Σελίδα 1 από 3

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 4:51 pm
από andreas
Στα πλαίσια του αυξανόμενου ενδιαφέροντος από πλευράς μου για τα περί ωρολογοποιΐας έπεσα πάνω σε μία λίστα με τις μεγάλες οικογένειες/γκρουπς που έχουν δημιουργηθεί στον χώρο αυτό.......

Bulgari Group:
Bulgari, Daniel Roth, Gerald Genta

Egana Goldpfeil:
Carrera,Joop,Cerruti, Junghans, Mexx, Esprit, edc, Pierre Cardin, Eurochron Pratina, Goldpfeil, Puma

Festina-Lotus-Gruppe:
Calypso, Candino, Festina, Festina Oro, Jaguar, Lotus, Perrelet

Fossil (Europe):
Adidas, Burberry, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Michael Kors, Philippe Starck, Zodiac

GG Luxury Goods:
Boucheron, Gucci, Yves Saint Laurent
Moet & Hennessy Louis Vuitton Group:
Louis Vuitton, Christian Dior, Tag Heuer, Zenith

Movado-Group:
Coach Watches, Hugo Boss Watches, Concorde, Movado, Ebel
Tommy Hilfinger Watches, ESQ Swiss

Morellato & Sector-Group:
Chronostar, John Galliano, Just Cavalli, Miss Sixty, Molecole, Morellato, Moschino Hours & Minutes, Philip Watch, Pirelli Pzero Tempo,Roberto Cavalli Timewear, Sector – Sport Watches, Sisley, United Colours of Benetton

Seiko:
Dolce & Gabbana, Nike, Pulsar, Seiko

Richemont Group:
Alfred Dunhill, Baume & Mercier, Cartier, IWC, Jaeger-LeCoultre, A. Lange & Sοhne, Montblanc, Panerai, Piaget, Polo Ralph Lauren, Roger Dubuis, Vacheron Constantin, Van Cleef & Arpels

The Swatch Group:
Balmain, Blancpain, Breguet, Jaquet Droz, Leon Hatot, Longines, Certina, Mido, CK/Calvin Klein, Omega, Endura, Rado, Flik Flak, Swatch, Glashutte Original, Tissot, Tiffany, Hamilton, Union

Timex Group:
GC, Guess, Mark Ecko, Nautica, Opex, Salvatore Ferragamo Timepieces, Timex, TX, Valentino Timeless, Versace, Versus, Vincent Berard

Ανεξάρτητα από την σκοπιμότητα ή την αναγκαιότητα δημιουργίας τέτοιων οικογενειών στο εμπορικό τοπίο....ποιό θεωρείτε ότι είναι το αποτέλεσμα μιάς τέτοιας κατάστασης και πως επηρεάζει τον καρπό και την τσέπη μας??

Αφενός σκέφτομαι ότι χάρις την ομπρέλα μιάς οικογένειας κάποιες εταιρείες κατάφεραν να επιβιώσουν και να εξακολουθούν να παρεχουν την τέχνη τους προς το κοινό ...αφετέρου δε φοβάμαι μήπως απλά γίνονται λάβαρα για να μας πωλούν υποδεέστερους, τυποποιημένους ή/και αμφιβόλου ποιότητας (ίσως και προέλευσης) μηχανισμούς......

Όποιος έχει διάθεση ας καταθέσει την άποψή του.......

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 5:27 pm
από StefMac
Φίλε Ανδρέα πολύ χαίρομαι που μπηκες "δυναμικά" στην παρέα μας και έτσι να συνεχίσεις ... :sh:

Αν και εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, κάπου στο βάθος διακρίνω κάτι να σε βασανίζει ή καλύτερα να σε απασχολεί ... ;)
Επίσης ίσως να διακρίνω στο βάθος μια ισοπεδωτική τάση γενικά προς τις μηχανές- calibres και την υπερτίμηση τους .

Πες μας λοιπον τον πόνο σου, και ποια εταιρία σε πίκρανε με τις τιμές της, μιας και εμείς έχουμε περάσει από εκεί !!! :lol:


Φιλικά,
Στέφανος.

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 6:01 pm
από dimRHO
οικογένεια ή familia? γιατί κάποιες οικογένεις το έχουν δει φαμίλιες...
προσωπικά προτιμώ εταιρίες που χάραξαν τη δική τους πορεία και αντιστάθηκαν στις συγχωνεύσεις. κάποιες δε από τις εταιρίες των οικογενειών δεν έχουν καν ιστορική συνέχεια, απλά αγοράστηκε το δικαίωμα του ονόματος και δημιουργηθηκαν από το μηδέν.

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 7:14 pm
από VIWOW
Ωραίο θέμα Ανδρέα, αν και με μπέρδεψε ο τίτλος και νόμιζα ότι θα μιλάγαμε για την οικογένεια...

Λοιπόν να πω μια πρώτη γνώμη.

Πιστεύεις ότι η εξυπνάδα, το ταλέντο, η φαντασία κλπ, κληρονομούνται;

Η εμπειρία έδειξε πως όχι.

Αποτέλεσμα ήταν ότι μεγάλα ονόματα του χώρου των προιόντων πολυτελείας, κινδύνεψαν να αφανιστούν από ακατάλληλους ή ατάλαντους απογόνους.

Το πρόβλημα ήρθαν να λύσουν κρίσοι οι οποίοι θέλησαν να αποκτήσουν μεγάλα ιστορικά ονόματα, είχαν τα χρήματα (κανείς λοιπόν δεν μπορεί να τους το απαγορεύσει) και σχεδιάζουν μια συνολική πολιτική (τι άλλο να έκαναν, να παίζουν τα φαντασματα;) η οποία σε κάποια σημεία τους ευνοεί και σε άλλα τους δυσκολεύει.

Απαντήστε και οι υπόλοιποι και θα ξαναγράψω, μόνο παρακαλώ να θυμόσαστε ότι δεν μιλάμε για την διαχείριση των μαρμάρων του Παρθενώνα, που είναι κτήμα του ανθρώπινου πολιτισμού, αλλά για εμπορικά σήματα...

Φιλικά

Κωστής

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 06, 2010 10:00 pm
από Megalos
Ανδρεα φιλε μου συγχαρητηρια για το επιτυχημενο θεμα που ανοιξες ..
οπως ειπε και ο Στεφανος πολυ δυναμικο μπασιμο :rose
τωρα εθιξες αρκετα ενδιαφεροντα και σοβαρα θεματα ..
οντως πολλα γκρουπ(αντι οικογενειες) εχουν δημιουργηθει τα τελευταια χρονια..
αρκετα απο αυτα βοηθησαν να διασωθουν παλιοι οικοι που πιθανον θα εξαφανιζοντουσαν... και τα διατηρησαν ανεξαρτητα να
συνεχισουν την πορεια τους ..
αλλα απλως αγορασαν οπως ειπε ο φιλος dimRHO το ονομα χωρις να εχει καμμια συνεχεια ο οικος με τον προγονο του...
τωρα οσον αφορα την πιθανοτητα ανησυχιων σου που ειπε ο Στεφανος ο μονος αρμοδιος να μας απαντηση εισαι εσυ φιλε ..
Κωστη αναμενουμε και αλλα απο σενα

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 2:35 pm
από eisenberg
Τα group λογικα παρεχουν ασφαλεια και ''προστασια'' στα brands που τους ανηκουν.Μια λαθος κινηση ή ενα αποτυχημενο μοντελο ισως εχει μικροτερο αρνητικο αντικτυπο σε μια μαρκα που ανηκει σε ενα ισχυρο group,απο μια ανεξαρτητη μαρκα.Τα περιθωρια για ρισκα δεν ειναι μεγαλα για τις ανεξαρτητες και πρεπει καθε βημα να το μελετουν καλα πριν το κανουν.Αλλωστε εχουν να ανταγωνιστουν κολοσσους.
Απο την αλλη μερια μου τη δινει η λογικη που τα group διαχειριζονται τα brands τους και προσχεδιαζουν το ρολο τους και την αναπτυξη τους(φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις).Η montblanc αποφασιστηκε να αναβαθμιστει σε μια νυκτα και να φοραει τους ''μηχανισμους κοσμηματα'' της ιστορικης minerva(ποτε δε θα το χωνεψω αυτο) ενω η Jaeger ενα φεγγαρι εφτασε να τροφοδοτει με τους υπεροχους μηχανισμος της την μεγαλη....Ralf Lauren!Η ''σπαρτιατικη'' panerai λογω Richemont τα μαζεψε και ξενιτευτηκε απο την Τοσκανη για να φτιαχνει σημερα Swiss made ρολογια με αστραφτερες κασες και 10ημερες κομπλικασιον.Μπορω να αναφερω δεκαδες παραδειγματα.
Ο ρολος της οικογενειας λοιπον(βλ. groups) ειναι να εκμεταλευεται τα brands κατα το δοκουν με μονο γνωμονα το κερδος,το κερδος,το κερδος...ακομη και εις βαρος της ιστορικης συνεπειας και συνεχειας της ορολογοποιιας αν χρειαστει.

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 2:45 pm
από antonis_ch
eisenberg έγραψε:Ο ρολος της οικογενειας λοιπον(βλ. groups) ειναι να εκμεταλευεται τα brands κατα το δοκουν με μονο γνωμονα το κερδος,το κερδος,το κερδος...ακομη και εις βαρος της ιστορικης συνεπειας και συνεχειας της ορολογοποιιας αν χρειαστει.
:sh: ........ :cheer:

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 3:03 pm
από dimRHO
antonis_ch έγραψε:
eisenberg έγραψε:Ο ρολος της οικογενειας λοιπον(βλ. groups) ειναι να εκμεταλευεται τα brands κατα το δοκουν με μονο γνωμονα το κερδος,το κερδος,το κερδος...ακομη και εις βαρος της ιστορικης συνεπειας και συνεχειας της ορολογοποιιας αν χρειαστει.
:sh: ........ :cheer:
πόσο πονάει αυτό :cry_1:

να βλέπω μάρκες όπως Zenith και JL να φτιάχνουν τέτοια εκτρώματα... :TND:

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 9:32 pm
από ACIDBLACK
το ενα χερι νιβει το αλλο και αυτο το προσωπο .....τα πολλα brand names βοηθουν στο γεωγραφικο απλωμα της familia στην αγορα εκει που δεν πουλαει το ενα πουλαει το αλλο και ουτω καθεξης ....ξεχασες να γραψεις οτι η seiko exei την epson και την οριεντ.....
αν ζουσε και το θεμα απο μια μεγαλη εταιρια θα μαθαινες οτι οι brand managers μονο ξυλο δεν παιζουν μεταξυ τους !

Re: ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 07, 2010 9:47 pm
από StefMac
eisenberg έγραψε:....
........

Ο ρολος της οικογενειας λοιπον(βλ. groups) ειναι να εκμεταλευεται τα brands κατα το δοκουν με μονο γνωμονα το κερδος,το κερδος,το κερδος...ακομη και εις βαρος της ιστορικης συνεπειας και συνεχειας της ορολογοποιιας αν χρειαστει.
Μέσες άκρες συμφωνώ, αν και ορισμένες ιστορικές φίρμες δεν θα υπήρχαν πια αν δεν υπήρχαν τα groups ...
... Όπως η Breguet . ;)


Φιλικά,
Στέφανος.