captain έγραψε:Από εμένα τίποτα απο special edition .... limited edition .... anniversary edition... boutique edition .... και οποία άλλη edition θέλουν .....
Παρα μόνο Απλά συμβατικά ρολόγια μαζικής παραγωγής ....!!
Δεν συμμετέχω σ αυτήν την γελοιότητα των εταιριών για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα με τις εξωφρενικές τιμές που χρεώνουν ...!!!!
Μα και η Ρολεξ απλά συμβατικά Ρολόγια μαζικής παραγωγής πουλάει Καπετάνιο μου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά Ηλία ....
Για να την βάλω και αυτήν στο κάδρο .... δεν θα δώσω ποτέ μου ούτε ένα ( € ) για καπέλο σε κανένα ρολόι της ρόλεξ !!!!
captain έγραψε:Από εμένα τίποτα απο special edition .... limited edition .... anniversary edition... boutique edition .... και οποία άλλη edition θέλουν .....
Παρα μόνο Απλά συμβατικά ρολόγια μαζικής παραγωγής ....!!
Δεν συμμετέχω σ αυτήν την γελοιότητα των εταιριών για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα με τις εξωφρενικές τιμές που χρεώνουν ...!!!!
Μα και η Ρολεξ απλά συμβατικά Ρολόγια μαζικής παραγωγής πουλάει Καπετάνιο μου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά Ηλία ....
Για να την βάλω και αυτήν στο κάδρο .... δεν θα δώσω ποτέ μου ούτε ένα ( € ) για καπέλο σε κανένα ρολόι της ρόλεξ !!!!
Το θεμα ειναι οτι η ρολεξ δε ζηταει κανενα καπελο...Ολοι οι αλλοι ζητανε..Η ρολεξ απλα μειωσε την παραγωγη της και δικαιωμα της να το κανει ..Το προβλημα το εχει ο κοσμος που εχει παθει φρενιτιδα τωρα που ειναι δυσευρετα ,είναι διατεθειμενος να πληρωσει καπελα και καποιοι το εκμεταλεύονται ...Η ρολεξ ισα ισα που με αυτη τη ταχτικη εχει καταφερει και στεκεται ακριβως διπλα με εταιρειες τυπου πατεκ,ap με ρολογια διπλασιας και τριπλασιας τιμης και μαγκια της !!
These users thanked the author Argo98 for the post (total 2):
captain έγραψε:Από εμένα τίποτα απο special edition .... limited edition .... anniversary edition... boutique edition .... και οποία άλλη edition θέλουν .....
Παρα μόνο Απλά συμβατικά ρολόγια μαζικής παραγωγής ....!!
Δεν συμμετέχω σ αυτήν την γελοιότητα των εταιριών για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα με τις εξωφρενικές τιμές που χρεώνουν ...!!!!
Μα και η Ρολεξ απλά συμβατικά Ρολόγια μαζικής παραγωγής πουλάει Καπετάνιο μου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά Ηλία ....
Για να την βάλω και αυτήν στο κάδρο .... δεν θα δώσω ποτέ μου ούτε ένα ( € ) για καπέλο σε κανένα ρολόι της ρόλεξ !!!!
Το θεμα ειναι οτι η ρολεξ δε ζηταει κανενα καπελο...Ολοι οι αλλοι ζητανε..Η ρολεξ απλα μειωσε την παραγωγη της και δικαιωμα της να το κανει ..Το προβλημα το εχει ο κοσμος που εχει παθει φρενιτιδα τωρα που ειναι δυσευρετα ,είναι διατεθειμενος να πληρωσει καπελα και καποιοι το εκμεταλεύονται ...Η ρολεξ ισα ισα που με αυτη τη ταχτικη εχει καταφερει και στεκεται ακριβως διπλα με εταιρειες τυπου πατεκ,ap με ρολογια διπλασιας και τριπλασιας τιμης και μαγκια της !!
Μπορεί η Ρολεξ να μην ζητάει καπέλο και να μείωσε παραγωγή άλλα ταυτόχρονα δίνει άνετα ρολόγια σε γκρι ενώ ταυτόχρονα δεν δίνει σε AD η ακόμα και στις μπουτίκ της.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
These users thanked the author Elio5 for the post:
captain έγραψε:Από εμένα τίποτα απο special edition .... limited edition .... anniversary edition... boutique edition .... και οποία άλλη edition θέλουν .....
Παρα μόνο Απλά συμβατικά ρολόγια μαζικής παραγωγής ....!!
Δεν συμμετέχω σ αυτήν την γελοιότητα των εταιριών για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα με τις εξωφρενικές τιμές που χρεώνουν ...!!!!
Μα και η Ρολεξ απλά συμβατικά Ρολόγια μαζικής παραγωγής πουλάει Καπετάνιο μου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά Ηλία ....
Για να την βάλω και αυτήν στο κάδρο .... δεν θα δώσω ποτέ μου ούτε ένα ( € ) για καπέλο σε κανένα ρολόι της ρόλεξ !!!!
Το θεμα ειναι οτι η ρολεξ δε ζηταει κανενα καπελο...Ολοι οι αλλοι ζητανε..Η ρολεξ απλα μειωσε την παραγωγη της και δικαιωμα της να το κανει ..Το προβλημα το εχει ο κοσμος που εχει παθει φρενιτιδα τωρα που ειναι δυσευρετα ,είναι διατεθειμενος να πληρωσει καπελα και καποιοι το εκμεταλεύονται ...Η ρολεξ ισα ισα που με αυτη τη ταχτικη εχει καταφερει και στεκεται ακριβως διπλα με εταιρειες τυπου πατεκ,ap με ρολογια διπλασιας και τριπλασιας τιμης και μαγκια της !!
Αυτή η τακτική της μπορεί να έχει φέρει την Ρ να στέκεται σαν εταιρεία δίπλα στις μεγάλες Βασίλη, αλλά αυτό σαφώς και δεν κάνει και τα ρολόγια τους ισάξια των λοιπών αυτής της κατηγορίας. Ποιοτικά ναι, αλλά κατά την γνώμη μου έχουν ακόμα πολύ δρόμο να κάνουν γιά να φτάσουν στην κορυφή.
Γιωργο αναφέρομαι στο statement που κανει ο κατοχος τους ,γιατι καλως ή κακως αυτό είναι το κυριότερο που μετραει στο χωρο του luxury..Η καθαρη ωρολογιακη αξια ειναι κατι που συζηταμε εδω αλλα λιγο αποσχολει στον εξω κοσμο...Αυτη τη στιγμή με μια κεραμικη daytona ή ένα κεραμικο pepsi ,τα οποια υποδηλωνουν πως εχεις κι αλλα ακριβα ρολόγια ,βαθιες τσεπες ,καλες πελατειακες σχεσεις με τον ad κτλπ, <<στεκεσαι>> ανετα με το ιδιο εφε σε μια παρεα που ο ενας φοραει patek και ο άλλος RM πχ...Αυτο εχει πετύχει η rolex και μαγκιά της.
These users thanked the author Argo98 for the post (total 3):
Αυτό ακριβώς απεχθάνομαι Βασίλη.
Τίποτε παραπάνω από μία δήλωση νεοπλουτισμού, γιατί όσοι τα έχουν τα λεφτά, δεν έχουν λόγο να τα διαφημίζουν.
Από αυτό και μόνο δεν συνεπάγεται αγάπη και γνώση γιά το αντικείμενο, ούτε οι καλές σχέσεις με AD που βασίζονται σε καθαρά χρηματικές σχέσεις.
Τώρα θα μου πεις αν κάποιος φοράει PP, όπως καλή ώρα η φωτογραφία που ανάρτησες εχθές αναφορικά με το actual audience της PP, νομίζω ότι το παλικαράκι με μία μικρή επιφύλαξη γιατί μερικές φορές τα φαινόμενα απατούν, δύσκολα θα περνούσε από οποιοδήποτε face control του κύκλου μας.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
These users thanked the author gep for the post (total 5):
Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
These users thanked the author dennis66 for the post (total 4):
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
These users thanked the author gep for the post (total 2):
dennis66 έγραψε:Η Ρόλεξ έβλεπε το τιράζ της να έχει πλέον εκτοξευτεί σε ασύλληπτα νούμερα, ανταποκρινόμενο σε αντίστοιχη διαρκή ζήτηση, επί σειρά δεκαετιών. –Που θα πήγαινε αυτό βιολί ; Ως σοβαρή εταιρεία, κάθεται και βάζει κάτω τα πράγματα, «βλέποντας» μια δεκαετία μπροστά. Τώρα, η Rolex δεν είναι ακριβώς ωρολοβιομηχανία. Δεν πουλάει ρολόγια. Πουλάει «κύρος». -Τι σημαίνει δηλαδή «κύρος «; Σημαίνει ότι δεν μπορεί να το φοράει το Rolex ο πάσα ένας, διότι άμα είναι να έχουν όλοι κύρος, πάει, χαθήκαμε ως κοινωνία. Kαι τότε, χάθηκε και η Rolex ως εταιρεία.
Εννοείται ότι, με τόση παγκόσμια ζήτηση, εάν ήταν άλλος στη θέση της Rolex, το πιθανότερο είναι να εκτόξευε στην παραγωγή στα ύψη, ώστε να κονομήσει. Μόνο που εδώ πρόκειται για σοβαρή εταιρεία και κάθε σοβαρή εταιρεία γνωρίζει ότι το αρνί απλά το κουρεύουμε –ποτέ δεν το γδέρνουμε !
Επομένως, η τεχνητή μείωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων της Rοlex, δεν είναι μαρκετίστικο τερτίπι, είναι ζήτημα επιβίωσης της ιδίας. Το ότι οι πολλοί δεν αναγνωρίζουν τα σημάδια υπερθέρμανσης (καραφουσκάρα τη λέμε στο χωριό μου) δεν είναι καθόλου περίεργο, αντίθετα είναι απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό. Η Rolex τα αναγνωρίζει. Ξέρει που ακριβώς οδηγεί αυτό, αιτιακά, ιστορικά, μαθηματικά, ό,τι θες. Κι ενώ όλοι της ζητούν να πατήσει γκάζι, αυτή πατάει φρένο. Επειδή ξέρει, ότι όλοι αυτοί που αξιώνουν άμεση προσβασιμότητα στα προϊόντα της, εφόσον αυτή ανταποκριθεί, τότε –μεθαύριο- θα την κατηγορήσουν ότι ευτέλισε το προϊόν της, καθιστώντας το πάγκοινο. Φρένο λοιπόν.
Γκρίζοι ντήλερς : Στο βαθμό που συνομολογείται η χρησιμότητα του γύπα σ΄ενα άλφα οικοσύστημα, θα πρέπει αντίστοιχα να συμφιλιωθούμε με την ιδέα της ύπαρξης των Γκρίζων. Οι Γκρίζοι κάνουν σπουδαία δουλειά για τις εταιρείες, οι οποίες τους ανέχονται –εάν όχι και τους ενθαρρύνουν- για τους ίδιους λόγους που ένας ρινόκερως ανέχεται μέσα στο στόμα του εκείνο στο μυστήριο πουλί που καθαρίζει τα κατάλοιπα τροφών. Είναι κράχτες, είναι αβανταδόροι, κάνουν μια βρώμικη δουλειά, που τελικά κάποιος θα έπρεπε να την κάνει. Το καπέλο είναι η αμοιβή τους, πώς να το κάνουμε ; Στο βαθμό που δεν ανήκω στο πελατειακό κοινό των εν λόγω τύπων, προσωπικά δεν μου καίγεται καρφάκι ποιον γδέρνουν. Μου αρκεί το να μην είναι το δικό μου τομάρι απλωμένο στην αυλή τους.
Όπως το βλέπω εγώ, σε σχέση με το εμπορεύσιμο προϊόν που λέγεται ρολόγια (και δη «κύρους») δεν ξέρω κατά πόσον έχει νόημα να διαμαρτυρόμεθα για τις πρακτικές χειραγώγησης. Δεν πρόκειται περί άρτου και γάλακτος, πρόκειται για κατ’ εξοχήν είδος πολυτελείας, το οποίο διακινείται σε μια παγκόσμια αγορά μαστιζόμενη από πολυετή ύφεση και απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινωνία διαρκώς αυξανόμενων αντιθέσεων.
Και για να μη γελιόμαστε, το όποιο ρολόϊ «κύρους» κάθε άλλο παρά εργαλείο άμβλυνσης κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων αποτελεί (διότι εάν αποτελούσε, τότε απλά θα έπαυε να αποκαλείται «κύρους»....)
Σ’ αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους πρακτική, ακόμη και αθέμιτη, είναι, όχι βέβαια δικαιολογημένη, αλλά πάντως αιτιολογημένη και πανεύκολα εξηγήσιμη. Για τη Rolex, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, εξακολουθούν να υφίστανται τεράστιες προοπτικές, ιδίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Δεν επιθυμεί να τις κάψει πρόωρα. Κλάσμα ελάχιστο πληθυσμών δισεκατομμυρίων (Κίνες, Ινδίες, Ρωσσίες) να προστίθεται ετήσια στο πελαταλόγιό της, της αρκεί και με το παραπάνω. Με μία και μόνη προϋπόθεση : -Να παραμείνει η ζήτηση τουλάχιστον σταθερή στις μεγάλες ώριμες αγορές, διότι αυτές είναι που καθορίζουν την τάση, τον συρμό, το trend, τη μόδα, όπως κι αν το πούμε. Οι υπόλοιπες ακολουθούν και μιμούνται.
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές από ότι οι εταιρείες. Αυτοί δεν γδέρνουν κόσμο, αλλά βοηθούν τους dealers να μην χάσουν την αντιπροσώπευση, αν τυχόν δεν πουλήσουν τον απαιτούμενο αριθμό μέσω των καταστημάτων τους.
Αυτοί που βάζουν τα καπέλα είναι οι φλιπεράδες.
Γιά τα υπόλοιπα, σηκώνει πολύ συζήτηση.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Οι γκρι πουλάνε σε μειωμένες τιμές?
Ρολόγια από άλλες εταιρίες ισως ναι, τα Ρολεξ όμως τα πουλάνε και αυτοι με καπέλο.
Όσο για τους φλιπεραδες στο Instagram και στα ξένα φορα τους ονομάζουν scalpers.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
These users thanked the author Elio5 for the post: