markosgr28 έγραψε:Lemaniakias έγραψε:dimRHO έγραψε:Lemaniakias έγραψε:dimRHO έγραψε:Lemaniakias έγραψε:dimRHO έγραψε:η επεξεργασία κάσας και το Ar δεν δικαιολογούν τη τιμή;
Εώς ενα σημείο. Δεν μπορω να σου πω με σιγουριά πιο είναι αυτό. Έχω δεί πολλά αχάρακτα sinn με ατσάλι υποβρυχίου και tegiment να έχουν γρατζουνιές πάντως.
πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία, ήταν κάτι που έψαχνα καιρό γκουγκλάροντας στα γερμανικά και αγγλικά και δεν είχα βρει κάτι.
Ένας από τα δύο άτομα που ξέρω με Sinn είναι surfer και το κακομεταχειρίζεται και δεν έχει γρατζουνίσει ακόμα την κάσα, παρόλο που το κρύσταλλο έχει γρατζουνιστεί λόγο antireflective coating και το καπάκι το ίδιο επειδή δεν ήταν tegiment. Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω πουθενά φωτογραφίες με γρατζουνισμένο tegiment. Περιμένουμε το επόμενο καλογραμμένο σου άρθρο, αν καταφέρεις να βρεις αρκετό υλικό επί του θέματος.
Πιστευω πως κατα πασα πιθανοτητα αυτα που ειχα δει εγω ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Η δικη σου μαρτυρια ειναι αρκετη αφου εχεις και προσωπικη εμπειρια.
Αυτο που θελω να πω πως ολα αυτα ειναι μαρκετινγκ κατα 80%. Ναι επωφελουμαστε σαν χρηστες αλλα οχι στο ποσοστο που μας παρουσιαζουν οι εταιρείες.
904 ατσαλι? βαλβιδα ηλιου? 3589 μετρα υδατοστεγανοτητα? Αντιμαγνητισμος στα 15,000gauss? κάψουλα για έλεγχο υγρασίας? ολα αυτα ποσο παραπανω μας τα χρεώνουν οι εταιρείες? Αλήθεια χρειάζονται?
Ενα όμορφο 300αρι καταδυτικο με σπουδαια κασα απο 316L ατσάλι που δεν θα με ενοχλεί στον καρπο (δεν θα είναι γκουμούτσα), με εξαιρετικό και ευκρινές καντράν, με σωστή λουμινόβα, με καλή μηχανή που θα είναι καλα ρυθμισμένη, με δυνατότητα να παρει λάστιχα και δερματα και μπρασελέ οταν βαριέμαι, με σωστό περιστρεφόμενο μπέζελ ως προς την αίσθηση και την ευθυγράμμιση είναι ότι χρειάζομαστε κατα την ταπεινή μου άποψη.
Υπάρχουν πολλά εκει έξω.....
Να είσαι καλά, ευχαριστώ.
σίγουρα αυτό που χρειάζεται ο κάθε απλός κάτοχος ενός ρολογιού είναι πολύ κατώτερο από τις επαγγελματικές καταδυτικές ή πιλοτικές προδιαγραφές των ρολογιών. Εγώ με χαρά κολυμπούσα με 50m ρολόι αλλά ήξερα ότι ήταν 1000% στεγανό.
Πάντως ακόμα και ένας απλός κάτοχος μπορεί να χαρεί το 904L ατσάλι αφού το βούρτσισμα και το γυάλισμα του δε συγκρίνεται με το 316L αλλά και είναι σίγουρος ότι και μετά από 40+ χρόνια δε θα έχει σκουριάσει σε κάποιο σημείο κάσας-καπακιού, κάτι που πολλά ρολόγια δεκαετιών φορεμένα στη θάλασσα το έχουν πάθει.
Για το ατσάλι-
Rolex calls 904L stainless steel a “corrosion-resistant superalloy.” 904L differs from 316L because of extra Chromium, Molybdenum, Nickel, and Copper which gives it improved resistance to
acids. 316L is considered a tougher, harder, “marine grade” steel, but it does not have luster and acid resistance of 904L. Rolex started using 904L stainless steel in 1985, but it became more prevalent in the Rolex line starting in the early 2000’s transitioning from 316L.
Νομίζω πως είναι καθαρά η διαφορά στο αισθητικό κομμάτι ο λόγος για τον οποίο η Ρόλεξ επέλεξε 904. Τα επικότερα μοντέλα της εταιρείας απο 316 ήταν φτιαγμένα.
Η διαφορά στην εμφάνιση είναι εμφανής, αλλά και η αυξημένη αντίσταση στα οξέα είναι σημαντικό για την αντοχή στον ιδρώτα. Ακόμα και από 316 έχω δει καπάκια Rolex γεμάτα σκουριά, λόγω καθαρά ιδρώτα, χωρίς να έχουν βουτηχτεί ποτέ.
Πραγματικα με εκπλησσει αυτο που γράφεις. Εχω δεί πολλά καταδυτικά που έχουν χρησιμοποιηθει σε καταδυσεις για χρονια με 316 ατσαλι αλλα και ρολεξ με 316 και δεν εχω δει το παραμικρό ίχνος σκουριάς ποσο μάλλον αυτό που περιγραφεις και ειδικά μόνο απο ιδρώτα. Δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Εκτος και αν μιλάς για πολύ παλιά ρόλεξ που είχαν 304 (αλλα και πάλι απίθανο μου ακουγεται) η μιλάς για άνθρωπο με σχεδον τοξικά όξινο ιδρώτα.
Εγω προσωπικά έχω όξινο ιδρώτα αλλα ποτε σε κανένα ρολόι μου δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Για την κουβέντα πάντως παραθετω στοιχεια-
In the strict sense of corrosion resistance and in a laboratory level, the SS 904L, due to its higher content of Ni, Cr, Mo and the content of Cu on its composition, is more corrosion resistant in general than the two SS 316. Mainly in environments of strong reducing acids
(sulphuric) and chloride attack,
which usually are not useful in practice for watches. But SS 904L has also more corrosion resistant properties in warm and continuous sea water environments. In this cases, it will be more advisable the SS 904L.
As usually, I’m not meaning that the SS 316 is not useful in these environments, but the SS 904L is just better.
Curiously, the high content of Ni in the SS 904L of Rolex, could produce some allergic skin reactions in some sensitive persons.
If you are going to go through hell, keep going. Winston Churchill