ggli έγραψε:Επίσης ένα φαινόμενο κλασικης χειραγώγησης θεωρώ ότι είναι τα gs,
Μερικές αράδες δυο τριών ανθρώπων σε καθημερινή βάση, με επιμονή στα προτερήματα έναντι άλλων εταιρειών , με φωτογραφιες κσλλιτεχνικες , με ανάλογες συζητήσεις και vs, ήταν αρκετό να εξαπλωθεί σαν ιός το τελευταίο διάστημα κσι να καθοδηγήσει επερχόμενες αγορές .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αυτό που περιγράφεις θα το έλεγα marketing όχι χειραγώγηση αποκλειστικά. Επίσης, το προϊόν είναι όντως καλό και οι κινήσεις αυτές είναι για το φέρουν στο προσκήνιο, να γίνει γνωστό. Γιατί το έκαναν τώρα, αυτοί ξέρουν, ίσως γιατί θέλουν να περάσουν την εταιρία σε άλλη κατηγορία, να αλλάξει εικόνα, όχι τόσο ειδική για ψαγμένους, αλλά πιο δημοφιλής και εμπορική και να αυξήσουν και το κύρος και της Seiko, που ανεβάζει τιμές και βγάζει ακριβότερα μοντέλα το τελευταίο διάστημα. Άνοιξαν μαγαζιά Ευρώπη, Αμερική που δεν είχαν, έκαναν κίνηση εξάπλωσης, ενώ το προϊόν υπήρχε χρόνια πριν. Στα πλαίσια της μείωσης των πωλήσεων και της παρουσίασης του ρολογιού περισσότερο ως κόσμημα, τακτική που έχουν και αρκετοί Ελβετοί.