Μοτοσυκλετες
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12556
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5175 times
Re: Μοτοσυκλετες
Πολύ ωραία κίνηση φίλε Αντώνη, ευχαριστώ, είναι πολύ χρήσιμα τέτοια βιβλία, παρόλο που πλέον δεν έχω σχέση με μοτοσυκλέτες.
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2349
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 1728 times
Re: Μοτοσυκλετες
Του Ιαβέρη είναι για όλους τους οδηγούς.
Send using Tapatalk
Send using Tapatalk
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12556
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5175 times
Re: Μοτοσυκλετες
Ναι έτσι είναι για αυτό το έγραψα, καλημέρα φίλε Αντώνηpugman έγραψε:Του Ιαβέρη είναι για όλους τους οδηγούς.
Send using Tapatalk
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2349
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 1728 times
Re: Μοτοσυκλετες
Σεμινάριο '' Ιαβέρη '' στο ΟΑΚΑ
Λεπτομέρειες
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 17:00
Σεμινάριο '' Ιαβέρη '' στο ΟΑΚΑ
Θέμα: ‘’Τροχαίο δυστύχημα - Οδική γενοκτονία’’
Διεύθυνση: Σπύρου Λούη (Είσοδος Α)
Χώρος σεμιναρίου: Αίθουσα Γιώργος Κασιμάτης
Με την ευγενική παραχώρηση και συνεργασία του ΟΑΚΑ
* Είσοδος ελεύθερη - Δωρεάν Parking
https://www.facebook.com/events/1805500346398422/
Λεπτομέρειες
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 17:00
Σεμινάριο '' Ιαβέρη '' στο ΟΑΚΑ
Θέμα: ‘’Τροχαίο δυστύχημα - Οδική γενοκτονία’’
Διεύθυνση: Σπύρου Λούη (Είσοδος Α)
Χώρος σεμιναρίου: Αίθουσα Γιώργος Κασιμάτης
Με την ευγενική παραχώρηση και συνεργασία του ΟΑΚΑ
* Είσοδος ελεύθερη - Δωρεάν Parking
https://www.facebook.com/events/1805500346398422/
- Rating: 7.69%
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: Μοτοσυκλετες
ευχαριστουμε Αντωνη πολυ ενδιαφερουσα πληροφορια ... ας παμε οσοι μπορουμε ...
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2349
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 1728 times
Re: Μοτοσυκλετες
Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.
Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.
Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.
Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».
Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του ΙΧ αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».
Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.
Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η μηχανή της (την είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.
Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».
Και αυτό γιατί:
«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),
2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και
3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».
Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».
Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».
http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACr ... rom=106528
Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.
Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.
Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.
Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».
Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του ΙΧ αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».
Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.
Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η μηχανή της (την είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.
Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».
Και αυτό γιατί:
«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),
2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και
3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».
Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».
Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».
http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACr ... rom=106528
- Rating: 7.69%
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43134
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40286 times
- Been thanked: 8766 times
Re: Μοτοσυκλετες
Αντωνη ευχαριστουμε για την ενημερωση αυτη που εχει αρκετα ενδιαφεροντα στοιχεια προς συζητηση και μελετη
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12556
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5175 times
Re: Μοτοσυκλετες
Ευχαριστώ Αντώνη!
Προσωπικά δεν έχω κανένα δικαίωμα να μπορώ να κρίνω τον Άρειο Πάγο, αλλά συμφωνώ με την απόφαση.
Προσωπικά δεν έχω κανένα δικαίωμα να μπορώ να κρίνω τον Άρειο Πάγο, αλλά συμφωνώ με την απόφαση.
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2349
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 1728 times
Re: Μοτοσυκλετες
Από τον καναπέ στο Μαρόκο! Απολαυστικό VIDEO από την ICON RAIDEN
Ένα απολαυστικό βίντεο ανέβηκε στο κανάλι της ICON Motosports στο YouTube με τον Julien Welsch να κανιβαλιζει μια Triumph Tiger 800 XCx!!
Το story λέει ότι ο Julien είναι ένας καθημερινός ιδιωτικός υπάλληλος. Βρίσκετε στο γραφείο του, όπου ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος και παλεύει να ολοκληρώσει το οκτάωρό του.
Αφού σχολάει παίρνει το λεωφορείο για να γυρίσει σπίτι του όπου ως ένας ήρωας στα “Χρονικά της Νάρνια” βρίσκει την μαγική πύλη προς την φανταστική χώρα της περιπέτειας. Από τον καναπέ του λοιπόν στο μαγευτικό Μαρόκο εν ριπή οφθαλμού, όπου δεν σπαταλά καθόλου χρόνο και αξιοποιεί η ευκαιρία να φτάσει στα όρια του ένα Triumph Tiger 800 XCX και να απαλλάξει τον εαυτό του από την καθημερινή ρουτίνα του γραφείου.
Όμορφα παρθένα και άγρια τοπία, βραχώδης απότομες πλάγιες, ποτάμια, όμορφοι άνθρωποι με καθαρά και αθώα βλέμματα, και ένα Triumph Tiger 800 XCx που στα χέρια του Streetbike Freestyler και stuntrider της Αγγλικής μάρκας, Julien Welsch, μπορεί να κάνει τα πάντα, συνθέτουν το σκηνικό ενός ιδιαίτερα επετυχημενου βίντεο από την ICON.
Απολαύστε το!!
http://www.youtube.com/watch?v=WPZGZUN5qaw
Πηγή: http://www.bikerspirit.net/main/apo-ton ... on-raiden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ένα απολαυστικό βίντεο ανέβηκε στο κανάλι της ICON Motosports στο YouTube με τον Julien Welsch να κανιβαλιζει μια Triumph Tiger 800 XCx!!
Το story λέει ότι ο Julien είναι ένας καθημερινός ιδιωτικός υπάλληλος. Βρίσκετε στο γραφείο του, όπου ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος και παλεύει να ολοκληρώσει το οκτάωρό του.
Αφού σχολάει παίρνει το λεωφορείο για να γυρίσει σπίτι του όπου ως ένας ήρωας στα “Χρονικά της Νάρνια” βρίσκει την μαγική πύλη προς την φανταστική χώρα της περιπέτειας. Από τον καναπέ του λοιπόν στο μαγευτικό Μαρόκο εν ριπή οφθαλμού, όπου δεν σπαταλά καθόλου χρόνο και αξιοποιεί η ευκαιρία να φτάσει στα όρια του ένα Triumph Tiger 800 XCX και να απαλλάξει τον εαυτό του από την καθημερινή ρουτίνα του γραφείου.
Όμορφα παρθένα και άγρια τοπία, βραχώδης απότομες πλάγιες, ποτάμια, όμορφοι άνθρωποι με καθαρά και αθώα βλέμματα, και ένα Triumph Tiger 800 XCx που στα χέρια του Streetbike Freestyler και stuntrider της Αγγλικής μάρκας, Julien Welsch, μπορεί να κάνει τα πάντα, συνθέτουν το σκηνικό ενός ιδιαίτερα επετυχημενου βίντεο από την ICON.
Απολαύστε το!!
http://www.youtube.com/watch?v=WPZGZUN5qaw
Πηγή: http://www.bikerspirit.net/main/apo-ton ... on-raiden/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rating: 7.69%
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2349
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 1728 times