Σκέψης Ιδέες πατέντες
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 6:43 pm
Τον τελευταίο καιρό με την συστηματική μου ενασχόληση με το ρολόι όλο και πιο πολύ μου έρχονται στο μυαλό ιδέες τις οποίες θέλω να υλοποιώ και να κατοχυρώνω εφόσον είναι κάτι αξιόλογο
Για σήμερα έχω λοιπόν δυο ιδέες που με βασάνισαν πολύ τις 15 τελευταίες μέρες
Ιδέα νούμερο 1
Πόσο δύσκολο νομίζετε είναι να φτιάξετε μια δική σας μηχανή?
Για καιρό με έτρωγε η ιδέα να προσπαθήσω κάτι μέχρι που έπεσε στα χέρια μου ένα πρόβλημα φυσικής(ηλεκτρομηχανική ταλάντωση) όπου είχε μέσα την σχέση ότι η ολική ενέργεια του συστήματος είναι ίση με την μηχανική +την ηλεκτρομαγνητική και τότε είχα την ιδέα μου 1 ρολόι που δεν θα οδηγείτε πλέον από μια τρίχα αλλά που θα βασίζεται στο φαινόμενο ότι τα ετερώνυμα μαγνητικά πεδία απωθούνται και θα είναι και 100% μηχανικό χωρίς ούτε 1 τρανζίστορ δύσκολο εγχείρημα αλλά μετά από αρκετά σχέδια κατέληξα σε 1 μοντέλο (το οποίο έχει βέβαια απαιτεί κλωβό faraday γιατί είναι 1000 φορές πιο ευπαθή σε μαγνητικά πεδία)αλλά εχει ακριβώς την ίδια ακρίβεια σε όλες τις θέσεις (σε θεωρητικό επίπεδο) αλλά γενικά η απόκλιση είναι ελάχιστη
Ιδέα 2
Πόσες φορές καθώς κουρδίσατε το ρόλοι σας δεν είπατε μακάρι να μην χρειαζόταν(σαν διαφήμιση τελεμαρκετινγκ ακούστηκε αυτό) καλά μην χτυπάτε και εμένα μου αρέσει να το κουρδίζω αλλά άμα βιάζεσαι?
Στο πρόβλημα αυτό έδωσα μια πλήρη λύση με 1 full module το οποίο κουρδίζει με δυο κινήσεις πλήρως το ρολόι(1 κίνηση μισό κούρδισμα)
Στην ουσία έχουμε 1 «διακόπτη κύλισης» στο 1 άκρο του ρολογιού ο οποίος συνδέεται με 1 ελατήριο πολύ μικρότερο από το βασικό έτσι σπρώχνοντας το μοχλό μια φορά πάνω και αφήνοντας τον παλι να επιστρέψει έχουμε 2x κούρδισμα αυτού του ελατηρίου το οποίο συνδέεται με σύστημα απεμπλοκής με το κεντρικό βαρέλι με σχέση 4x λόγο σχέσεων γραναζιών και της μεγάλης δύναμης του μικρού ελατηρίου
Παρατηρήσεις
Το σύστημα αυτό έχει μηχανισμό απεμπλοκής με διττό ρόλο auto/manual
Πχ το ρολόι μπορεί να είναι λίγο η φουλ κουρδισμένο τότε τι γίνεται ?
Το σύστημα αυτό απεμπλεκει το γραναζομα με την χρήση ενός γραναζιού που το πάνω μέρος έχει μια ακίδα την Απία ονομάζω full wind flag (δείχνει και το power reserve αν θες) οπότε όταν είναι full η ακίδα σπρώχνει 1 μοχλό και απεμπλεκει
Και ο δεύτερος ρόλος έχει να κάνει με την χρονομετρία και την ισομερή κατανομή δύναμης όποτε η τρέχουσα κατάσταση θεωρείται η απεμπλοκή μόνο όταν σπρώξεις λίγο προς τα μέσα τον διακόπτη έχεις winding state
Αυτά από εμένα αν σας ενδιαφέρουν αυτά θα έρθουν και άλλα…
Για σήμερα έχω λοιπόν δυο ιδέες που με βασάνισαν πολύ τις 15 τελευταίες μέρες
Ιδέα νούμερο 1
Πόσο δύσκολο νομίζετε είναι να φτιάξετε μια δική σας μηχανή?
Για καιρό με έτρωγε η ιδέα να προσπαθήσω κάτι μέχρι που έπεσε στα χέρια μου ένα πρόβλημα φυσικής(ηλεκτρομηχανική ταλάντωση) όπου είχε μέσα την σχέση ότι η ολική ενέργεια του συστήματος είναι ίση με την μηχανική +την ηλεκτρομαγνητική και τότε είχα την ιδέα μου 1 ρολόι που δεν θα οδηγείτε πλέον από μια τρίχα αλλά που θα βασίζεται στο φαινόμενο ότι τα ετερώνυμα μαγνητικά πεδία απωθούνται και θα είναι και 100% μηχανικό χωρίς ούτε 1 τρανζίστορ δύσκολο εγχείρημα αλλά μετά από αρκετά σχέδια κατέληξα σε 1 μοντέλο (το οποίο έχει βέβαια απαιτεί κλωβό faraday γιατί είναι 1000 φορές πιο ευπαθή σε μαγνητικά πεδία)αλλά εχει ακριβώς την ίδια ακρίβεια σε όλες τις θέσεις (σε θεωρητικό επίπεδο) αλλά γενικά η απόκλιση είναι ελάχιστη
Ιδέα 2
Πόσες φορές καθώς κουρδίσατε το ρόλοι σας δεν είπατε μακάρι να μην χρειαζόταν(σαν διαφήμιση τελεμαρκετινγκ ακούστηκε αυτό) καλά μην χτυπάτε και εμένα μου αρέσει να το κουρδίζω αλλά άμα βιάζεσαι?
Στο πρόβλημα αυτό έδωσα μια πλήρη λύση με 1 full module το οποίο κουρδίζει με δυο κινήσεις πλήρως το ρολόι(1 κίνηση μισό κούρδισμα)
Στην ουσία έχουμε 1 «διακόπτη κύλισης» στο 1 άκρο του ρολογιού ο οποίος συνδέεται με 1 ελατήριο πολύ μικρότερο από το βασικό έτσι σπρώχνοντας το μοχλό μια φορά πάνω και αφήνοντας τον παλι να επιστρέψει έχουμε 2x κούρδισμα αυτού του ελατηρίου το οποίο συνδέεται με σύστημα απεμπλοκής με το κεντρικό βαρέλι με σχέση 4x λόγο σχέσεων γραναζιών και της μεγάλης δύναμης του μικρού ελατηρίου
Παρατηρήσεις
Το σύστημα αυτό έχει μηχανισμό απεμπλοκής με διττό ρόλο auto/manual
Πχ το ρολόι μπορεί να είναι λίγο η φουλ κουρδισμένο τότε τι γίνεται ?
Το σύστημα αυτό απεμπλεκει το γραναζομα με την χρήση ενός γραναζιού που το πάνω μέρος έχει μια ακίδα την Απία ονομάζω full wind flag (δείχνει και το power reserve αν θες) οπότε όταν είναι full η ακίδα σπρώχνει 1 μοχλό και απεμπλεκει
Και ο δεύτερος ρόλος έχει να κάνει με την χρονομετρία και την ισομερή κατανομή δύναμης όποτε η τρέχουσα κατάσταση θεωρείται η απεμπλοκή μόνο όταν σπρώξεις λίγο προς τα μέσα τον διακόπτη έχεις winding state
Αυτά από εμένα αν σας ενδιαφέρουν αυτά θα έρθουν και άλλα…