Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.markosgr28 έγραψε:Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.gep έγραψε:Ποίημα.markosgr28 έγραψε:Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:gep έγραψε:Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;markosgr28 έγραψε:Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbogep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα .
Sent from my SM-G935F using Tapatalk