Νέα εποχή. Ένωση υψηλής ωρολογοποιίας με υψηλή αισθητική
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2024 9:17 am
Το 2019 άλλαξαν τα πάντα στο χώρο του αγαπημένος μας χόμπι.
Διάλεξα, να έχω σαν αφετηρία, αυτής της νέας εποχής τα 50 χρόνια της Omega από το φεγγάρι. Με μια δυνατή εκστρατεία, που αναμφίβολα, έπιασε τόπο, η Omega από μια δυνατή εταιρία, αγαπημένης σε όλα τα φόρουμ στο κόσμο, εκτοξεύτηκε στη στρατόσφαιρα ,τα ρολόγια έχουν μπει εδώ και καιρό στο κλαμπ των πολύ ακριβώς ρολογιών, και κατά πόδας ακολούθησαν οι εταιρίες που τους έπαιρνε να ακολουθήσουν. (IWC, Breitling, Tag Heuer κτλ)
Απρόβλεπτα εντελώς,σε όλο αυτό το νέο τοπίο, ήρθε ο κορονοιος και το εδραιωσε με τις on line αγορές που έκανε το καταναλωτικό κοινό.
Σε όλες αυτές τις αλλαγές που τις βιωσαμε παρέα,έγινε η πιο απροσδόκητη αλλαγή που έχει βιώσει η ωρολογοποία εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Ο κόσμος πλέον δεν ήθελε ένα ακριβό purpose ρολόι. Ο κόσμος ήθελε το ρολόι που φοράει να "δείχνει " τα λεφτά του.
Ένα όνομα, το πιο δυνατό όνομα όλων το έχει καταφέρει εδώ και χρόνια .Ρολεξ.
Πάμε στο ζουμί της υπόθεσης.
Cartier, Chopard, Dior, Leica, Ferre και αρκετά άλλα επώνυμα brands, όχι στα ρολόγια, αντιμετώπισαν την νέα εποχή δίνοντας μας ακριβώς αυτό που "θέλαμε ".
Πανάκριβα ρολόγια,φτιαγμένα με υψηλή αισθητική, με τη λογική αψεγάδιαστης ποιότητας και να φέρνουν προς το κόσμημα...
Προσωπικά, όλες αυτές τις αλλαγές τις θεωρώ καλοδεχουμενες, αν εξαιρέσουμε το οικονομικό.
Το αγαπημένο μας πάθος πλέον έχει καθιερωθεί σε κοσμο που δεν το ήξεραν καν.
Δεν θέλω να γράψω άλλα για να το συζητήσουμε παρέα.
Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Διάλεξα, να έχω σαν αφετηρία, αυτής της νέας εποχής τα 50 χρόνια της Omega από το φεγγάρι. Με μια δυνατή εκστρατεία, που αναμφίβολα, έπιασε τόπο, η Omega από μια δυνατή εταιρία, αγαπημένης σε όλα τα φόρουμ στο κόσμο, εκτοξεύτηκε στη στρατόσφαιρα ,τα ρολόγια έχουν μπει εδώ και καιρό στο κλαμπ των πολύ ακριβώς ρολογιών, και κατά πόδας ακολούθησαν οι εταιρίες που τους έπαιρνε να ακολουθήσουν. (IWC, Breitling, Tag Heuer κτλ)
Απρόβλεπτα εντελώς,σε όλο αυτό το νέο τοπίο, ήρθε ο κορονοιος και το εδραιωσε με τις on line αγορές που έκανε το καταναλωτικό κοινό.
Σε όλες αυτές τις αλλαγές που τις βιωσαμε παρέα,έγινε η πιο απροσδόκητη αλλαγή που έχει βιώσει η ωρολογοποία εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Ο κόσμος πλέον δεν ήθελε ένα ακριβό purpose ρολόι. Ο κόσμος ήθελε το ρολόι που φοράει να "δείχνει " τα λεφτά του.
Ένα όνομα, το πιο δυνατό όνομα όλων το έχει καταφέρει εδώ και χρόνια .Ρολεξ.
Πάμε στο ζουμί της υπόθεσης.
Cartier, Chopard, Dior, Leica, Ferre και αρκετά άλλα επώνυμα brands, όχι στα ρολόγια, αντιμετώπισαν την νέα εποχή δίνοντας μας ακριβώς αυτό που "θέλαμε ".
Πανάκριβα ρολόγια,φτιαγμένα με υψηλή αισθητική, με τη λογική αψεγάδιαστης ποιότητας και να φέρνουν προς το κόσμημα...
Προσωπικά, όλες αυτές τις αλλαγές τις θεωρώ καλοδεχουμενες, αν εξαιρέσουμε το οικονομικό.
Το αγαπημένο μας πάθος πλέον έχει καθιερωθεί σε κοσμο που δεν το ήξεραν καν.
Δεν θέλω να γράψω άλλα για να το συζητήσουμε παρέα.
Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk