες ικανοτητες χρειαζεται και τις καταλληλες συνθηκες εργασιας...
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- StefMac
- JLC specialist
- Δημοσιεύσεις: 2808
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 10:05 pm
- Τοποθεσία: Απόδημος Αθηναίος ...
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 81 times
- Επικοινωνία:
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Να συμπληρώσω ότι ναι υπάρχουν δυο είδει ωρολογοποιών, αν μπορεί να το πει έτσι κάποιος ...eisenberg έγραψε:Εταιρεια ορολογοποιιας ειναι η εταιρεια που κατασκευαζει ρολογια.Δεν σημαινει οτι πρεπει να κατασκευαζει απο το μηδεν και τους μηχανισμους που χρησιμοποιει.Μπορει να τους φτιαχνει η ιδια,να τους αγοραζει ακεραιους και να τους τοποθετει,να τους τροποποιει λιγο ή πολυ πριν τους τοποθετησει κτλ...Το ιδιο και με τα υπολοιπα εξαρτηματα.tazio έγραψε:Ωρολογοποιός, ή η εταιρεία ωρολογοποιίας αν θέλετε, ποιος είναι; Αυτός που φτιάχνει ένα μηχανισμό ή αυτός που φτιάχνει τη κάσα και τον μπρασελέ ή το λουράκι και τα λοιπά παρελκόμενα; Ή το σύνολο του ρολογιού.
Δε συμβαινει μονο στην ορολογοποιία αυτο φυσικα αλλα σε ολοκληρη την βιομηχανια.Μπορει να οδηγεις Saab,αλλα τα καθισματα να ειναι Recaro,το ηλεκτρικο κυκλωμα Bosch,τα φρενα Brembo,τα αμορτισερ bilstein,τα τζαμια κτλ κτλ.Και η μηχανη της(πρωην) αδελφικης Οpel.Αυτο δε σημαινει οτι η saab δεν ειναι μαρκα αυτοκινητων...
Ορολογοποιος ειναι και αυτος που επισκευαζει ενα ρολοι αλλα και αυτος που δημιουργει απο το μηδεν ενα νεο μηχανισμο.Φυσικα το δευτερο εκτος απο ιδιαιτερες ικανοτητες χρειαζεται και τις καταλληλες συνθηκες εργασιας...
Α. Ωρολογοποιός μικρο-κατασκευών καταστήματος (αλλαγή μπαταριών, o-rings, λουράκια κτλ).
Β. Ωρολογοποιός
Γ. Ωρολογοποιός κατασκευαστής ( MANUFACTURE ).
Δ. Ωρολογοποιός αναπαλαίωτης ( RESTORATION ).
Φιλικά,
Στέφανος.
__________ Jaeger LeCoultre___________
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
_______The First Manufacture in the Vallee De Joux_______
180 Χρόνια Δημιουργίας, Καινοτομίας και Πάθος για το Ρολόι !!!
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
αυτο ειναι γεγονος και πιστευω οτι τροφοδοτει ολο το ριτσμοντ γκρουπ οχι με βεβαιοτητα αλλα εχω βασιμες υποψιες....... αλλωστε οταν αγοραστηκε κοστησε απιστευτα χρηματα στο γρουπ αν θυμαμαι καλα ηταν 100 φορες περισσοτερα απο τα κερδη της εταιριας τα οποια δεν ηταν και σπουδαια και πιστευω οτι ηθελε το γκρουπ εκτος απο το λαμπερο της ονομα να ειναι η αντιστοιχη "ετα" του γκρουπ .... οσο για το γαλβανισμα αν δεν κανω λαθος μπορει και να κανω αλλα ολες οι μηχανες εχουν υποστει επεξεργασια για αντοχη απο τη σκουρια ...Δεν είναι πάντα έτσι ...
Η Jaeger LeCoultre έχει 1000+ εργαζομένους, με 40 διαφορετικές ειδικότητες,
έχει κατασκευάσει πάνω από 1000 πατενταρισμένες calibres- μηχανισμούς
εκ των οποίων οι 60+ είναι σε πλήρη παραγωγή .
Και από τους λίγους εναπομείναντες με γαλβανισμένες μηχανές .
Αυτό που λένε για την JLC είναι ότι μόνο τα λουράκια δεν φτιάχνει αυτή,
και αυτό γιατί η λίμνη τον περισσότερο καιρό είναι παγωμένη ...
οσο για τη AS1130 τα ειπε εξαιρετικα ο StefMac JLC specialist ειχε εξαιρετικης ποιοτητας κραμα μεταλλων αυτο πιστευω οτι ηταν το μυστικο της
ειστε και πολυγραφοτατοι χαχαχαχαχαχααααα
διαφωνω μονο με το φιλο StefMac JLC specialist στο οτι οι ωρολογοποιοι χωριζονται σε 4 κατηγοριες για εμενα χωριζονται στο 1) επισκευαστικο και το 2) κατασκευαστικο
ουφ τα ειπα χαχαχαχααααααααααα
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
συμφωνω με τον φιλο eisenberg moderator μονο που θα ελεγα ειδικες γνωσεις οχι ικανοτητεςΕταιρεια ορολογοποιιας ειναι η εταιρεια που κατασκευαζει ρολογια.Δεν σημαινει οτι πρεπει να κατασκευαζει απο το μηδεν και τους μηχανισμους που χρησιμοποιει.Μπορει να τους φτιαχνει η ιδια,να τους αγοραζει ακεραιους και να τους τοποθετει,να τους τροποποιει λιγο ή πολυ πριν τους τοποθετησει κτλ...Το ιδιο και με τα υπολοιπα εξαρτηματα.
Δε συμβαινει μονο στην ορολογοποιία αυτο φυσικα αλλα σε ολοκληρη την βιομηχανια.Μπορει να οδηγεις Saab,αλλα τα καθισματα να ειναι Recaro,το ηλεκτρικο κυκλωμα Bosch,τα φρενα Brembo,τα αμορτισερ bilstein,τα τζαμια κτλ κτλ.Και η μηχανη της(πρωην) αδελφικης Οpel.Αυτο δε σημαινει οτι η saab δεν ειναι μαρκα αυτοκινητων...
Ορολογοποιος ειναι και αυτος που επισκευαζει ενα ρολοι αλλα και αυτος που δημιουργει απο το μηδεν ενα νεο μηχανισμο.Φυσικα το δευτερο εκτος απο ιδιαιτερες ικανοτητες χρειαζεται και τις καταλληλες συνθηκες εργασιας...
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Σωστη παρατηρηση.Οσο για τις υποκατηγοριες του φιλου Stef λογικα και το επαγγελμα του ορολογοποιου θα εχει κι αυτο τις ατυπες εστω εξειδικευσεις,οπως αλλωστε και τοσα αλλα επαγγελματα...ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ έγραψε:συμφωνω με τον φιλο eisenberg moderator μονο που θα ελεγα ειδικες γνωσεις οχι ικανοτητεςΟρολογοποιος ειναι και αυτος που επισκευαζει ενα ρολοι αλλα και αυτος που δημιουργει απο το μηδεν ενα νεο μηχανισμο.Φυσικα το δευτερο εκτος απο ιδιαιτερες ικανοτητες χρειαζεται και τις καταλληλες συνθηκες εργασιας...
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Εχεις προσωπικο μηνυμα.ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ έγραψε:και μια ερωτηση πως ανεβαζετε φοτο ???????????????????
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Ελπιζω να μην ενοχλει τον Κωστη να γραψω εδω την απαντηση που του εδωσε ο Gerald Dubois(ξερετε,Dubois Depraz) σε συνεντευξη για το WOW No2,σε ερωτηση απολυτα σχετικη με το θεμα μας:
-Κωστης Στηκας:Τα τελευταια χρονια υπαρχει ενα κυνηγι του να γινουν ολες οι εταιρειες κατασκευης ρολογιων ''manufactures''.Πολλοι σοκαρονται οταν ενα ρολοι μιας γνωστης και μεγαλης εταιρειας εχει μηχανισμο 7750.Τι εχετε να πειτε?
-Gerald Dubois:Αυτη ειναι η δομη του χωρου της ωρολογοποιίας.Το ιδιο γινεται και στα αυτοκινητα.Υπαρχουν σε καθε τομεα εταιρειες εξειδικευμενες.Εμεις για παραδειγμα ειμαστε ειδικοι στους πολυπλοκους μηχανισμους,αλλα δεν ασχολουμαστε με τη βαση του μηχανισμου.Χρησιμοποιουμε μηχανισμους ΕΤΑ που ειναι ο,τι καλυτερο μπορεις να βρεις σημερα.Οι ''απλοι'' αυτοι μηχανισμοι ειναι πολυ πιο αποδοτικοι απο οτι οποιοσδηποτε μηχανισμος που κατασκευαζεται σε manufacture.Σας το λεω με καμμια επιφυλαξη.Αν παρετε ενα μηχανισμο που εχει κατασκευαστει εξ'ολοκληρου στο χερι απο το μηδεν,δηλαδη το αντιθετο απο αυτο που ειναι ενας Valjoux7750,δηλαδη ενα μηχανισμο που παραγεται εδω και δεκαετιες σε τεραστιες ποσοτητες απο την πιο αρτια βιομηχανικη αλυσιδα,ο πρωτος μπορει να εχει μεγαλη συλλεκτικη αξια λογω εργασιας και σπανιοτητας,αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να εχει την ιδια ακριβεια και τις ιδιες επιδοσεις ενος Valjoux 7750.
To ιδιο ισχυει και για τους μηχανισμους της Rolex.Εχουν κανει τοσα εκκατομυρια φρες τον ιδιο μηχανισμο και του εχουν προσφερει τοσες βελτιωσεις που ειναι αυτονοητο οτι εχουν πολυ μεγαλυτερη αξιοπιστια.Η Patek Phillipe ειναι μια κορυφαια εταιρεια για τον τροπο που καταφερε να διατηρησει την αξια της και το παρελθον της και για το οτι δεν επεσε στο λαθος να παραγει πολλα ρολογια ριχνοντας την ποιοτητα.Ειναι πολυ σημαντικη αλλα στα δικα μου ματια ειναι λιγοτερο αξιοπιστη απο τη Rolex.H αξια των εταιρειων κατασκευης ξεπερναει το θεμα της αξιας της μηχανης.Εμεις κατασκευαζουμε και το Grande Complication της Patek πως κατασκευαζουμε και πολλα αλλα λιγοτερο ή περισσοτερο πολυπλοκα ρολογια.
-Κωστης Στηκας:Τα τελευταια χρονια υπαρχει ενα κυνηγι του να γινουν ολες οι εταιρειες κατασκευης ρολογιων ''manufactures''.Πολλοι σοκαρονται οταν ενα ρολοι μιας γνωστης και μεγαλης εταιρειας εχει μηχανισμο 7750.Τι εχετε να πειτε?
-Gerald Dubois:Αυτη ειναι η δομη του χωρου της ωρολογοποιίας.Το ιδιο γινεται και στα αυτοκινητα.Υπαρχουν σε καθε τομεα εταιρειες εξειδικευμενες.Εμεις για παραδειγμα ειμαστε ειδικοι στους πολυπλοκους μηχανισμους,αλλα δεν ασχολουμαστε με τη βαση του μηχανισμου.Χρησιμοποιουμε μηχανισμους ΕΤΑ που ειναι ο,τι καλυτερο μπορεις να βρεις σημερα.Οι ''απλοι'' αυτοι μηχανισμοι ειναι πολυ πιο αποδοτικοι απο οτι οποιοσδηποτε μηχανισμος που κατασκευαζεται σε manufacture.Σας το λεω με καμμια επιφυλαξη.Αν παρετε ενα μηχανισμο που εχει κατασκευαστει εξ'ολοκληρου στο χερι απο το μηδεν,δηλαδη το αντιθετο απο αυτο που ειναι ενας Valjoux7750,δηλαδη ενα μηχανισμο που παραγεται εδω και δεκαετιες σε τεραστιες ποσοτητες απο την πιο αρτια βιομηχανικη αλυσιδα,ο πρωτος μπορει να εχει μεγαλη συλλεκτικη αξια λογω εργασιας και σπανιοτητας,αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να εχει την ιδια ακριβεια και τις ιδιες επιδοσεις ενος Valjoux 7750.
To ιδιο ισχυει και για τους μηχανισμους της Rolex.Εχουν κανει τοσα εκκατομυρια φρες τον ιδιο μηχανισμο και του εχουν προσφερει τοσες βελτιωσεις που ειναι αυτονοητο οτι εχουν πολυ μεγαλυτερη αξιοπιστια.Η Patek Phillipe ειναι μια κορυφαια εταιρεια για τον τροπο που καταφερε να διατηρησει την αξια της και το παρελθον της και για το οτι δεν επεσε στο λαθος να παραγει πολλα ρολογια ριχνοντας την ποιοτητα.Ειναι πολυ σημαντικη αλλα στα δικα μου ματια ειναι λιγοτερο αξιοπιστη απο τη Rolex.H αξια των εταιρειων κατασκευης ξεπερναει το θεμα της αξιας της μηχανης.Εμεις κατασκευαζουμε και το Grande Complication της Patek πως κατασκευαζουμε και πολλα αλλα λιγοτερο ή περισσοτερο πολυπλοκα ρολογια.
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Re: ΕΤΑ or in-house calibres ?!?!?!
Ορθά...
Τώρα, όσον αφορά την JLC δεν είναι ετσι όπως τα λέει ο "παράξενος" φίλος μας.
Το 1998 (αν δεν κάνω λάθος) περιμένοντας το ψαράκι μας δίπλα στη λίμνη με τον Πρόεδρο της JLC και το μαγικό του team: Jasmine Steele (που λίγο μετά έγινε και είναι και σήμερα υπεύθυνη δημοσίων σχεσεων της ΡΡ), Max Busser κλπ, γυρνάω και λέω στον Πρόεδρο: "Από πότε θα σταματήσετε να δίνετε μηχανισμούς στην Vacheron;"
Πίνει μια γουλιά κρασί και μου λέει "Monsieur Stikas, νομίζω ότι τώρα θα μου ανακοινώσετε κάτι που δεν γνωρίζω!"
Είχα κάνει γκάφα. Η πηγή της πληροφορίας μου ήταν ο τότε Πρόεδρος της VC, που λίγες ημέρες πριν μου το είχε ανακοινώσει στην Αθήνα όπου είχαμε συναντηθεί για μια συνεντευξη, χωρίς να μου πει ότι δεν έχει ακόμα συζητηθεί!...
2 χρόνια μετά η JLC, πακετάκι με την IWC και την Lange, εξαγοράστηκαν από το γκρουπ Richemont, ενώ στο διάστημα αυτό είχε προσχωρήσει εκεί και η Vacheron.
Ένας από τους πρώτους στοχους που έβαλαν τότε για τη JLC, ήταν να σταματήσει να "φτιάχνει" τους υπόλοιπους γενικότερα και βέβαια μεσα στο γκρουπ.
Αυτό είναι τόσο αληθινό, ώστε φανταστείτε ότι όταν χρειάστηκε η Lange να αποκτήσει δικούς της μηχανισμούς, δεν κλήθηκε η JLC σε βοήθεια, αλλά η IWC, παρα το γεγονός ότι ήταν μια εταιρεία που με τίποτα δεν είχε την υποδομή της JLC στην κατασκευή μηχανών. Ο Kurt Klauss, )ο οποίος δούλεψε το Da Vinci και τα μεγάλα ρολόγια της IWC, είτε σε συνεργασία με τους Renaud & Papi, είτε με βάση τον 7750, είναι αυτός που μετέβη στην Γερμανία και υπό τις οδηγίες του Blumlein, δόμησε και έδωσε ζωή στους μηχανισμούς της Lange.
H JLC, καμία σχέση. Αντίθετα, σταμάτησε να παραδίδει μηχανισμούς στην VC, στην Cartier, στην Chopard (εκτός γκρουπ) κλπ και μπόρεσε να παράγει τόσες μοναδικές μηχανές, ελληνιστί "για πάρτη της".
Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρείες που προανέφερα τα επόμενα χρόνια απέκτησαν δικές τους μηχανές, αφού "τσιμπολόγησαν" μερικές και στις εξαιρετικές μηχανές της Piaget.
Ούτε η Panerai πήρε, ούτε η Montblanc.
H Ralph Lauren πήρε πέρσι και φούνταρε!........
Καταλαβαίνετε ότι με το παλιό καθεστώς δεν θα μπορούσε ποτέ η JLC, να έχει την επιτυχία που έκανε τα τελευταία χρόνια, γιατί όταν την ίδια μηχανή την βρίσκεις και σε άλλη μάρκα, μοιράζονται οι πωλήσεις. Αν εμένα μου αρέσει πιο πολύ το καντράν και οι δείκτες του Chopard, παίρνω Chopard, αφού έχει την ίδια μηχανή με το JLC.
Η JLC, άνοιξε τα φτερά της, μόνο όταν απέκτησε αποκλειστικότητα στους μηχανισμούς της!
Φιλικά
Κωστής
Τώρα, όσον αφορά την JLC δεν είναι ετσι όπως τα λέει ο "παράξενος" φίλος μας.
Το 1998 (αν δεν κάνω λάθος) περιμένοντας το ψαράκι μας δίπλα στη λίμνη με τον Πρόεδρο της JLC και το μαγικό του team: Jasmine Steele (που λίγο μετά έγινε και είναι και σήμερα υπεύθυνη δημοσίων σχεσεων της ΡΡ), Max Busser κλπ, γυρνάω και λέω στον Πρόεδρο: "Από πότε θα σταματήσετε να δίνετε μηχανισμούς στην Vacheron;"
Πίνει μια γουλιά κρασί και μου λέει "Monsieur Stikas, νομίζω ότι τώρα θα μου ανακοινώσετε κάτι που δεν γνωρίζω!"
Είχα κάνει γκάφα. Η πηγή της πληροφορίας μου ήταν ο τότε Πρόεδρος της VC, που λίγες ημέρες πριν μου το είχε ανακοινώσει στην Αθήνα όπου είχαμε συναντηθεί για μια συνεντευξη, χωρίς να μου πει ότι δεν έχει ακόμα συζητηθεί!...
2 χρόνια μετά η JLC, πακετάκι με την IWC και την Lange, εξαγοράστηκαν από το γκρουπ Richemont, ενώ στο διάστημα αυτό είχε προσχωρήσει εκεί και η Vacheron.
Ένας από τους πρώτους στοχους που έβαλαν τότε για τη JLC, ήταν να σταματήσει να "φτιάχνει" τους υπόλοιπους γενικότερα και βέβαια μεσα στο γκρουπ.
Αυτό είναι τόσο αληθινό, ώστε φανταστείτε ότι όταν χρειάστηκε η Lange να αποκτήσει δικούς της μηχανισμούς, δεν κλήθηκε η JLC σε βοήθεια, αλλά η IWC, παρα το γεγονός ότι ήταν μια εταιρεία που με τίποτα δεν είχε την υποδομή της JLC στην κατασκευή μηχανών. Ο Kurt Klauss, )ο οποίος δούλεψε το Da Vinci και τα μεγάλα ρολόγια της IWC, είτε σε συνεργασία με τους Renaud & Papi, είτε με βάση τον 7750, είναι αυτός που μετέβη στην Γερμανία και υπό τις οδηγίες του Blumlein, δόμησε και έδωσε ζωή στους μηχανισμούς της Lange.
H JLC, καμία σχέση. Αντίθετα, σταμάτησε να παραδίδει μηχανισμούς στην VC, στην Cartier, στην Chopard (εκτός γκρουπ) κλπ και μπόρεσε να παράγει τόσες μοναδικές μηχανές, ελληνιστί "για πάρτη της".
Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρείες που προανέφερα τα επόμενα χρόνια απέκτησαν δικές τους μηχανές, αφού "τσιμπολόγησαν" μερικές και στις εξαιρετικές μηχανές της Piaget.
Ούτε η Panerai πήρε, ούτε η Montblanc.
H Ralph Lauren πήρε πέρσι και φούνταρε!........
Καταλαβαίνετε ότι με το παλιό καθεστώς δεν θα μπορούσε ποτέ η JLC, να έχει την επιτυχία που έκανε τα τελευταία χρόνια, γιατί όταν την ίδια μηχανή την βρίσκεις και σε άλλη μάρκα, μοιράζονται οι πωλήσεις. Αν εμένα μου αρέσει πιο πολύ το καντράν και οι δείκτες του Chopard, παίρνω Chopard, αφού έχει την ίδια μηχανή με το JLC.
Η JLC, άνοιξε τα φτερά της, μόνο όταν απέκτησε αποκλειστικότητα στους μηχανισμούς της!
Φιλικά
Κωστής