Σελίδα 1 από 2

Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 9:26 am
από Τηλέμαχος
καλημέρα!!! ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από το επίσημο service της oris + tissot.
τα μοντέλα που έχω στη κατοχή μου είναι ένα oris chronograph tt3 και ένα tissot prs516 quartz με μπλέ καντράν.
επειδή είμαι πολύ ψείρας θέλω το κάθε πραγμα που έχω (οτιδήποτε) να είναι σε άριστη κατάσταση . τόσο σε "σώμα" όσο και σε λειτουργικότητα. και τα δύο προαναφερθέντα ρολόγια τα είχα στην κατοχή από το 2010 για το oris και 2012 για το tissot.
κάποια στιγμή ενώ μέσα στην πόρωση με το oris έκανα μία δουλειά φορώντας το ρολόι το γραντζούνισα σε μία ξυραφένια άκρη. παρήγγειλα το cape cod από το εξωτερικό και όταν μου ήρθε ξεκίνησα το τρίψιμο. από τη μανία μου να εξαφανίσω την χαρακιά , σχεδόν το κατάφερα αλλά μαζί εξαφάνισα και το βουρτσισμα της κάσας και έτσι το αγαπημένο μου oris έγινε υπεργυαλιστερό καθώς επίσης και την αρίθμηση στο εξωτερικό δακτυλίδι την οποία έσβησα σε ένα σημείο από το πολύ γυάλισμα. έτσι λοιπόν το πήγα στην αντιπροσωπεία στη νέα σμύρνη για να ρωτήσω τα πως και πότε. μου είπαν πως νέο βούρτσισμα στην κάσα δεν μπορεί να γίνει :surprise: και πρέπει να μείνει το ρολόϊ έτσι.όμως έγινε η παραγγελία για νέο bezel. ερχεται το bezel και από τη στιγμή αυτή ξεκινάει ο γολγοθάς.ο εξωτερικός δακτύλιος ,ο νίκελ ,με τον εσωτερικό δακτύλιο ,το μαύρο με την αρίθμηση ,είναι κολλητοί ο ένας στον άλλο με κάτι σαν ταινία διπλής όψης.στην προσπάθεια του ο τεχνίτης να περάσει αυτό το αυτοκόλλητο στον μεγάλο δακτύλιο το μπουρδουκλώνει και το κάνει ένα κουβάρι από τζέλ. προφανώς δεν είχε άλλο τζελ και μπροστά μου, μου λεει: θα σου χρησιμοποιήσω μία κόλλα της loctite και δε θα φύγει το ένα από το άλλο. του λέω πως αυτό δεν είναι σωστή διαδικασία μιας και το ρολόϊ δεν είναι ετσι φτιαγμένο.μου ανταπαντάει πως θα το κάνει καλλίτερο και πως δεν καταλαβαίνει την πρακτική της εταιρείας να μη χρησιμοποιεί κόλλα αλλά αυτό το τζέλ. τέλος παντων το δεχτηκα.με τον καιρό όμως δε μπορούσα να το βλέπω στη μη εργοστασιακή μορφή του το ρολόϊ ούτε υπεργυαλισμένο και με αυτήν την ατέλεια στο τελικό φινίρισμα από το κόλλημα του εσωτερικού και εξωτερικού δακτυλίου. είχε υψομετρική διαφορά ο δακτύλιος από το κρύσταλλο της τάξης του 0,01mm και έτσι παρήγγειλα μία νέα κασα για το ρολόϊ μου. καταρχάς να πω πως ο τεχνίτης ήταν εξυπηρετικότατος και ευγενέστατος αλλά λίγο άγαρμπος στις κινήσεις του. όταν η κάσα έφτασε μέτα από 1 μήνα πήγα για αλλαγή. λοιπόν και εδώ ξεκινάμε πάλι από την αρχή.
1) στην προσπάθεια να βάλει τα κουμπιά στην κάσα στράβωσε το έμβολο και των δύο με αποτέλεσμα αυτά να μην πιέζονται.
αντί να παραγγέίλει νέα κουμπια, μπροστά στα μάτια μου , παίρνει τα κουμπιά από την παλιά κάσα και προσπαθεί να τα βάλει πάνω στη νέα. στραβώνει το 1 κουμπί από την παλιά κάσα. βάζει όλα τα πλήκτρα σε ένα βαστό και με ένα μικρό σφυράκι προσπαθεί να ισιώσει τα έμβολα. δεν τα καταφέρνει. έτσι μετα από άλλα πολλά και λίγα παραγγέλνει 1 νέο πλήκτρο αντι για 3 με σκοπό να το αλλάξει.όταν έρχεται το πλήκτρο καταφέρνει και ισιώνει ένα από τα στραβά και έτσι μπαίνουν δύο "νέα" πλήκτρα στη νέα κάσα. το παίρνω το ρολόϊ αλλά για κακή μου τύχη δεν το παρατηρώ πριν φτάσω σπίτι.

2)όταν το παρατηρώ διαπιστώνω πως ο δείκτης του μηχανισμού του χρονογραφου είναι στραβός.δηλαδή το πίσω μέρος του δείκτη, το κοντό μέρος δηλαδή είχε μία γωνία σχεδόν 90 μοιρών προς το καντράν. σχεδόν οι υπόλοιποι δείκτες ακουμπούσαν πάνω του. ευτυχώς το πρόλαβα πριν φτάσει η ώρα σε σημείο που κάποιος από τους υπόλοιπους δείκτες μπλεκτεί με αυτόν και διαλυθεί το σύμπαν. τραβώ την περόνη και το σταματάω. τηλεφωνώ ξανά στο service και μου λέει φέρτο από εδώ. το πάω και αντί να παραγγείλει νέο δείκτη, προσπαθεί με ένα- ας πούμε μικρό καλαμάκι σα πλαστική οδοντογλυφίδα- να ισιώσει το δείκτη. τον ίσιωσε ακριβώς στην εργοστασιακή του θέση αλλά η ψυχολογική ζημιά είχε ήδη επέλθει σε μένα.το παίρνω το ρολόϊ το πέταξα σε ένα συρτάρι και δεν ξαναασχολήθηκα καθώς για μένα πλέον είναι ένα άχρηστο σκουπίδι.

3) σήμερα που το ξαναπαρατήρησα μετά από 4 χρονια πρόσεξα πως εκτός του δείκτη που ίσιωσε, ο άνθρωπος έβγαλε και εκτός ευθυγραμμισης τον ίδιο δέικτη με αποτέλεσμα να κάθεται ακριβώς μία γραμμή πίσω από την αρχή του. δηλαδή αντί για το νούμερο 60 ο μηδενισμός του είναι στο 59. :zoro:

και φτάνουμε τώρα στο tissot. αν και quartz και κατά πολύ φθηνότερο από το oris μπορώ να πως πως όταν το πήρα ήμουν το ίδιο ενθουσιασμένος με το oris και το πρόσεχα και αυτό με τον ίδιο ζήλο, αν όχι περισσότερο. μετά από 2 χρόνια :surprise: ήρθε η ώρα για αλλαγή μπαταρίας. (νόμιζα πως κρατάνε πολύ περισσότερο αλλά οκ.) το πάω στην καλλιθέα στη swatchgroup για αλλαγή. μου λένε πως κοστίζει 57 ευρώ (!!!!!) .ρωτάω γιατί τόσο ακριβά για μία μπαταρία που κοστίζει μόλις 2 ευρώ και μου λέει με ύφος χιλίων καρδιναλίων και δημοσίου υπαλλήλου "γιατί αλλάζουμε και πλήκτρα και λάστιχα στεγανοποίησης" τους λέω
- "είναι αναγκαίο να αλλαχτούν αυτά;"
- " ναι" μου απαντάει.
να σημειωθεί πως το ρολόϊ τους το πήγα με το κουτί του για αποφυγή γραντζουνιών μιας και το ρολόϊ το πρόσεχα τόσο πολύ που δεν είχε την παραμικρή φθορά συν και τη ζελατίνα ακόμα στο κάτω καπάκι , αλλά δεν δέχτηκαν να πάρουν το κουτί.μετά από τις διάφορες απαράδεκτες κινήσεις που έκανε στο ρόλόϊ μου της λέω
-"με αυτά που κάνεις θα το γραντζούνίσεις το ρολόϊ "και μου λέει πως αυτό είναι αδύνατο. εγώ όμως την προειδοποίησα πως δε θα παραλάβω το ρολόϊ εάν βρώ έστω καιτην παραμικρή ανεπαίσθητη γραντζουνιά. μετά από 3 ημέρες πάω να το πάρω και τί να δω. ένα ρολόϊ βανδαλισμένο με χαρακιές , όχι γραντζουνιές και ένα κομμάτι από το μπέζελ να λείπει. συν τις άλλης είχε στην κάσα, από την γυαλιστερή πλευρά ,εμφανές σημάδι από κάτι σαν μέγγενη. τους λεώ δεν παραλαμβάνω το ρολόϊ καθως αυτό είναι κακοποιημενο. το κοιτάει το ξανακοιτάει και μου λέει πως εγω τό έκανα. της λέω να κοιταξει τις φωτογραφίες που το τράβηξε κατά την παραλαβή συν και τις δικές μου . και εδω έρχεται το αποτελείωμα. οι φωτογραφίες κύριε δεν αποτελούν αποδεικτικό για τις τυχών ζημιές που πάτε να μας φορτώσετε αλλά αποδεικτικό παραλαβής και ύπαρξης του ρολογιοϋ. :slap: :slap: :slap: .
εν τέλη και τα δύο ρολόγια πλέον καταλαμβάνουν χώρο με το κουτί τους στο συρτάρι και δε θέλω να ξαναασχοληθώ μαζί τους καθώς τα θεωρώ πεταμένα λεφτά στον κάδο σκουπιδιών. λέω όμως να δώσω άλλη μία ευκαίρία και σε πρώτη φάση από το καλάθι των αχρηστων να τα αναβαθμίσω στο καλάθι ανακύκλωσης και βλέπουμε.

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 1:11 pm
από Georges
Δυστυχώς έχουν ακουστεί πολλές ιστορίες πόνου που αφορούν σέρβις αντιπροσωπειών. Για αυτό πλέον οι περισσότεροι καταφεύγουν είτε σε αξιόπιστους ανεξάρτητους (ειδικά αν τα ρολόγια δεν έχουν πολυπλοκότητες), είτε στα κεντρικά σέρβις των εταιρειών (Ελβετία κλπ)



Φιλικά Γιώργος

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 2:56 pm
από nick10
Καλά δεν σχολιάζω καν για το "επίσημο service" της Oris ο τύπος από τη περιγραφή σου παίζει να είναι πιο άσχετος και από μένα :zoro: :nurse: αλλά για το service της tissot εφόσον έχεις τις φωτογραφίες πριν τους το δώσεις αν θες μπορείς να κινηθείς ακόμα και νομικά αν δεν κάνω λάθος, δεν γίνεται κάτι που κάναν αυτοι να πάνε να στο φορτώσουν σε σένα χωρίς να φταις εσυ :zoro: :zoro: Νομίζω ότι ο συνήγορος του καταναλωτή(http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;) μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτή τη περίπτωση.

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 3:06 pm
από cupra73
nick10 έγραψε:Καλά δεν σχολιάζω καν για το "επίσημο service" της Oris ο τύπος από τη περιγραφή σου παίζει να είναι πιο άσχετος και από μένα :zoro: :nurse: αλλά για το service της tissot εφόσον έχεις τις φωτογραφίες πριν τους το δώσεις αν θες μπορείς να κινηθείς ακόμα και νομικά αν δεν κάνω λάθος, δεν γίνεται κάτι που κάναν αυτοι να πάνε να στο φορτώσουν σε σένα χωρίς να φταις εσυ :zoro: :zoro: Νομίζω ότι ο συνήγορος του καταναλωτή(http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;) μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτή τη περίπτωση.
+100000

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 7:53 pm
από Τηλέμαχος
πήγα και εκεί. και στη γενική γραμματεία. έστειλα πλήρες ιστορικό και έκανα επώνυμη καταγγελία. όπως με ενημέρωσαν θα κάνουν σύστασεις στην αντιπροσωπεία και θα με ενημερώσουν. όπως μου είπαν εκκρεμούν και πολλές άλλες καταγγελίες για το επίσημο service της tissot. παιδιά ευχαριστώ για τις συστάσεις και προπαντώς για το χρόνο σας.

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 7:59 pm
από nick10
δεν χάνεις και τίποτα να στείλεις e-mail στα κεντρικά της Tissot στην Ελβετία αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Καιρός είναι να τους τα ψάλλει κάποιος στην τοπική αντιπροσωπεία μπας και βάλουν μυαλό...

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 8:15 pm
από Τηλέμαχος
έστειλα e-mail και στις δύο εταιρείες με πληρες ιστορικό και ονόματα για να μη νομίζουν πως λέω αερολογίες εν βρασμώ. τόσο η oris όσο και η tissot με τίμησαν με την απόλυτη σιωπή τους. πλέον μόνο ιάπωνα . λίγο ακόμα θέλω και για μένα προσωπικώς οι ελβετοί είναι ένα άλλο μεγάλο gimmick -overhyped. το ξέρω πως με αυτό που λέω ίσως προσβάλλω εσάς που έχετε καλές εμπειρίες και απόψεις μιας και ασχολείστε πολλά πολλά περισσότερα χρόνια από μένα και ξέρετε πολύ καλλίτερα και πολύ περισσότερα. ζητώ συγγνώμη και δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση από μέρους μου. όταν όμως η αγανάκτηση φτάσει στο λαιμό λέμε και μια κουβέντα παραπάνω.

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 8:17 pm
από Georges
Μην νομίζεις οτι και οι Ιάπωνες είναι καλύτεροι...

http://watchfunclub.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=887" onclick="window.open(this.href);return false;

Ενώ και για την citizen έχουν γραφτεί περιστατικά με γρατζουνιές κλπ....



Φιλικά Γιώργος

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 8:24 pm
από markosgr28
Ευχαριστώ για την ενημέρωση!

Re: Η εμπειρία μου από 2 επίσημες αντιπροσωπείες

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2014 8:39 pm
από eisenberg
Σε μια συζητηση πριν χρονια με ενα βετερανο ορολογοποιο,μου ειχε πει :

Τα ρολογια απο δυο πραγματα κινδυνευουν,απο το νερο και απο τον κακο τεχνιτη.

Εχει αδικο?



Επιβεβαιωνεται και το δικο μου ''πιστευω'',οτι καλος τεχνιτης δεν ειναι αυτος που τελικα θα σου φτιαξει το ρολοι,αλλα αυτος που ακομη κι αν δε σου φτιαξει το ρολοι θα σου το επιστρεψει στην κατασταση ακριβως που το παρελαβε ή καλυτερη.