Σελίδα 1 από 3

κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 26, 2014 12:44 pm
από Megalos
Κυκλοφορεί στην αγορά από το 1966, διανέμεται σε 150 χώρες όλου του κόσμου και το 2013 πούλησε 1,22 εκατομμύρια μονάδες, φθάνοντας συνολικά το απίστευτο νούμερο των 40,7 εκατ. πωλήσεων.
Εικόνα
Το Toyota Corolla είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης και όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της εταιρείας, Bill Fay, «το Corolla θεωρείται το διεθνές πρόσωπο της Toyota και συγκινεί εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη κάθε μέρα. Ο τίτλος του παγκόσμιου best-seller λέει πολλά για την ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών μας απέναντι στο αυτοκίνητο και την μάρκα».
Το 2013 οι πωλήσεις του Corolla αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποδεικνύοντας ότι όσα χρόνια και αν περάσουν, παραμένει πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
πηγη zougla.gr

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 26, 2014 1:55 pm
από Αλεξανδρος Σιαχος
Είναι πραγματικά ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 9:32 am
από Τηλέμαχος
το κορυφαίο αυτοκίνητο κατόπιν συζητήσεως με άλλους συνδέλφους από το sae δεν είναι αυτό το οποίο θα αναρριχηθεί στην κορυφή της κατηγορίας του αλλά το πόσο αποτελεσματικά μπορεί να σταθεί στην κορυφή ακόμη και μετά την έλευση νεότερων μοντέλων.
σαν μία από τις maistream κατηγορίες δεν είναι άλλο από το αγαπημένο μας βατραχο citroen ds. από που να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει. ένα αυτοκίνητο που μάζεψε επάνω του όλη την αυτοκινητική τεχνολόγια αλλά και τεχνογνωσία ,ναι καλά διαβάσατε , τεχνογνωσία αφου αυτο το αυτοκίνητο προσέφερε λύσεις σε πολλές άλλες εταιρείες και έθεσε τις βάσεις για την απαρχή των πιο προσεγμένων αυτοκινήτων. χωρίς αυτό το μοντέλο πραγματικώς θα ήμασταν πάρα πολύ πίσω . έθεσε ρεαλιστικές βάσεις ανταγωνισμού, προσέφερε στην αναπτυξη και τεχνολογία άλλων κατασκευαστών και ώθησε τους κατασκευαστές να δούν με περισσότερη σοβαρότητα τα αυτοκίνητα τους. ενδεικτικώς να αναφέρω πως δυστυχώς ακόμη και σήμερα υπάρχουν αυτοκίνητα που προωθούνται ως premium γερμανικά αλλά απλώς "δεν το έχουν" και στηρίζονται στο βαρβάτο marketing κανοντας πλύση εγκεφάλου στους καταναλωτές πως προκειται για prestigious μοντέλα.και νομίζω λίγο πολύ καταλαβαίνουμε για ποιον κατασκευαστή μιλάμε , αυτός ο οποίος στα μεσαία του αυτοκίνητα έκοβε το πλαισιο από το διαφορικό και ποτέ μα ποτέ δεν ανακάλεσε όυτε και αποζημίωσε τους εξαπατημένους πελάτες της. για την εταιρεία που στη sport σειρά έπρεπε να προμηθευτείς είδικά δακτυλίδια προκειμένου η κρεμαγιέρα να εχει στοπ αλλιώς γραντζουνούσε η ρόδα τα ραμφη, η εταιρεία που όποτε περνούσες πάνω από μία ανωμαλία έβλεπες τις μπροστινές κολώνες να στρεβλώνονται προσωρινώς.
Το κορυφαίο είναι πως η πλειοψηφία των κατασκευαστών ακόμη να συμμορφωθεί και να παρουσιάσει κάποιο σοβαρότερο και πραγματικώς εξελιγμένο αυτοκίνητο. και φυσικά αναφέρομαι σε ευρωπαίους κατασκευαστές που έχουν ξεχάσει πραγματικώς που είναι η πραγματική καινοτομία στην αυτοκινητική τεχνολογία και το μόνο που κάνουν είναι να ποντάρουν πάντα στην προσθήκη gimmick ηλεκτρονικών και μόνο. οι τόσο (κατά τους ευρωπαίους) καταδικαστέοι και κατακριτέοι αμερικάνοί όμως πάντοτε ήταν και θα είναι πολύ μπροστά. όποιος είναι του χώρου, εννοώ σχεδιαστής και εν δυνάμει κατασκευαστής όχι επισκευαστής , αλλά ακόμη και απλοί ερασιτέχνες που έχουν παθος με το αυτοκίνητο, καταλαβαίνει το επίπεδο στο οποίο έχουν επικεντρωθεί οι αμερικανοί και κάποτε οι άγγλοι ,και που έχουν περιοριστεί οι ευρωπαίοι.

το ds στέκεται ακόμη και σήμερα αξιοπρεπώς με μόνο μελανό σημείο φυσικά την εμφάνιση αλλά και τον κινητήρα αλλά λογικό αφου το μοντέλο παρουσιάστηκε παραπάνω από μισό αιώνα πριν. εδώ να αναφέρουμε πως οι βασικές αρχές του κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε με σπινθήρα είτε με πίεση είναι ίδιες. έτσι το μόνο που βλέπουμε είναι η ίδια τεχνολογία με από εδώ και εκεί βελτιώσεις που μειώνουν τους ρύπους (κατα μία μόναχα φύση ρύπου- co2 γαρ αλλά όχι φυσικά co ή no2 ) και φυσικώς την κατανάλωση.
ακόμη κυκλοφορούν ευρωπαικά αυτοκίνητα με γόνατα mcpherson η πρωτη μορφή της οποίας παρουσιάστηκε το 1927!!!!!!
ακόμα ευρωπαικά αυτοκίνητα κυκλοφορόυν με άξονα στρέψης ή στρεπτό άξονα πίσω ή όπως λανθασμένως και επιδεικτικώς αναφέρουν τα περιοδικά ημιάκαμπτος άξονας :slap: τεχνολογία από το 1960. αστείες φυσικά οι δικαιολογίες των ευρωπαίων κατασκευαστών πως τα διπλά ψαλίδια ή οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι πιο βαριοί και καταλαμβάνουν πολύ χώρο αλλά και φυσικά το ότι είναι πολύ ακριβότεροι. χμμμμ. ολα αυτά φυσικά είναι μύθοι και η πραγματικότητα είναι μία. η πίσω μη ανεξάρτητη ανάρτηση δεν απαιτεί ούτε μία εργατοώρα σχεδίασης και μελέτης και φυσικά είναι plug n play . άσε που δεν είναι ρυθμιζόμενη. δηλαδή πλήρως ευθυγραμμίσιμη. το ίδιο και τα γόνατα chapman ή mcpherson. όσο για το βάρος απλώς προκαλώ τον οποιονδήποτε να σηκώσει με το χέρι του έναν στρεπτό αξονα χωρίς τροχό και ένα υποπλαίσιο με διπλά ή πολλαπλούς. θα εκπλαγείτε !!!! όσο για το ακριβότερο της συνδεσμολογίας , μάλιστα, οι ιάπωνες και αμερικανοί εφαρμόζουν τόσο πολλαπλούς όσο και διπλά ψαλίδια ακόμα και σε αγροτικά τιμής 15.000 δολλαρίων ακα 10.000 ευρώ. επομένως ναι τα γόνατα και η εξαρτημένη αναρτηση είναι φθηνότερη αλλά μόνο για τον κατασκευαστή αλλά το φθηνό για τον κατασκευαστη πωλείται στην ίδια και ακριβότερη τιμή για τον καταναλωτή και ας είναι στην πραγματικότητα χειρότερο αυτοκίνητο. π.χ alfa romeo 147 vs ιουλιέτα.
147 μπροστά διπλά ψαλίδια ενώ το "ιουλιέτα" γόνατα χωρίς ούτε κάν hiperstrut, revoknuckle , double axis ,superstrut.
φυσικώς και υπάρχουν ευρωπαικά αυτοκίνητα με πολλαπλούς και διπλά αλλά δείτε σε ποια κατηγορία τιμής είναι αυτά σε σχέση με αμερικανό και ιάπωνα.
τέλος το κορυφαιότερο αυτοκίνητο σε κατηγορία ferrari, mcclaren ήταν είναι και θα είναι το w8 της vector.ακουλουθούν honda nsx και porsche 959(που όμως δεν είδε ποτέ παραγωγή). γενικότερα κορυφαία αυτοκίνητα είναι αυτά που δεν ανήκουν στην κατηγορία των αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής και περιορίζουν την παραγωγή τους σε μερικά κομμάτια το χρόνο. φυσικά δεν εννοώ κατασκευαστές που έχουν τη δυνατότητα να παράξουν μαζικώς αλλά τη μειώνουν τεχνητώς προκειμένου να φαίνονται περιορισμένης.
ελπίζω να μην κούρασα και να μην βγήκα εκτός θέματος. πιστεύω όμως πως δε βγηκα δεδομένου το ότι ο τίτλος είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο. απλώς επεκτάθηκα σε ορισμένους απλους και βασικούς τομείς σε γενικότερη κατηγορία που καλό είναι να έχουμε μία βασική ιδέα.
υ.γ: όσον αφορά την παθητική ασφάλεια προτείνω να σταματήσουμε α να δίνουμε βάσει στα αστέρια του ncap και να δίνουμε βάση στην αξιολόγηση iihs. θα εκπλαγείτε πόσα πεντάστερα κατά ncap oύτε που κατόρθωσαν 3 αστέρια στον iihs.

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 1:05 pm
από CS-VIW
Πιστεύω ότι το Corolla, αν και μπορεί να είναι ένα αξιοπρεπές και αξιόπιστο αυτοκίνητο, δεν είχε ποτέ τα χαρακτηριστικά που θα το έδιναν έναν τόσο σημαντικό τίτλο.

Κρατιέται στην παραγωγή τόσα χρόνια με στόχο να σπάσει το ρεκόρ που κρατούσε επί χρόνια ο σκαραβαίος, αν και για εμένα το ρεκόρ πωλήσεων προφανώς δεν αντιστοιχεί απόλυτα στην ποιότητα ενός αντικειμένου, εκτός αν πιστεύετε ότι το πιο καλό κραυασάν είναι αυτό που πουλάνε τα περίπτερα μέσα σε σακκουλάκι...

Είναι εντελώς ανούσιο που μιλούν για συνολικές πωλήσεις. Πάλι τα πορτοκαλόμηλα.

Τις πωλήσεις των αυτοκινήτων θα έπρεπε να τις συγκρίνουμε με αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιας χρήσης, αντίστοιχης τιμής, στο ίδιο χρονικό διάστημα (π.χ. ετήσια) και όχι έτσι "χύμα".

Στο θέμα της DS, έχω εκφραστεί και παλαιότερα, υπήρξε μάλιστα το τόπικ με το οποίο έφυγα τότε από το φόρουμ.

Είχα την τύχη να έχω δυο πανέμορφες DS και βέβαια οι γνώσεις μου στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ξεπερνούν και τις γνώσεις μου στην Ωρολογοποιία.

Έχω γράψε ένα αδημοσίευτο άθρο 30 περίπου σελίδων αν θυμάμαι καλά που δυστυχώς αν και άρεσε πολύ σε εκδότες και την ίδια την εταιρεία ήταν πάντα δύσκολο να βρεθούν τόσες σελίδες για να δημοσιευτεί.

Το άρθρο είναι αποτέλεσμα της ανάγνωσης δεκάδων βιβλίων που έχω για την DS.

Αυτό που μου έμεινε είναι μια συλλογή περίπου 40 μινιατούρων στο 1:43, εκ των οποίων πολλά έχουν ενδιαφέρον.

Σταμάτησα τη συλλογή όταν στο Παρίσι βρήκα το Dinky με το αυτοκίνητο της Προεδρίας της Γαλλικής Δημοκρατίας προς 200.000 δρχ και παράλληλα έμαθα ότι υπάρχει συλλέκτης Γάλλος που έχει 4000 μινιατούρες της DS στο 1:43!!!

Φιλικά

Κωστής

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 3:03 pm
από Τηλέμαχος
πολύ προσοχή αγαπητοί φίλοι επίσης στους τίτλους "αυτοκίνητο της χρονιάς". δεν το επιλέγουν μηχανικοί από την κοινότητα αλλά δημοσιογράφοι με παράγοντες και κίνητρα που δεν είναι κοινοποιημένοι. επανειλημμένως έχω βρεθεί σε θέση άμυνας όταν χαρακτηρίζω τον τίτλο αυτό λίγο παραπλανητικό . όπως έχω πολλές φορές αναφερθεί στο εν λόγω τίτλο ,θα έπρεπε να ονομάζεται δημοσιογραφικό αυτοκίνητο της χρονιάς ή ακόμα πιο δίκαιος χαρακτηρισμός ,διαφημιστικός προωθητικός τίτλος πωλήσεων.
το φετινό παράδειγμα του opel corsa E του οποίου η ραχοκοκκαλιά ανήκει στο corsa d δηλαδή την από κοινού με τον όμιλο fiat πλατφόρμα sccs επιβεβαιώνει το αληθές.δεν υπάρχει χαρακτηριστικότερο παραδείγμα από αυτό και φυσικά τα renault clio ,peugeuot 208 τα οποία αποτελούν την ταση του ευρωπαϊκού εκσυγχρονισμού σε τομείς που δεν αφορούν άμεσα το αυτοκίνητο ως σύνολο . τα έχουν "τιγκάρει"στα ηλεκτρονικά αλλά οι αναρτήσεις , η παθητική και ενεργητική ασφάλεια ανήκουν στο παρελθόν. η πλατφόρμα του τελευταίου clio ανήκει στο clio II(!) και φυσικά για να γελάσετε , στην παλαί ποτέ κορυφαία του έκδοση (rs) επιλέγεις από την κεντρική οθόνη τί ήχο κινητήρα θα παίζει από τα ηχεία του αυτοκινήτου.( :zoro: :BB: )
στο 208 έχουν βάλει μία οθόνη φάτσα φόρα μπροστά σου , η ίδια τεχνική έχει χρησιμοποιηθεί στη νέα mercedes a-class και στην έκδοση τριών ογκων της τη gla.αυτή η οθόνη κάνεις λίγο καιρό να τη συνηθίσεις αφου μοιάζει με custom κατασκευή από πολυεστέρα , αυτές που κάνουν ορισμένα μαγαζιά car-audio και φυσικά δεν αποτελεί σχεδιαστικό μοτίβο του ταμπλό αλλά είναι ένα ξένο σώμα. σαν να πάρεις ένα tablet και να το κολλήσεις πάνω στην κεντρική κονσόλα.όπως παρατηρήσατε τα περισσότερα αυτοκίνητα που φέρω ως παραδείγματα ανήκουν στην κατηγορία mini , δυστυχώς αυτή η φτηνή κατηγορία έχει πέσει περισσότερο θύμα του τεχνολογικού τέλματος.
στον αντίποδα , στη μία και και μοναδική φόρα στην σύγχρονη ιστορία που η fiat έκανε το μεγάλο άλμα ήταν το alfa romeo 147. αυτό ήταν ένα αυτοκίνητο που μαζί με το πρώτης γενιάς focus έθεσε νέα πάγια στη μικρομεσαία κατηγορία.
κύριε Στήκα ζητώ τη συγχώρεση σας που το σχόλιο μου είναι κάπως εμβόλιμο και απότομο κάτω από το δικό σας. εννοείται το διάβασα και θα ήθελα κάποια στιγμή εάν μπορέσετε σε μορφή pdf από κάποιο σαρωτή να ανεβάσετε το άρθρο σας για το υπέροχο αυτό αυτοκίνητο.

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 3:20 pm
από i palios
Η Κορολα πετυχημενο αυτοκινητο μπορεις να πεις, αλλα ολων των εποχων ειναι πολυ βαρια κουβεντα και δεν χωραει εδω συζητηση.
Πριν λιγες μερες εγραψα κι εγω για την Citroen DS την οποια εζησα απο κοντα ,αμαξι συμβολο και σταθμος στην ιστορια των αυτκ/των.
Αληθεια ποιο μπορεις να πεις οτι ειναι το κορυφαιο αυτοκ/το? :sad:

Διβαστε στο ιν/νετ για την DS αξιζει τον κοπο.

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 4:12 pm
από markosgr28
Εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Αν το δει ως μέσο μετακίνησης μόνο, έχει τα χαρακτηριστικά που αναφέρει ο φίλος Κώστας. Αν το δει ως σύμβολο και ως αυτοκίνητο, υπάρχουν και άλλα πιο εμβληματικά, όπως το ds που αναφέρατε και υπάρχουν και άλλα, όπως ο σκαραβαίος που γέννησε και τις πορσε αργότερα, κλπ.

Το βασικό του corolla και της toyota γενικότερα είναι ότι δημιούργησαν τις σύγχρονες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζουν όλες οι εταιρίες σε όλα σχεδόν τα προϊόντα σήμερα, σε σχέση με τη μέθοδο παραγωγής, τη διαχείριση πόρων κλπ. Πριν μερικά χρόνια είχα τη χαρά να επισκεφτώ το εργοστάσιο της Lambo στη Sant'Agata Bolognese και της Ducati στην Bolona και στις 2 με υπερηφάνεια και ως ένδειξη σοβαρότητας και ως κάτι το προφανές πλέον μας είπαν ότι έχουν υιοθετήσει το σύστημα παραγωγής της toyota. Το σύστημα αυτό το έχουν μελετήσει πολλοί άπειρες φορές με χιλιάδες αναφορές στην επιστημονική βιβλιογραφία και εφαρμόζουν πλέον οι περισσότεροι (με κάποιες τροποποιήσεις βέβαια, για να προσαρμόσουν στις εκάστοτε συνθήκες). Αυτό θα έλεγα είναι το σημαντικό της corolla, ότι είναι το πιο εμβληματικό αυτοκίνητο αυτής της διαδικασίας που έχει επηρεάσει τον τρόπο που κατασκευάζονται όλα σχεδόν σήμερα. Κατά τα άλλα, μεταξύ μιας corolla και μιας lambo δε τίθεται θέμα, τη lambo θα ήθελα :p

Δύσκολο πάντως το ερώτημα, εξαρτάται τη χρήση, την περίοδο, κλπ. Αντίστοιχο δυσκολία θα είχε το ερώτημα και στα ρολόγια βέβαια.... Εκεί ο κύκλος ζωής είναι μεγαλύτερος και αυτό επηρεάζει την απάντηση.... Και οι περισσότεροι έχουν εμπειρία από πολύ περισσότερα ρολόγια από ότι αυτοκίνητα, επιπλέον το αυτοκίνητο πρέπει να το ζήσεις και λίγο, για να έχεις άποψη, στο ρολόι σου αρέσει ή όχι και εκτιμάς ή όχι την ποιότητα και την τεχνολογία του.

Δύσκολο ερώτημα, θα το σκεφτώ και θα επανέλθω, εάν καταλήξω κάπου.

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 6:08 pm
από CS-VIW
Αν και κανείς δεν σχολίασε αυτό που έγραψα στο τι είναι καινοτομία, νομίζω ότι θα σας είχε βοηθήσει να έχετε έναν μπούσουλα και στο θέμα του αυτοκινήτου.

Είπε λοιπόν ο Aurel Bacs ότι καινοτομία είναι να προσπαθήσω να αλλάξω ριζικά ένα προιόν για τις μάζες.

Ο ίδιος έδωσε ως παράδειγμα το Ford T και σίγουρα είναι η κορυφαία επανάσταση στο αυτοκίνητο, αφού άλλαξε πραγματικά.

Τώρα για να βάλουμε μια αναλογία θα πρέπει να σκεφτούμε τι ήταν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της εποχής ενός μοντέλου που εξετάζουμε.

Τον καιρό που βγήκε η DS για παράδειγμα το θέμα μας δεν είναι ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο σε σειρά με radial λάστιχα, ή με κυρτό τζάμι μπροστά, με πόρτες χωρίς πλαίσιο για το τζάμι - αλλά ότι λίγα αυτοκίνητα είχαν τότε μανιβέλα για το τζάμι και κανένα σχεδόν δεν είχε καλοριφέρ!

Δεν ήταν η υδροπνευματική ανάρτηση ή το συνδεδεμένο με το ίδιο σύστημα υδροπνευματικό τιμόνι με ένα μπράτσο για μεγαλύτερη ορατότητα στο ταμπλό, ή το ότι οι ρόδες της έστριβσν 45 μοίρες και το αυτοκίνητο κάνει επί τόπου σε χώρο λιγότερο από ένα μικρό, το ότι έχει οροφή από πλεξιγκλάς και χωρίς πλαίσιο στα παράθυρα το κέντρο βάρους στο 1/3 του ύψους της, ότι πήγαινε με 3 αλλά και με 2 ρόδες (το πρώτο το έχω κάνει, το δεύτερο το έχει κάνει ο οδηγός του Ντε Γκωλ στην τρίτη νομίζω απόπειρα δολοφονίας του), ο τρόπος με το οποίος το σηκώνεις σε 10 δευτερόλεπτα για να αλλάξεις λάστιχο, ότι είχε μαξιλαράκι στο πίσω κάθισμα για να κοιμούνται οι πίσω επιβάτες, ότι είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο από τις σημερινές λιμουζίνες με πολύ μικρότερο μήκος, ότι δεν είχε καν πεντάλ φρένου, αλλά ένα μανιτάρι που βοηθούσε να φρενάρεις πολύ πιο γρήγορα, ότι είχε ένα μοχλό επάνω από το τιμόνι με τον οποίο άλλαζες με το πάτημα ενός κουμπιού τις ταχύτητες - κάτι σαν το σειριακό, χωρίς συμπλέκτη, ότι είχε το πρώτο ταμπλό από νάυλον, ότι ανεβο-κατέβαινε σκάλες, ότι δεν κόλλαγε στην άμμο, ότι πήγαινε σαν τρένο πάνω στον πάγο.

Για την DS είχαν μελετηθεί δεκάδες πράγματα που δεν έβαλαν, γιατί ήταν too much.

Το περιβόητο antigite που δεν γέρνει το αυτοκίνητο στις στροφές που το έβαλαν χρόνια μετά, 4 κινητήρες, έναν για κάθε ρόδα, μέχρι σιρκουτί με μαγνήτες για αυτόματη πλοήγηση με δοκιμές που έγιναν στο Λονδίνο και ηλεκτρικά παράθυρα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Palas είχε και τηλέφωνο που λειτουργούσε στο Παρίσι!!!

Κινητό δηλαδή την δεκαετία του '60!!!

Ο κατάσκοπος που είχε βάλει το Auto Journal για να ψαρεύει τους τεχνικούς στο cafe απέναντι στο εργοστάσιο της Citroen, μετά από κάποιες περιγραφές άρχισε να πιστεύει ότι τον είχαν πάρει είδηση και τον δούλευαν...

Το 1994 περίπου που μίλησα με τον διευθυντή μάρκετινγκ στο Παρίσι, μου ζήτησε το τηλέφωνό μου για όταν χρειαστεί ενημέρωση για το θέμα, αλλά μου είπε ότι εμείς στη Σιτροέν προσπαθούμε να ξεχάσει ο κόσμος ότι κάνουμε τόσο περίεργα αυτοκίνητα και να πιστεψει ότι κάνουμε αξιόπιστα αυτοκίνητα σαν τη Νισάν ή την Τογιότα...

Και μετά μου λες για το ευρώ και πως βούλιαξε...

Μεγάλος Άγγλος δημοσιογράφος αφού εκθειάζει την DS σε άρθρο του, λεει στο τέλος: όποιος του φαίνονται υπερβολικά αυτά που γράφω, ας προσπαθήσει να κυνηγήσει μια στην εθνική οδό, ακόμη και με σημερινό αυτοκίνητο!!!

Φιλικά

Κωστής

ΥΓ. Έγραψα ότι θυμόμουν από μνήμης, παρακολουθώντας παράλληλα μια συνέντευξη στο νετ. Όταν έχω χρόνο θα βρω το άρθρο μου και θα σας ενημερώσω που θα το δημουσιεύσω.

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 10:16 pm
από i palios
Eνα αλλο αυτοκινητο που αφησε εποχη ηταν της Αustin Morris το θρυλικο Μινι και γ αυτο μπορουμε να πουμε πολλα. :surprise:

Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 02, 2015 10:51 pm
από CS-VIW
Δια στόματος James May του Top Gear

" onclick="window.open(this.href);return false;

Ποιός ξέρει
1. Tι είχε σπουδάσει ο André Lefèbvre;
2. Ποιό γεγονός βοήθησε τον Paul Mages να συλλάβει την υδροπνευματική ανάρτηση;

Φιλικά

Κωστής