VICTORINOX & 341 ΜΟΙΡΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 29, 2017 7:20 pm
Με αφορμη τα καταπληκτικα ποστ του Ηλια για τα στρατιωτικα ρολογια και δευτερευοντως απο το ερωτημα αν εχουν κατασκευασθει για Ελληνικες Ενοπλες Δυναμεις. θυμηθηκα ενα ρολοι που ειχε πεσει προ ετων στα χερια μου.
Ειναι το ρολοι που υλοποιηθηκε με τη συνεργασια της victorinox και των πιλοτων της 341 ΜΠΚ.
Για οσους δεν γνωριζουν η εν λογω μοιρα συγκροτήθηκε τον Ιούλιο του 1954 στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και, ως 341 Μοίρα Αναχαιτίσεως Ημέρας εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-86E.
Κατά το χρονικό διάστημα 21 με 26 Ιουνίου του 1955 κλιμάκιο της Μοίρας αποτελούμενο από 25 μαχητικά αεροσκάφη, πιλότους και τεχνικό προσωπικό, μεταστάθμευσε στην 111 ΠΜ στην Νέα Αγχίαλο του Βόλου. Στις 3 Νοεμβρίου 1956 η Μοίρα μεταστάθμευσε στην 114 ΠΜ στην Τανάγρα.
Ένα εξαιρετικό κεφάλαιο της πολυετούς ιστορίας της 341 Μοίρας είναι αυτό από τον Αύγουστο του 1957 ως τον Σεπτέμβριο του 1964. Στην περίοδο αυτή, το Ιπτάμενο και Τεχνικό προσωπικό της Μοίρας δημιούργησε το δεύτερο ακροβατικό σμήνος της ΠΑ με τα αεροσκάφη F-86E και το ονόμασε σε Acroteam (απο τα αρχικά των λέξεων Acrobatic Team). Στις αρχές του 1962 μετονομάστηκε σε “Ελληνική Φλόγα” (Hellenic Flame) και με το όνομα αυτό πετούσε ως την διάλυσή του, το φθινόπωρο του 1964.
Τον Μάιο του 1960 επέστρεψε στην 111 ΠΜ και τον Ιούλιο του 1965 αντικατέστησε τα F-86E με τα νέα F-5A/B Freedom Fighter. Τον Ιούνιο του 1971 αλλάζει πρωτεύοντα ρόλο από Αναχαίτιση σε Δίωξη – Βομβαρδισμό. Το 1975 αλλάζει τον ρόλο της από Δίωξη – Βομβαρδισμό σε Αναχαίτιση Ημέρας. Τον Αύγουστο του 1993 η 341 ΜΑΗ διαλύθηκε στην 111 ΠΜ και παρέδωσε τα αεροσκάφη της στην 343 ΜΑΗ στην 113 ΠΜ στην Θεσσαλονίκη.
Στις 30 Μαρτίου 1998 η Μοίρα επανασυγκροτήθηκε για να παραλάβει τα F-16 C/D Block 50.
Το εμβλημα της 341 ειναι
αυτο ειναι το ρολοι με το εμβλημα της μοιρας στο 9
Victorinox Swiss Army Chrono Classic XLS
Μέγεθος 45mm
Κάσα Aτσάλι-Mαυρο Pvd
Κρύσταλλο-Ζαφείρι
Μπρασελέ-PVD
Καντράν -Ασημί
Μηχανισμός-Quartz Multi Task
Αδιάβροχο -100m
Ειναι το ρολοι που υλοποιηθηκε με τη συνεργασια της victorinox και των πιλοτων της 341 ΜΠΚ.
Για οσους δεν γνωριζουν η εν λογω μοιρα συγκροτήθηκε τον Ιούλιο του 1954 στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και, ως 341 Μοίρα Αναχαιτίσεως Ημέρας εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-86E.
Κατά το χρονικό διάστημα 21 με 26 Ιουνίου του 1955 κλιμάκιο της Μοίρας αποτελούμενο από 25 μαχητικά αεροσκάφη, πιλότους και τεχνικό προσωπικό, μεταστάθμευσε στην 111 ΠΜ στην Νέα Αγχίαλο του Βόλου. Στις 3 Νοεμβρίου 1956 η Μοίρα μεταστάθμευσε στην 114 ΠΜ στην Τανάγρα.
Ένα εξαιρετικό κεφάλαιο της πολυετούς ιστορίας της 341 Μοίρας είναι αυτό από τον Αύγουστο του 1957 ως τον Σεπτέμβριο του 1964. Στην περίοδο αυτή, το Ιπτάμενο και Τεχνικό προσωπικό της Μοίρας δημιούργησε το δεύτερο ακροβατικό σμήνος της ΠΑ με τα αεροσκάφη F-86E και το ονόμασε σε Acroteam (απο τα αρχικά των λέξεων Acrobatic Team). Στις αρχές του 1962 μετονομάστηκε σε “Ελληνική Φλόγα” (Hellenic Flame) και με το όνομα αυτό πετούσε ως την διάλυσή του, το φθινόπωρο του 1964.
Τον Μάιο του 1960 επέστρεψε στην 111 ΠΜ και τον Ιούλιο του 1965 αντικατέστησε τα F-86E με τα νέα F-5A/B Freedom Fighter. Τον Ιούνιο του 1971 αλλάζει πρωτεύοντα ρόλο από Αναχαίτιση σε Δίωξη – Βομβαρδισμό. Το 1975 αλλάζει τον ρόλο της από Δίωξη – Βομβαρδισμό σε Αναχαίτιση Ημέρας. Τον Αύγουστο του 1993 η 341 ΜΑΗ διαλύθηκε στην 111 ΠΜ και παρέδωσε τα αεροσκάφη της στην 343 ΜΑΗ στην 113 ΠΜ στην Θεσσαλονίκη.
Στις 30 Μαρτίου 1998 η Μοίρα επανασυγκροτήθηκε για να παραλάβει τα F-16 C/D Block 50.
Το εμβλημα της 341 ειναι
αυτο ειναι το ρολοι με το εμβλημα της μοιρας στο 9
Victorinox Swiss Army Chrono Classic XLS
Μέγεθος 45mm
Κάσα Aτσάλι-Mαυρο Pvd
Κρύσταλλο-Ζαφείρι
Μπρασελέ-PVD
Καντράν -Ασημί
Μηχανισμός-Quartz Multi Task
Αδιάβροχο -100m