Συζήτηση κάνουμε Βασίλη.Argo98 έγραψε:Ηλία εγώ είμαι της άποψης πως ο καθένας με την επιχείρηση του κάνει ό,τι θέλειElio5 έγραψε:Εγω κύριοι διαφωνώ.
ΚΑΙ οι εταιρείες φέρουν μερίδιο ευθύνης.
Αυτες δημιουργούν τον πανικό με αυτές τις τακτικές.
Λές και η Ρόλεξ δεν θα μπορούσε να πουλησει αν δεν τα έκανε αυτα που κάνει. Η μήπως η Ω δεν θα μπορούσε να διαθέσει 2012 σπιντμαστερ?
Το θέμα δεν είναι η πώληση (δηλαδη τα χρήματα) το θέμα είναι πως η πώληση θα κάνει και ντόρο και θα αυξήσει και το Hype.
Και εκεί την πληρώνει ο καταναλωτής.
Κανένας λόγος πιστευω δε μας πέφτει αν η χ εταιρεια πχ αποφασισει αύριο να κλείσει το μαγαζι ,αν παράγει ενα ρολόι το χρόνο ή αν το χρεώνει στα 100k ....
Η ρολεξ πχ που αναφερεται ,αν δε της δημιουργησει σε βαθος χρονου προβληματα ( προβλημα της ) η τακτική που ακολουθει ,πολυ καλα κανει κατα την αποψη μου και κανει ο,τι κάνει .Οι τιμες άλλωστε και το exclusivity ειναι σημαντικο κομματι στρατηγικης για να φτιαχνει καθε εταιρεια το ιματζ της ...
Εμενα αυτο που με <<ενοχλει>> είναι οτι προκειμένου να ασχοληθω με το αντικείμενο το οποίο απλα μου αρεσει είμαι σε εναν χωρο και αλληλεπιδρώ (αναφέρομαι στην παγκοσμια ιντερνετικη ωρολογιακή κοινοτητα) με ατομα που προσεγγιζουν το αντικειμενο μονο για ωφελιμιστικους λογους .
Σίγουρα και εμένα δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Ρολεξ και η κάθε Ρολεξ.
Απλά θεωρώ πως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και όχι από την ουρά.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk