SEIKO
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
- Elio5
- Omega specialist
- Δημοσιεύσεις: 2715
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
- Has thanked: 1163 times
- Been thanked: 3438 times
Re: SEIKO
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Το προβλημα με την ημερομηνία στα Τουντορ GMT? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Rating: 38.46%
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
Re: SEIKO
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
- Elio5
- Omega specialist
- Δημοσιεύσεις: 2715
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
- Has thanked: 1163 times
- Been thanked: 3438 times
Re: SEIKO
Συμφωνώ.ggli έγραψε:Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Elio5 την Τρί Μαρ 12, 2019 9:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
Re: SEIKO
Κρίμα για τον κυριουλη πάντως, αν ήταν ρόλεξ θα ήταν ήδη συλλεκτικό , χαχαχα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
Re: SEIKO
Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα serviceElio5 έγραψε:Συμφωνώ.ggli έγραψε:Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ggli
- captain
- Δημοσιεύσεις: 7884
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
- Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
- Has thanked: 5083 times
- Been thanked: 11947 times
- Elio5
- Omega specialist
- Δημοσιεύσεις: 2715
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 15, 2012 10:48 am
- Has thanked: 1163 times
- Been thanked: 3438 times
Re: SEIKO
Στη επισημη Ρολεξ μου το ειπαν.ggli έγραψε:Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα serviceElio5 έγραψε:Συμφωνώ.ggli έγραψε:Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.ggli έγραψε:https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Απλά η Σεικο θα έπρεπε να πουλάει άψογο απο καθε αποψη προϊόν στα 5κ. Την Ρολεξ λόγω ονόματος και ειδικού βάρους δεν την ενδιαφέρει.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times
- ggli
- Δημοσιεύσεις: 5986
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
- Has thanked: 2867 times
- Been thanked: 4363 times