Megalos έγραψε:Charilaos έγραψε:Marine master έγραψε:Καλησπέρα
Μπορεί κάποιος εάν γνωρίζει να μου πει πού μπορώ να ρωτήσω για προμήθεια μιας νέας περιστρεφόμενης στεφάνης για το ρολόι;
Επικοινώνησα με κάποιον μεταπωλητή στην Ολλανδία και με ενημέρωσε πως υλικό υπάρχει αλλά το κόστος έχει αυξηθεί στα 250 ευρώ + μεταφορικά που είναι απαγορευτικό.
Οπότε ψάχνω εναλλακτικές.
Επί τη ευκαιρία να πω πως το ρολόι επισκευάζεται στην Ευρώπη από τη Seiko (επικοινώνησα στο παρελθόν με την επίσημη μπουτίκ της εταιρίας στη Γαλλία και το επιβεβαίωσαν). Δεν χρειάζεται να αποσταλεί στην Ιαπωνία.
Δυστυχώς η SEIKO δεν δίνει ανταλλακτικά για αυτά τα μοντέλα παρά μόνο σε επίσημα επισκευαστικά κέντρα.
Γιαυτό και ότι βγαίνει στην αγορά έχει τιμή παραπλήσια με την χρέωση του επίσημου service!!!!!!
Όντως πλέον όλα τα SEIKO με εξαίρεση τα Spring Drive επισκευάζονται / σερβίρονται Ευρώπη!
Γαλλία - Ισπανία - Γερμανία και Αγγλία!!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
Χαριλε ευχαριστουμε πολυ για την ενημερωση ... πολυ ενδιαφερον αυτο σχετικα με το σερβις ...και πολυ ευχαριστο βεβαια ....
αρα το Spring drive ειναι ισως προς αποφυγη λογω σερβις ?
Το αντίθετο μάλιστα!!!!!!!
Νομίζετε πως μια εταιρία του μεγέθους της SEIKO στα μοντέλα της GRAND SEIKO θα τα άφηνε χωρίς σοβαρή υποστήριξη και δίκτυο??!!
Απλά είναι δοκιμασμένο τόσο πολύ το SPRING DRIVE πριν βγει στην αγορά που και 10ετία να το αφήσεις χωρίς σέρβις δεν τρέχει μία!!!!
Σε περίπτωση τώρα που υπάρξει όποια ζημιά φυσικό είναι να γίνεται η επισκεύη / service από τους αρμόδιους τεχνικούς που έχει πιστοποιήσει - εκπαιδεύσει η SEIKO.
Ενδεχομένως στα επόμενα 5 χρόνια να προχωρήσει σε εκπαίδευση - πιστοποίηση σε άλλα service center εκτός Ιαπωνίας.
Ειδικά που τώρα γίνεται global με την μεθοδικότητα που διακρίνει τους Ιάπωνες βλέπω να πέφτει ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ σε Ελβετία μεριά!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk