![BB :BB:](./images/smilies/Bling-Bling.gif)
Είχα όλο το πακέτο αγοράς (κουτιά-χαρτιά κλπ) πλην του πιο σημαντικού εγγράφου σε αυτή την περίπτωση. Είχα χάσει την απόδειξη αγοράς!!! Και τώρα?
Τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία (Intertech). Μετά από την σχετική ενημέρωση, η ευγενέστατη κυρία βρήκε μέσω του σειριακού αριθμού της συσκευής πότε έφυγε από τις αποθήκες τους και με ενημέρωσε οτι με καλύπτει η εγγύηση. (Ανακούφιση)
Την επόμενη μέρα ένας ταχυμεταφορέας παρέλαβε την φωτογραφική, η οποία πήρε τον δρόμο για το επίσημο σέρβις. Μετά από δύο περίπου εικοσιτετράωρα βγήκε το πόρισμα....Εισροή νερού!!! Ο τεχνικός του σέρβις διαπίστωσε πως δεν ευθυνόμουν εγώ για την ζημιά και με ενημέρωσαν πως θα γίνει αντικατάσταση της μηχανής. Δυστυχώς θα υπήρχε μια μικρή καθυστέρηση, γιατί δεν είχαν διαθέσιμο το συγκεκριμένο μοντέλο. Μετά από περίπου μία εβδομάδα χτυπάει το κουδούνι και όπως σωστά μαντεύετε είναι ένα δέμα από την Intertech. Το ανοίγω προσεκτικά και διαπιστώνω με έκπληξη οτι μου έχουν στείλει καλύτερο μοντέλο. Panasonic DMC-FT25 !!!
Η μικρή μου περιπέτεια λοιπόν είχε αίσιο τέλος και μάλιστα καλύτερο από ότι φανταζόμουν. Η Intertech συμπεριφέρθηκε άψογα και με επαγγελματισμό από την αρχή μέχρι το τέλος. Την ευχαριστώ θερμά!!!
Με τέτοια αντιμετώπιση σίγουρα θα ξαναγοράσω προϊόν τους.
Φιλικά Γιώργος