Εντυπώσεις Seiko Service Hellas
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 7:52 am
Εδώ και πολύ καιρό το Velatura μου ήταν μακριά μου. Η ιστορία έχει ως εξής:
Γύρω στις αρχές του χρόνου παρατήρησα οτι δεν ηταν εύκολο όταν τράβαγες την κορώνα για να ρυθμίσεις ώρα και ημερομηνία, να βρεις την θέση της ρύθμισης της ημερομηνίας. Δεν υπήρχε αυτό το "σκαλοπάτι" που κάνει στο πρώτο κλικ. Το ρολόϊ πήγε στο κατάστημα που αγοράστηκε και μιας και ο άνθρωπος έχει και service αποφάσισε να το ανοίξει. Δυστυχώς κάτι πήγε στραβά και το ρολόϊ απέκτησε μια γρατζουνιά. Εγκεφαλικό!!!
Μου είπε οτι θα μου αλλάξει κάσα με δικά του έξοδα. Μια χαρά. Δυστυχώς σύμφωνα με την Ελληνική αντιπροσωπεία κάσα δεν υπήρχε διαθέσιμη γιατί το ρολόϊ ήταν limited edition...(μακριά απο limited πλέον). Έτσι το ρολόϊ πήγε στο service της Seiko για γυάλισμα και επιδιόρθωση του προβλήματος.
Όταν επέστρεψε το γυάλισμα ήταν μια χαρά αλλά το άλλο πρόβλημα παρέμενε και όχι μόνο αυτό αλλά κόλλαγε και το μπουτόν του εκκίνησης του χρονογράφου. Ξανά πίσω στο σέρβις της Seiko. Το πρόβλημα με το μπουτόν φτιάχτηκε αλλά απέκτησε νέο πρόβλημα...η ημερομηνία δεν άλλαζε πλέον στις 12 ακριβώς αλλά στις 11:45. Τα νέυρα μου τσατάλια. Έχουμε φτάσει αισίως στον Απρίλιο και αφού το Ελληνικό σέρβις αδυνατεί να επισκευάσει το ρολόϊ μου το στέλνουν Ιαπωνία. Επέστρεψε το Σάββατο που μας πέρασε πλήρως επισκευασμένο αλλά μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και χρόνο αναμονής. Ευτυχώς που ήταν μέσα στην εγγύηση.
Δυστυχώς η εμπειρία μου από το Επίσημο Σέρβις της Σεϊκο στην Ελλάδα ήταν η χειρότερη.
Φιλικά Γιώργος
Γύρω στις αρχές του χρόνου παρατήρησα οτι δεν ηταν εύκολο όταν τράβαγες την κορώνα για να ρυθμίσεις ώρα και ημερομηνία, να βρεις την θέση της ρύθμισης της ημερομηνίας. Δεν υπήρχε αυτό το "σκαλοπάτι" που κάνει στο πρώτο κλικ. Το ρολόϊ πήγε στο κατάστημα που αγοράστηκε και μιας και ο άνθρωπος έχει και service αποφάσισε να το ανοίξει. Δυστυχώς κάτι πήγε στραβά και το ρολόϊ απέκτησε μια γρατζουνιά. Εγκεφαλικό!!!
Μου είπε οτι θα μου αλλάξει κάσα με δικά του έξοδα. Μια χαρά. Δυστυχώς σύμφωνα με την Ελληνική αντιπροσωπεία κάσα δεν υπήρχε διαθέσιμη γιατί το ρολόϊ ήταν limited edition...(μακριά απο limited πλέον). Έτσι το ρολόϊ πήγε στο service της Seiko για γυάλισμα και επιδιόρθωση του προβλήματος.
Όταν επέστρεψε το γυάλισμα ήταν μια χαρά αλλά το άλλο πρόβλημα παρέμενε και όχι μόνο αυτό αλλά κόλλαγε και το μπουτόν του εκκίνησης του χρονογράφου. Ξανά πίσω στο σέρβις της Seiko. Το πρόβλημα με το μπουτόν φτιάχτηκε αλλά απέκτησε νέο πρόβλημα...η ημερομηνία δεν άλλαζε πλέον στις 12 ακριβώς αλλά στις 11:45. Τα νέυρα μου τσατάλια. Έχουμε φτάσει αισίως στον Απρίλιο και αφού το Ελληνικό σέρβις αδυνατεί να επισκευάσει το ρολόϊ μου το στέλνουν Ιαπωνία. Επέστρεψε το Σάββατο που μας πέρασε πλήρως επισκευασμένο αλλά μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και χρόνο αναμονής. Ευτυχώς που ήταν μέσα στην εγγύηση.
Δυστυχώς η εμπειρία μου από το Επίσημο Σέρβις της Σεϊκο στην Ελλάδα ήταν η χειρότερη.
Φιλικά Γιώργος