Δεματάκι-δεματάκι

για να χαλαρωνουμε
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 45502
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 44063 times
Been thanked: 9840 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από Megalos »

Δημητρη πραγματικα ομορφη συλλογη εφτιαξες .... keep moving :cheer:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Ilias-G
historic specialist
Δημοσιεύσεις: 4074
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 8:54 pm
Has thanked: 128 times
Been thanked: 478 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από Ilias-G »

Δημήτρη, εξαιρετικά και πανέμορφα, ειδικά τα δύο πρώτα είναι σουπερ-ντούπερ!! :cheer:
Με'γεια τον "παλαιστή". Να τα χαίρεσαι!! :good:
Άβαταρ μέλους
nick10
moderator
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
Has thanked: 7208 times
Been thanked: 12416 times
Επικοινωνία:

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από nick10 »

jimkar85 έγραψε:Η Seikoσυλλογή πρόσθεσε ένα ακόμα μέλος...
Ο παλιστης του Σούμο αν και λιγάκι μπλαβισμένος μπήκε στο παιχνίδι δυναμικά...


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Μένουν ένα Seiko Samurai, ένα Seiko Shogun και ένα MM300 Εικόνα και θα κλείσει η συλλογή.
Δημήτρη καλοφόρετο, όντως πολύ ωραία η συλλογή σου :sh: :sh:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/

Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12866
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5274 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από markosgr28 »

Φίλε Δημήτρη να το χαίρεσαι το Sumo! Πολύ όμορφο!

Ίσως κάποια στιγμή το δούμε από κοντά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ggli
Δημοσιεύσεις: 5986
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 9:21 pm
Has thanked: 2867 times
Been thanked: 4364 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από ggli »

Μεταφέρομαι στο σωστό πεδίο λοιπόν για το νεο απόκτημα , είπα να κανω το μεγαλο βήμα , ενα μικρο βήμα προς το καταστημα , ενα μεγαλο βήμα για τον καρπο μου, για να κανω μια παράφραση γνωστής ατάκας .
Για το ρολόι τι νς πω;
Ειναι κτήνος , κάθεται όμως ωραία, ειναι του γούστου μου, diver και μεγαλο, εντυπωσιακότατο,
Many thanks στον φιλο Σπύρο , η συμβολή του ήταν καθοριστική .
Πείτε με παράξενο ή οτι άλλο , αλλα αυτα που μου έκαναν εντύπωση ειναι το κρυσταλο που πραγματικα ειναι τόσο καθαρό που νομίζεις οτι θα αγγίξεις καντράν και το δεύτερο που δεν εχει να κανει άμεσα με το ρολόι ειναι η ψηφιακή καρτα/πλακέτα εγγύησης .
Νομιζω οτι άξιζε τον κόπο τελικα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ευχαριστω όλους σας για της ευχές σας.
These users thanked the author ggli for the post (total 2):
Megalos (Πέμ Νοέμ 20, 2014 9:31 pm) • gerogian (Πέμ Νοέμ 20, 2014 10:25 pm)
Rating: 15.38%
ggli
Ilias-G
historic specialist
Δημοσιεύσεις: 4074
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 8:54 pm
Has thanked: 128 times
Been thanked: 478 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από Ilias-G »

Με ΄γειααα, καλοφόρετο με υγεία. Πανέμορφο και τούμπανο!! :cheer: :cheer: :cheer:
These users thanked the author Ilias-G for the post:
ggli (Πέμ Νοέμ 20, 2014 5:31 pm)
Rating: 7.69%
Άβαταρ μέλους
eisenberg
sensei
Δημοσιεύσεις: 10352
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
Τοποθεσία: Raccoon City
Has thanked: 1049 times
Been thanked: 1287 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από eisenberg »

Ενα απο τα καλυτερα καταδυτικα ρολογια ανεξαρτητως τιμης.Στην ουσια το μοντελο που εγκαινιασε την κατηγορια των extreme καταδυτικων >1000M.ω



Καλοφορετο με υγεια! :cheer:
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
Άβαταρ μέλους
pontioz
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 2:14 am
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1232 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από pontioz »

Τα είπε όλα ο Sensei!

Ρολογάρα Γιάννη!!!
Εικόνα
Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό.
Πισγιουνίκ.
Άβαταρ μέλους
pugman
Δημοσιεύσεις: 2427
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 1893 times
Been thanked: 1806 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από pugman »

Καλοφόρετο Γιαννη! Τι θηρίο είναι τούτο; Λογικό βέβαια για τέτοια υδατοστεγανότητα. Πάντως μ'αρέσει.

Φιλικά,
Αντώνης
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
i palios
Δημοσιεύσεις: 2363
Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
Has thanked: 2028 times
Been thanked: 1117 times

Re: Δεματάκι-δεματάκι

Δημοσίευση από i palios »

Γιαννη μου καλοριζικο, εκανες αλμα βλεπω κι οχι βημα, μπραβο σου πολυ ωραιο και πολυ diver. :rose
Απάντηση