Πρόβλημα με πμ στο φόρουμ

Στην ενότητα αυτή μιλάμε για τεχνικά θέματα που αφορούν τα ωρολόγια(εδώ μπορούν τα μέλη να υποβάλλουν και απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα)
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 45502
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 44063 times
Been thanked: 9839 times

Re: Πρόβλημα με πμ στο φόρουμ

Δημοσίευση από Megalos »

και τα δυο ηρθαν Πανο ... μπορει να ηταν καποιο προβλημα του ταπατακ στο κινητο σου
θα ελεγα παντως να ελαφρωσεις τα μηνυματα που δεν θελεις
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
panos_1975
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 28, 2018 6:19 pm
Has thanked: 42 times
Been thanked: 302 times

Re: Πρόβλημα με πμ στο φόρουμ

Δημοσίευση από panos_1975 »

Σε ευχαριστώ πολύ!
Απάντηση