η ειρωνεία της VW

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
Τηλέμαχος
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2014 11:51 am
Has thanked: 23 times
Been thanked: 56 times

Re: η ειρωνεία της VW

Δημοσίευση από Τηλέμαχος »

πολύ καλή η ενημέρωση με τα καυσαέρια της vw. πρακτική των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών , αλλά μόνο οι γερμανοί είναι «μανούλες» στη συγκάλυψη και στην οποιασδήποτε μορφής αποζημίωση που περιλαμβάνει καταβολή χρηματικών ποσών. (θυμηθείτε το τραγικό αεροπορικό που έβγαλαν τρελό και αυτόχειρα τον συγκυβερνήτη για να μπορέσουν να ορίσουν αυτοί και αν - το ποσό της αποζημίωσης στους συγγενείς).
η καλλίτερη και τέλεια συγκάλυψη αφορά τον τομέα της παθητικής ασφάλειας. δείτε πόσα 5άστερα κατά NCAP αυτοκίνητα ούτε καν που πιάνουν βάση στα crash test του IIHS. Επίσης ο τελευταίος οργανισμός παρουσιάζει ρεαλιστικότερα τεστ σύγκρουσης την ώρα που ο NCAP παρουσιάζει ανοησίες τύπου , προστασί α πεζών. [το λέω ανοησία γιατί όπως και ότι υλικά έχουν χρησιμοποιήσει σε ένα αυτοκίνητο , το αν ο πεζός θα τραυματιστεί(βαριά-ελαφριά ,σκοτωθεί), είναι λίγο πολύ θέμα τύχης.)]
για την προστασία πεζών είχε προταθεί κάποτε αερόσακος στο καπό, εξωτερικός. αλλά ποτέ δεν την εφάρμοσαν. ίσως στο μέλλον.
προσωρινή εναλλακτική - αυτόματο φρενάρισμα.
These users thanked the author Τηλέμαχος for the post:
i palios (Τετ Φεβ 24, 2016 3:20 pm)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12550
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5172 times

Re: η ειρωνεία της VW

Δημοσίευση από markosgr28 »

Ενδιαφέρον φίλε Τηλέμαχε! Ευχαριστώ!

Τα crash test του IIHS δεν τα έχω υπόψη, θα μπω να τα ψάξω, τώρα που το ανέφερες.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 43093
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 40205 times
Been thanked: 8740 times

Re: η ειρωνεία της VW

Δημοσίευση από Megalos »

Τηλεμαχε εγω μπηκα να τα δω αλλα δεν εχει πολλα αυτοκινητο και ειδικα ευρωπαικα !! γιατι ?
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Τηλέμαχος
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2014 11:51 am
Has thanked: 23 times
Been thanked: 56 times

Re: η ειρωνεία της VW

Δημοσίευση από Τηλέμαχος »

ο iihs είναι οργανισμός των Η.Π.Α. Γι'αυτό και βλέπεις λιγότερα μοντέλα ευρωπαϊκά.
ο δεύτερος λόγος είναι τα αυστηρότερα και πιο (ας πούμε) ειδικά τέστ , τα οποία δεν ευνοούν τους ευρωπαίους διότι δεν έχουν κάνει αντίστοιχα τεστ σε τέτοιου είδους δυνάμεις κρούσης. μπακαλίστικα εντελώς , να σας πω πως ένας κατασκευαστής στην ευρώπη σχεδιάζει το σύστημα παθητικής ασφάλειας ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού. παίρνει τα τεστ και τις παραμέτρους του ncap και προσπαθεί να ενισχύσει, προσαρμόσει τη σχεδίαση του πάνω σε αυτά. πέρα από εκεί τα αυτοκίνητα είναι αρκετά ευάλωτα. και πάλι όμως όχι όλα. ενδεικτικώς ο ευρωπαϊκός οργανισμός δεν έχει υιοθετήσει νέα συστήματα αξιολόγησης αρκετά χρόνια τώρα ,ενώ αντιθέτως έχει επικαιροποιήσει τα συστήματα μετρησης , τον τεχνικό του εξοπλισμό δηλαδή. ο iihs από την άλλη σε συνεργασία με πανεπιστήμια, στατιστικά από αστυνομία, κάθε χρόνο θα κάνει και ένα καινούργιο crash test βασιζόμενο σε πραγματικά δεδομένα.
παράδειγμα: ο ncap στη δοκιμή πρόσθιας σύγκρουσης έχει μείνει σε επιφάνεια επαφής 50%25%. δηλαδή η 100% μετωπική θεωρέιται όταν όλη η «μούρη »του αυτοκινήτου παραμορφώνεται. στο 50% η μισή. αυτό το τέστ έχει μείνει σταθερό εδω και 15 χρόνια.
αντιθέτως ο iihs προσάρμοσε αυτή τη δοκιμή , μέσα από χιλιάδες τροχαία σε επιφάνεια 25-15%. ο λογική πολύ απλή. σε κανένα μα κανένα τροχαίο ο οδηγός δεν προσπάθησε, την ύστατη στιγμή, να μην κάνει έστω έναν ελιγμό διαφυγής. φανταστείτε λοιπόν ένα αυτοκίνητο 5 αστέρων κατά ncap το οποίο έχει δοκιμαστεί να αντέχει το βάρος της κρούσης και την ορμή του οχήματος του σε 50% επιφάνεια στα 56km/h, ενω τώρα στην άλλη μεριά του ατλαντικού, το βαρος και η ορμή του οχήματος «μαζεύεται » μόνο σε ένα σημείο 25%. ενδεικτικώς το βάρος όλο της κρούσης απορροφάται μόνο από μία από τις δύο εμπρόσθιες κολώνες.
κάποτε ένας ευρωπαίος σχεδιαστής , δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα του είχε πει , πως τα 5 αστέρια του ncap έπρεπε πλέον να συγχωνευθούν σε 1 αστέρι και από εκει και πάνω να αρχίσει η διάκριση. δηλαδή 5 αστέρια στα νέα δεδομένα θα ισοδυναμούν με 10 αστέρια με το παλιό σύστημα.κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. και βλέπετε πλέον με τί ευκολία όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα παίρνουν τα 5 αστέρια. γιατί πλεόν δεν είναι δεδομένο(data) αλλά πιστοποίηση.
αυτά που γράφω δε σημαίνουν πως όλα τα ευρωπαϊκά είναι επικίνδυνα αυτοκίνητα, αλλά σαν καταναλωτές , πρέπει να έχουμε σφαιρικότερη αντίληψη για την επιλογή μας. πλεόν θα επιλέξω ένα αυτοκίνητο το οποίο θα έχει ενθαρρυντικά αποτελέσματα και στους δύο οργανισμούς.
πάντως εαν κάποιος επιλέξει να ενημερωθεί , να παρατηρήσει και γιατί όχι να ερευνήσει λίγο, πως σχεδιάζονται οι σκελετοί των αυτοκινήτων , και αφού πιάσει στο χέρι του λίγο την ποιότητα του χάλυβα που χρησιμοποιείται θα απογοητευτεί. πλέον ο χάλυβας δεν έπρεπε να έχει θέση στην αυτοκινητική τεχνολογία. γνώμη μου αυστηρώς και όχι γενικευμένη παρατήρηση.
These users thanked the author Τηλέμαχος for the post (total 2):
Megalos (Πέμ Φεβ 25, 2016 9:29 pm) • dimRHO (Δευ Φεβ 29, 2016 9:38 pm)
Rating: 15.38%
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12550
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5172 times

Re: η ειρωνεία της VW

Δημοσίευση από markosgr28 »

Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες φίλε Τηλέμαχε, λίγο off topic βέβαια, αλλά πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες. Θα έλεγα να ανοίξεις ένα νέο νήμα για το θέμα, να συνεχιστεί η συζήτηση εκεί, γιατί έχει ενδιαφέρον. Και όσα σχόλια (προσωπικά αρκετά για την τελευταία ενδιαφέρουσα δημοσίευση) να τα γράψουμε εκεί.
Εικόνα
Απάντηση