SEIKO

Σε αυτή την θεματική ενότητα θα γίνετε αναφορά σε όλες τις εταιρείες οι οποίες προέρχονται από την Ιαπωνία
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387" onclick="window.open(this.href);return false;

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ggli for the post:
Megalos (Τρί Μαρ 12, 2019 10:55 pm)
Rating: 7.69%
ggli
Άβαταρ μέλους
Elio5
Omega specialist
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
Has thanked: 1163 times
Been thanked: 3438 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από Elio5 »

ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.

Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.

Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Το προβλημα με την ημερομηνία στα Τουντορ GMT? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.

Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.

Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....Εικόνα



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
These users thanked the author Elio5 for the post (total 5):
ggli (Τρί Μαρ 12, 2019 8:52 am) • gep (Τρί Μαρ 12, 2019 9:16 am) • GREDA (Τρί Μαρ 12, 2019 9:38 am) • giannistissot (Τρί Μαρ 12, 2019 12:40 pm) • Megalos (Τρί Μαρ 12, 2019 10:56 pm)
Rating: 38.46%
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.

Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.

Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.

Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.

Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....Εικόνα



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ggli for the post:
Megalos (Τρί Μαρ 12, 2019 10:57 pm)
Rating: 7.69%
ggli
Άβαταρ μέλους
Elio5
Omega specialist
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
Has thanked: 1163 times
Been thanked: 3438 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από Elio5 »

ggli έγραψε:
Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.

Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.

Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.

Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.

Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....Εικόνα



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.

Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.

Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.

Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?

Ρολοι ενος μηνα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Elio5 την Τρί Μαρ 12, 2019 9:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

Κρίμα για τον κυριουλη πάντως, αν ήταν ρόλεξ θα ήταν ήδη συλλεκτικό , χαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:
Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.

Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.

Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.

Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.

Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....Εικόνα



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.

Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.

Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.

Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?

Ρολοι ενος μηνα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα service


Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
Άβαταρ μέλους
captain
Δημοσιεύσεις: 7884
Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
Has thanked: 5083 times
Been thanked: 11947 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από captain »

Ρε παιδιά ποιος είναι ο κανόνες των 30 cm ...;;;;; :-)
Άβαταρ μέλους
Elio5
Omega specialist
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
Has thanked: 1163 times
Been thanked: 3438 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από Elio5 »

ggli έγραψε:
Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:
Elio5 έγραψε:
ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387

30cm rule κύριοι .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.

Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.

Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.

Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.

Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....Εικόνα



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.

Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.

Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.

Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?

Ρολοι ενος μηνα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα service


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στη επισημη Ρολεξ μου το ειπαν.

Απλά η Σεικο θα έπρεπε να πουλάει άψογο απο καθε αποψη προϊόν στα 5κ. Την Ρολεξ λόγω ονόματος και ειδικού βάρους δεν την ενδιαφέρει.



Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

captain έγραψε:Ρε παιδιά ποιος είναι ο κανόνες των 30 cm ...;;;;; :-)
Ότι δεν φαίνεται στα 30cm δεν υπάρχει


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ggli for the post:
Megalos (Τρί Μαρ 12, 2019 10:59 pm)
Rating: 7.69%
ggli
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4363 times

Re: SEIKO

Δημοσίευση από ggli »

Άλλο παράδειγμα ,super limited editoin
Έπεσα πάνω σε όλα τα λάθη μαζεμένα.
Εικόνα
Οκ λίγη σκόνη αλλά λάθος γράμματα ;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author ggli for the post:
Megalos (Τρί Μαρ 12, 2019 11:00 pm)
Rating: 7.69%
ggli
Απάντηση