Σελίδα 1 από 7

Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 7:52 am
από Georges
Εδώ και πολύ καιρό το Velatura μου ήταν μακριά μου. Η ιστορία έχει ως εξής:

Γύρω στις αρχές του χρόνου παρατήρησα οτι δεν ηταν εύκολο όταν τράβαγες την κορώνα για να ρυθμίσεις ώρα και ημερομηνία, να βρεις την θέση της ρύθμισης της ημερομηνίας. Δεν υπήρχε αυτό το "σκαλοπάτι" που κάνει στο πρώτο κλικ. Το ρολόϊ πήγε στο κατάστημα που αγοράστηκε και μιας και ο άνθρωπος έχει και service αποφάσισε να το ανοίξει. Δυστυχώς κάτι πήγε στραβά και το ρολόϊ απέκτησε μια γρατζουνιά. Εγκεφαλικό!!!
Μου είπε οτι θα μου αλλάξει κάσα με δικά του έξοδα. Μια χαρά. Δυστυχώς σύμφωνα με την Ελληνική αντιπροσωπεία κάσα δεν υπήρχε διαθέσιμη γιατί το ρολόϊ ήταν limited edition...(μακριά απο limited πλέον). Έτσι το ρολόϊ πήγε στο service της Seiko για γυάλισμα και επιδιόρθωση του προβλήματος.
Όταν επέστρεψε το γυάλισμα ήταν μια χαρά αλλά το άλλο πρόβλημα παρέμενε και όχι μόνο αυτό αλλά κόλλαγε και το μπουτόν του εκκίνησης του χρονογράφου. Ξανά πίσω στο σέρβις της Seiko. Το πρόβλημα με το μπουτόν φτιάχτηκε αλλά απέκτησε νέο πρόβλημα...η ημερομηνία δεν άλλαζε πλέον στις 12 ακριβώς αλλά στις 11:45. Τα νέυρα μου τσατάλια. Έχουμε φτάσει αισίως στον Απρίλιο και αφού το Ελληνικό σέρβις αδυνατεί να επισκευάσει το ρολόϊ μου το στέλνουν Ιαπωνία. Επέστρεψε το Σάββατο που μας πέρασε πλήρως επισκευασμένο αλλά μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και χρόνο αναμονής. Ευτυχώς που ήταν μέσα στην εγγύηση.
Δυστυχώς η εμπειρία μου από το Επίσημο Σέρβις της Σεϊκο στην Ελλάδα ήταν η χειρότερη.

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 10:13 am
από snapper
Κριμα Γιωργο...δεν δικαιολογείται παντως...

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 10:17 am
από Georges
snapper έγραψε:Κριμα Γιωργο...δεν δικαιολογείται παντως...
Ακριβώς..και αυτό που σκέφτομαι είναι αν η κάσα δεν επανερχόταν με το γυάλισμα τι θα γινόταν???
Αλλά για μένα έπρεπε να μου αλλάξουν και κάσα. Γιατί να έχω γυαλισμένη κάσα σε ένα καινούργιο ρολόϊ και μάλιστα χωρίς να είναι το λάθος δικό μου?? Έλεγα να βάλω δικηγόρο αλλά έχω τόσα πράγματα στο μυαλό μου που το άφησα..ίσως να έκανα και λάθος.
Δυστυχώς, τουλάχιστον στην Ελλάδα απο after sales service πάσχουν σοβαρά!!!

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 11:57 am
από stavros_ch
Οταν διαβαζω τετοια ποστ πραγματικα στεναχωριεμαι..
Κριμα ρε φιλε..
Μεγαλη ταλαιπωρια..
Δεν μπορω να φανταστω πως θα αντιδρουσα αν παθαινε αυτη τη σειρα απο αναποδιες το ρολοι μου..
Και οταν ειναι και καινουριο ακομα χειροτερα..
Τελος καλο ολα καλα ομως, ελπιζω οι ατυχιες να σταματησουν εδω. :sh:

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 12:07 pm
από Georges
stavros_ch έγραψε: Τελος καλο ολα καλα ομως, ελπιζω οι ατυχιες να σταματησουν εδω. :sh:
Σταύρο το τέλος θα ήταν καλό αν μου είχαν αλλάξει κάσα. Όσο για τις ατυχίες, δεν με χαλάνε όταν συμβαίνουν. Αυτό που με χαλάει είναι η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Δεν με χάλασε που το ρολόϊ παρουσίασε πρόβλημα. Με χάλασε που μου το έστειλαν πίσω τρεις φορές με πρόβλημα, με χάλασε που δεν μου άλλαξαν κάσα!!!

Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 12:19 pm
από stavros_ch
Τι να πεις ρε φιλε... Παλι καλα που εφτιαξαν τα υπολοιπα.
Φαινετε η γρατζουνια στην κασα και μετα το γυαλισμα;

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 12:24 pm
από Georges
stavros_ch έγραψε:Τι να πεις ρε φιλε... Παλι καλα που εφτιαξαν τα υπολοιπα.
Φαινετε η γρατζουνια στην κασα και μετα το γυαλισμα;
Τα υπόλοιπα δεν τα έφτιαξαν εδώ αλλά στην Ιαπωνία που πήγε το ρολόϊ και έμεινε 3 μήνες. Αν βάλεις οτι πηγαινοερχόταν στο σέρβις στην Ελλάδα από αρχές Φλεβάρη αν θυμάμαι καλά κλείσαμε ΕΞΑΜΗΝΟ!!!
Η γρατζουνιά δεν φαίνετε, απλά έχω την εντύπωση οτι στο συγκεκριμμένο σημείο το ρολόϊ είναι πιο γυαλιστερό!!!


Φιλικά Γιώργος

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 12:30 pm
από stavros_ch
Πω πω ρε φιλε..
Τωρα ειδα οτι πηγε Ιαπωνια το ρολοι..
Τωρα αλλαζει το πραμα..
Θαυμαζω πως αντεξες ρε φιλε...
6 μηνες ειναι πολυ καιρος..
Ποτε θα μαθουν να εξυπηρετουν οπως πρεπει χωρις να ταλαιπωρουν ρε παιδι μου.. :?

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 1:30 pm
από marios_ch
πολύ κρίμα ρε φίλε.......
εγώ πιστευω να ζοριζόμουνα πολύ σε τέτοια φάση.......
άσχημο πράμα όμως για μια τέτοια εταιρεία.....
τώρα το ποιος φταίει είναι άλλη ιστορία....

Re: Εντυπώσεις Seiko Service Hellas

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 1:34 pm
από eisenberg
Γιωργο κι εγω δεν εχω ακουσει καλα λογια για το σερβις της Seiko,χωρις ομως ο ιδιος να εχω προσωπικη εμπειρια.Αν κι εχω πολλα Seiko στην κατοχη μου,εμπιστευομαι συγκεκριμενους ιδιωτες στην Ελλαδα και το εξωτερικο,που μου τους εχουν συστησει κι εμενα ατομα που γνωριζουνε.
Το να σου γρατζουνισει σε τετοιο βαθμο που να χρειαζεται γυαλισμα,επαγγλεματιας ωρολογοποιος,την κασα(ουτε καν το καπακι) το θεωρω αδιανοητο...δλδ αυτος ο ανθρωπος ειχε σκοπο να βαλει ''χερι'' στην σπανια 8R28 μετα απο αυτο?
Ευτυχως να λες που εφτασε η κατασταση του ρολογιου σου στο ''αμην'' και αναγκαστηκαν να το στειλουν Ιαπωνια να αναλλαβουν οι ειδημονες,δλδ αυτοι που δημιουργησαν το ρολοι....και σιγουρα θα το επανεφεραν στο επιπεδο που βγαινει απο το εργοστασιο.
Τωρα ελπιζω να μην εχεις θεμα για πολλα χρονια.