Σελίδα 1 από 1
Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 10:15 am
από Boomer
Καλημέρα σε όλους .Μου έκαναν δώρο γάμου ένα Tissot Seastar. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα χρήσης το ρολόι σταμάτησε να λειτουργεί .Επίσης η κορώνα του δεν κούμπωνε και γυρνούσε. Το ρολόι το πήγα εκεί που το πήρα και το έστειλαν στην αντιπροσωπεία. .Μετά από κάποιες μέρες μου έστειλαν μήνυμα το κατάστημα που μου πήραν το ρολόι ότι έγινε αντικατάσταση μηχανής και κορώνα.Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής. Τι μπορεί να φταίει και μου αλλάξαν ουσιαστικά τα ΄΄εντόσθια΄΄ του ρολογιού. Επίσης, μιας και το ρολόι ήταν ουσιαστικά αφόρετο πρέπει να μου κάνει αντικατάσταση η εταιρεία? Τέλος μιας και ανοίχτηκε το ρολόι εκτός εργοστασίου κατασκευής μπορεί να μου παρουσιαστεί μελλοντικά κάποιο πρόβλημα? Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 11:47 am
από giannistissot
Καλημερα και καλως ηρθες! Νομιζω οτι ειναι αυτο που εοθισται να κανουν στα Τισσο πλεον... με την νεα 80αρα μηχανη που εχουν ολα τα καινουρια σε περιπτωση προβληματος την αντικαθιστουν ολη αντι για επισκευη..
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 3:37 pm
από markosgr28
Γεια σου και καλώς όρισες.
Η αλλαγή μηχανής πρακτικά κάνει το ρολόι πάλι καινούργιο και δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι. Το να έχει πρόβλημα η μηχανή είναι ανεξάρτητο από τα υπόλοιπα μέρη του ρολογιού. Σε καταλαβαίνω σε σχέση με την αντικατάσταση, δεν ξέρω τι θα έπρεπε να γίνει, για εμένα δεν έχει κάποια διαφορά, περισσότερο στην ψυχολογία θα με ενοχλούσε. Από εκεί και πέρα είναι τι πολιτική έχει κάθε εταιρία.
Το ότι ανοίχτηκε δε σημαίνει κάτι, ειδικά αν έγινε στην αντιπροσωπεία. Το μόνο που θα μπορούσε να επηρεαστεί είναι η φλάτζα και να έχεις θέματα στεγανότητας, οι αντιπροσωπείες είναι τυπικές σε αυτά, οπότε δε σημαίνει κάτι. Ελπίζω να βοήθησα.
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 3:51 pm
από giannistissot
Μαρκο νομιζω οτι η Τισσο σε αυτη τη μηχανη κανει μονο αντικατασταση... λογω του οτι εχει μικρα πλαστικα μερη κ δεν επισκευαζεται.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 4:01 pm
από captain
Απαράδεκτη η στάση της εταιρείας
Θα έπρεπε να γίνει αντικατάσταση του ρολογιού με άλλο !!!
Τόσο καινούργιο ρολόι με πρόβλημα ... δεν θα έπρεπε να το επισκευάσουν !!!!
Ίσως θα έπρεπε να τους πιέσεις και εσυ λιγάκι .... μάλλον ήσουν πολύ παραπάνω από ότι επρεπε διαλλακτικός και δεκτικός
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 4:07 pm
από markosgr28
giannistissot έγραψε:Μαρκο νομιζω οτι η Τισσο σε αυτη τη μηχανη κανει μονο αντικατασταση... λογω του οτι εχει μικρα πλαστικα μερη κ δεν επισκευαζεται.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε Γιάννη, αυτό γράφω, σχολιάζω το θέμα σε σχέση με την αντικατάσταση της μηχανής ή όλου του ρολογιού. Ευχαριστώ για την απάντηση.
Re: Service Tissot
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2019 9:53 pm
από Megalos
καλωσορησες και απο εμενα φιλε .... οπως εγραψε και ο Γιαννης επειδη η μηχανη εχει πλαστικα μερη η εταιρεια εχει αποφασισει
να αντικαθιστα ολοκληρη την μηχανη ... δεν νομιζω ομως οτι πρεπει να σε φοβιζει αυτο καθοσον εχει παντα καινουργια την μηχανη σου
και βεβαια εχει και την εγγυηση οτι αν κατι παλι παει στραβα θα αποκατασταθει πληρως η βλαβη με νεα αντικατασταση