Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
- nick10
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 11001
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
- Has thanked: 6624 times
- Been thanked: 11139 times
- Επικοινωνία:
Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Στις αρχές τις δεκαετίας του 50, οι εμπορικές πτήσεις από την Ευρώπη στην Αμερική ήταν πολύωρες γιατί τα εμπορικά αεροπλάνα τότε δεν ήταν αεριωθούμενα όπως τα σημερινά, αλλά έλικες:
SAS' Douglas DC 6-B "Leif Viking"
Για να συντομεύσει το χρόνο πτήσης, η αεροπορική εταιρεία SAS (Scandinavian Airline System), αποφάσισε να ανοίξει μια νέα διαδρομή πάνω από τον Βόρειο Πόλο, γλιτώνοντας πολύτιμα χιλιόμετρα. Τα πληρώματα που πήραν μέρος σε αυτές τις πτήσεις, έλαβαν ειδική εκπαίδευση στο "SAS's Arctic Flight School". Η Universal Geneve προμήθευσε στα πληρώματα, ρολόγια με αυτόματο μηχανισμό τα οποία ήταν ανθεκτικά στα μαγνητικά πεδία του Βόρειου Πόλου και έγιναν τα επίσημα ρολόγια της SAS
Την 15 Νοεμβρίου 1954 καικατά την ώρα 19:18(τοπική ώρα), το αεροπλάνο "Helge Viking" (OY-KMI) απογειώθηκε από την Κοπενχάγη για την πρώτη εμπορική πτήση πάνω από τον Βόρειο Πόλο(αριθμός πτήσης SK 931). Τελικός προορισμός ήταν το Los Angeles. Το αεροπλάνο πέταξε περνώντας πάνω από την Γροιλανδία στο Winnipeg του Καναδά, όπου έγινε αλλαγή πληρώματος και κατόπιν συνέχισε έως το Los Angeles όπου έφτασε την 16 Νοεμβρίου στις 22:20 με συνολική διάρκεια πτήσης 27 ώρες και ένα τέταρτο. Μεταξύ των επιβατών ήταν οι πρωθυπουργοί τησ Δανίας, Νορβηγίας και Σουηδίας καθώς και επιφανείς δημοσιογράφοι. Αυτή η πτήση ήταν το μεγαλύτερο αεροπορικό γεγονός στην Σκανδιναβία. Πάνω από 10000 θεατές ήταν παρόντες στην τελετή έναρξης της πτήσης στην Κοπενχάγη.
Παίρνοντας αφορμή από αυτό το κατόρθωμα η Universal Geneve παρουσίασε ένα ρολόι με το όνομα Polarouter το φθινόπωρο του 1954, το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον Gerald Genta και ήταν η πρώτη του σχεδιαστική επιτυχία( δεν ξέρω αν πριν από αυτό είχε σχεδιάσει και άλλα ρολόγια, αλλά αυτό ηταν το πρώτο σχέδιο για το οποίο έγινε γνωστός). Όπως και τα ρολόγια που έδωσε στους πιλότους, έτσι και αυτό είχε την αυτόματη μηχανή "bumper" 138 SS:
Πολύ σύντομα το ρολόι μετονομάστηκε σε Polerouter και εφοδιάστηκε με την μηχανή με την οποία έγιναν πασίγνωστα αυτά τα ρολόγια(τουλάχιστον στους συλλέκτες...), την Universal Geneve 215 με μικρορότορα:
Ακολούθησαν πολλά μοντέλα τα επόμενα 12 χρόνια. Εκτός του κλασικού Polerouter, προστέθηκαν και μοντέλα με διαφορετικές κάσες και καντράν(Polerouter Jet, Polerouter Super, Polerouter Genève, Polerouter Compact, Polerourer "NS", Polerouter III, Polerouter Sub).
Τη δεκαετία του 50 και του 60, η Universal ήταν ο επίσημος χρονομέτρης όλων των πτήσεων της SAS και αυτό διαφημιζόταν και από τις 2 εταιρείες:
Η υδρόγειος με τη σημαία στον Β.πόλο και η πορεία που ακολουθούσαν τα αεροπλάνα της SAS, χαρασσόταν τροποποιημένη σε κάθε καπάκι των Polerouter(με την 215, όχι τα bumper). Τα περισσότερα Polerouter ήταν διαθέσιμα σε ατσάλι, 18Κ χρυσό, ροζ χρυσό ή με φύλλο χρυσού(επίστρωση 300 µm), και ήταν γνωστά ως πολυτελή υψηλής ποιότητας ρολόγια. Στα τέλη της δεκαετίας του 50 ένα ατσάλινο Polerouter κόστιζε όσο ένα Rolex Explorer. Το Polerouter Date σε 18Κ χρυσό με χρυσό μπρασελέ κόστιζε όσο ένα Volkswagen Beetle!!
Αφορμή για αυτή την ιστορική αναδρομή είναι η αγορά ενός Universal Geneve Polerouter με τη bumper μηχανή 138 SS, το οποίο βρήκα στο Μοναστηράκι χτες κατα τη διάρκεια της βόλτας που κάνω κάθε Κυριακή. Είναι το ref 20217-4 και κατασκευάστηκε αρχές του 1956, κοντά στο τέλος της παραγωγής αυτού του reference, αφού τα απλά Polerouter με την 138 SS κατασκευαζόταν μονο για ένα χρόνο από το 1955 έως το 1956(ενώ τα de Luxe εως το 1957)
Τα αυτάκια σας θυμίζουν κάτι; Για δείτε αυτήν τη φωτό:
Είναι παρόμοια για τον προφανή λόγο οτι ο Genta σχεδίασε αρκετα ρολόγια της Omega,
Το πίσω καπάκι όπου φαίνεται αμυδρά το λογότυπο της Universal Geneve και οι σειριακοί αριθμοί πιθανότατα λόγω υπερβολικού γυαλίσματος από προηγούμενο κάτοχο του ρολογιού. Δεν μπόρεσα να ανοίξω το καπάκι του, οπότε φωτογραφία από τον μηχανισμό του θα ανέβει με την πρώτη ευκαιρία.
Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση
ΥΓ: Πολλές πληροφορίες για τα Polerouter υπάρχουν σε αυτή την ιστοσελίδα: http://www.polerouter.de/index-english.htm" onclick="window.open(this.href);return false; από οπου άντλησα πολλές πληροφορίες για το ανωτέρω κείμενο
SAS' Douglas DC 6-B "Leif Viking"
Για να συντομεύσει το χρόνο πτήσης, η αεροπορική εταιρεία SAS (Scandinavian Airline System), αποφάσισε να ανοίξει μια νέα διαδρομή πάνω από τον Βόρειο Πόλο, γλιτώνοντας πολύτιμα χιλιόμετρα. Τα πληρώματα που πήραν μέρος σε αυτές τις πτήσεις, έλαβαν ειδική εκπαίδευση στο "SAS's Arctic Flight School". Η Universal Geneve προμήθευσε στα πληρώματα, ρολόγια με αυτόματο μηχανισμό τα οποία ήταν ανθεκτικά στα μαγνητικά πεδία του Βόρειου Πόλου και έγιναν τα επίσημα ρολόγια της SAS
Την 15 Νοεμβρίου 1954 καικατά την ώρα 19:18(τοπική ώρα), το αεροπλάνο "Helge Viking" (OY-KMI) απογειώθηκε από την Κοπενχάγη για την πρώτη εμπορική πτήση πάνω από τον Βόρειο Πόλο(αριθμός πτήσης SK 931). Τελικός προορισμός ήταν το Los Angeles. Το αεροπλάνο πέταξε περνώντας πάνω από την Γροιλανδία στο Winnipeg του Καναδά, όπου έγινε αλλαγή πληρώματος και κατόπιν συνέχισε έως το Los Angeles όπου έφτασε την 16 Νοεμβρίου στις 22:20 με συνολική διάρκεια πτήσης 27 ώρες και ένα τέταρτο. Μεταξύ των επιβατών ήταν οι πρωθυπουργοί τησ Δανίας, Νορβηγίας και Σουηδίας καθώς και επιφανείς δημοσιογράφοι. Αυτή η πτήση ήταν το μεγαλύτερο αεροπορικό γεγονός στην Σκανδιναβία. Πάνω από 10000 θεατές ήταν παρόντες στην τελετή έναρξης της πτήσης στην Κοπενχάγη.
Παίρνοντας αφορμή από αυτό το κατόρθωμα η Universal Geneve παρουσίασε ένα ρολόι με το όνομα Polarouter το φθινόπωρο του 1954, το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον Gerald Genta και ήταν η πρώτη του σχεδιαστική επιτυχία( δεν ξέρω αν πριν από αυτό είχε σχεδιάσει και άλλα ρολόγια, αλλά αυτό ηταν το πρώτο σχέδιο για το οποίο έγινε γνωστός). Όπως και τα ρολόγια που έδωσε στους πιλότους, έτσι και αυτό είχε την αυτόματη μηχανή "bumper" 138 SS:
Πολύ σύντομα το ρολόι μετονομάστηκε σε Polerouter και εφοδιάστηκε με την μηχανή με την οποία έγιναν πασίγνωστα αυτά τα ρολόγια(τουλάχιστον στους συλλέκτες...), την Universal Geneve 215 με μικρορότορα:
Ακολούθησαν πολλά μοντέλα τα επόμενα 12 χρόνια. Εκτός του κλασικού Polerouter, προστέθηκαν και μοντέλα με διαφορετικές κάσες και καντράν(Polerouter Jet, Polerouter Super, Polerouter Genève, Polerouter Compact, Polerourer "NS", Polerouter III, Polerouter Sub).
Τη δεκαετία του 50 και του 60, η Universal ήταν ο επίσημος χρονομέτρης όλων των πτήσεων της SAS και αυτό διαφημιζόταν και από τις 2 εταιρείες:
Η υδρόγειος με τη σημαία στον Β.πόλο και η πορεία που ακολουθούσαν τα αεροπλάνα της SAS, χαρασσόταν τροποποιημένη σε κάθε καπάκι των Polerouter(με την 215, όχι τα bumper). Τα περισσότερα Polerouter ήταν διαθέσιμα σε ατσάλι, 18Κ χρυσό, ροζ χρυσό ή με φύλλο χρυσού(επίστρωση 300 µm), και ήταν γνωστά ως πολυτελή υψηλής ποιότητας ρολόγια. Στα τέλη της δεκαετίας του 50 ένα ατσάλινο Polerouter κόστιζε όσο ένα Rolex Explorer. Το Polerouter Date σε 18Κ χρυσό με χρυσό μπρασελέ κόστιζε όσο ένα Volkswagen Beetle!!
Αφορμή για αυτή την ιστορική αναδρομή είναι η αγορά ενός Universal Geneve Polerouter με τη bumper μηχανή 138 SS, το οποίο βρήκα στο Μοναστηράκι χτες κατα τη διάρκεια της βόλτας που κάνω κάθε Κυριακή. Είναι το ref 20217-4 και κατασκευάστηκε αρχές του 1956, κοντά στο τέλος της παραγωγής αυτού του reference, αφού τα απλά Polerouter με την 138 SS κατασκευαζόταν μονο για ένα χρόνο από το 1955 έως το 1956(ενώ τα de Luxe εως το 1957)
Τα αυτάκια σας θυμίζουν κάτι; Για δείτε αυτήν τη φωτό:
Είναι παρόμοια για τον προφανή λόγο οτι ο Genta σχεδίασε αρκετα ρολόγια της Omega,
Το πίσω καπάκι όπου φαίνεται αμυδρά το λογότυπο της Universal Geneve και οι σειριακοί αριθμοί πιθανότατα λόγω υπερβολικού γυαλίσματος από προηγούμενο κάτοχο του ρολογιού. Δεν μπόρεσα να ανοίξω το καπάκι του, οπότε φωτογραφία από τον μηχανισμό του θα ανέβει με την πρώτη ευκαιρία.
Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση
ΥΓ: Πολλές πληροφορίες για τα Polerouter υπάρχουν σε αυτή την ιστοσελίδα: http://www.polerouter.de/index-english.htm" onclick="window.open(this.href);return false; από οπου άντλησα πολλές πληροφορίες για το ανωτέρω κείμενο
- Rating: 30.77%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Εξαιρετική!!!nick10 έγραψε:
Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση
Ευχαριστούμε!!!
Φιλικά Γιώργος
- Rating: 7.69%
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43178
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40364 times
- Been thanked: 8780 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Νικο αλλη μια παρουσιαση που κοσμει το φορουμ ... ιστορικα γεγονοτα που ελαχιστοι νομιζω ξερουμε (μονον ο παλιος θα τα ξερει αυτα
και μπραβο σου για το λογοτεχνικο κομματι
και μπραβο σου για το λογοτεχνικο κομματι
- Rating: 7.69%
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- antonis_ch
- Δημοσιεύσεις: 7929
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 9:09 am
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 391 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Εξαιρετικο ποστ!! Μπραβο!!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- These users thanked the author antonis_ch for the post:
- nick10 (Δευ Ιουν 23, 2014 11:20 pm)
- Rating: 7.69%
-
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
- Has thanked: 1800 times
- Been thanked: 1009 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Μπραβο Νικο ελειπε η ιστορια αυτη απο το forum.
- eisenberg
- sensei
- Δημοσιεύσεις: 10352
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 7:56 pm
- Τοποθεσία: Raccoon City
- Has thanked: 1049 times
- Been thanked: 1287 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Εξαιρετικη παρουσιαση.
Απο τα θεματα-με ιστορικες ανδρομες-που χαιρεται κανεις να διαβαζει!
Μπραβο Νικο και καλοφορετο το νεο-παλιο αποκτημα,ειναι πολυ ομορφο
Απο τα θεματα-με ιστορικες ανδρομες-που χαιρεται κανεις να διαβαζει!
Μπραβο Νικο και καλοφορετο το νεο-παλιο αποκτημα,ειναι πολυ ομορφο
- Rating: 7.69%
Ψάχνω για το τέλειο ρολόι...ελπίζω να μην το βρω ποτέ!
-
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
- Has thanked: 1800 times
- Been thanked: 1009 times
- nick10
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 11001
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2009 5:12 pm
- Has thanked: 6624 times
- Been thanked: 11139 times
- Επικοινωνία:
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια Είναι απίστευτο πόσο ωραία αντίθεση έχει το μαύρο καντράν με την ασημένια στεφάνη. Νομίζω ότι είναι διαχρονικό σχέδιο.
Θυμόμουν ότι είχες και εσύ Polerouter. Τελικά το έδωσες; Κρίμα γιατί και το δικό σου ήταν πολύ ωραίο.
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
Fb: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Το γούστο μου είναι απλό, διαλέγω πάντα το καλύτερο...
- pontioz
- Δημοσιεύσεις: 2249
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 2:14 am
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1232 times
Re: Universal Geneve Polerouter ένα ρολόι μια ιστορία!!!
Άιντε να μάθω και τίποτις...
Εξαιρετική παρουσίαση!
Καλοφόρετο Νικόλα...
Εξαιρετική παρουσίαση!
Καλοφόρετο Νικόλα...
Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό.
Πισγιουνίκ.