Poljot B Uhr
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 23, 2011 7:16 pm
Η συλλογή των Ρώσων μεγαλώνει! άλλα δύο Poljot, ένας χρονογράφος και ένας πιλότος B Uhr τον οποίο βλέπετε εδώ. Κάσα 40mm ύψος 11mm πλάτος λουριού 20mm κάσα ατσάλινη ματ "αμμοβολής" sand blusted steel, κουρδιστό, μηχανή 2614.2Η βιδωτή κορώνα, WR 10atm, 42 hours power reserve,
μου άρεσε πολύ ο συγκεκριμένος πιλότος, η κάσα αν και λίγο μικρή για B Uhr, έχει ωραίο ματ φινίρισμα το οποίο δεν αφήνει σημάδια από δαχτυλιές. η κορώνα τύπου "κρεμμυδιού" δεν ενοχλεί όταν είναι βιδωμένη και κάθεται λίγο μέσα στην κάσα, αλλά εξέρχεται αρκετά έξω και σου επιτρέπει καλή λαβή για το κούρδισμα και έχει καλή αίσθηση. Η αντίσταση του ελατηρίου αυξάνει σταδιακά όταν πλησιάζεις στο τέλος. Οι μπαρέτες φαίνεται να είναι φιξ περιστρέφονται στον άξονά τους αλλά δεν φαίνεται να μπορούν να αφαιρεθούν. το δοκίμασα με μαύρο nato zulu αλλά είναι πολύ χοντρό για το ρολόι και δεν λυγίζει καλά, τώρα το έχω σε nato bond και κάθεται καλύτερα στον καρπό, αλλά θα του βάλω για τον χειμώνα τουλάχιστον λουρί old aviators με ανοιγώμενα πριτσίνια/βίδες για να μοιάζει περισσότερο με vintage.
To καντράν είναι μαύρο με πράσινο luminova και πορτοκαλί δείκτη δευτερολέπτων. αν και με την πρώτη ματιά νομίζεις ότι όλοι οι αριθμοί έχουν luminova αυτό δεν ισχύει. μόνο οι δείκτες και τα εξωτερικά λεπτά 5-55, το τρίγωνο στην θέση "12" και οι τέσσερις χοντρύτερες γραμμές για τα δευτερόλεπτα 60, 15, 30, 45 έχουν luminova. Οι ώρες, ο κύκλος και οι υπόλοιπες γραμμές αν και δεν έχουν διαφορετικό χρώμα, δεν είναι επικαλυμμένες με lume υλικό.
Το lume είναι απλώς ικανοποιητικό, είναι απλό luminova και όχι super luminova.
Το γυαλί του είναι επίπεδο σε αντίθεση με τα συνήθη θολωτά της poljot και δεν παραμορφώνει αν δεις υπό γωνία την ώρα όπως τα θολωτά.
μηχανή του είναι η πολυφορεμένη και αξιόπιστη 2614.2Η με 17 ρουμπίνια, διάμετρο 26mm, 21600bph, ημερομηνία 6 η ώρα με στιγμιαία αλλαγή, 42h power reserve και shock protected. Σε σύγκριση με την 2414a της Vostok έχω παρατηρήσει ότι η Poljot 2614 έχει καλύτερη ακρίβεια μάλλον λόγω υψηλότερων bph και πιο ομαλή κίνηση του δείκτη των δευτερολέπτων.
Γενικά είναι ένα τίμιο ρολογάκι αν και θα έδειχνε πολύ καλύτερο με 44-45mm κάσα.
μου άρεσε πολύ ο συγκεκριμένος πιλότος, η κάσα αν και λίγο μικρή για B Uhr, έχει ωραίο ματ φινίρισμα το οποίο δεν αφήνει σημάδια από δαχτυλιές. η κορώνα τύπου "κρεμμυδιού" δεν ενοχλεί όταν είναι βιδωμένη και κάθεται λίγο μέσα στην κάσα, αλλά εξέρχεται αρκετά έξω και σου επιτρέπει καλή λαβή για το κούρδισμα και έχει καλή αίσθηση. Η αντίσταση του ελατηρίου αυξάνει σταδιακά όταν πλησιάζεις στο τέλος. Οι μπαρέτες φαίνεται να είναι φιξ περιστρέφονται στον άξονά τους αλλά δεν φαίνεται να μπορούν να αφαιρεθούν. το δοκίμασα με μαύρο nato zulu αλλά είναι πολύ χοντρό για το ρολόι και δεν λυγίζει καλά, τώρα το έχω σε nato bond και κάθεται καλύτερα στον καρπό, αλλά θα του βάλω για τον χειμώνα τουλάχιστον λουρί old aviators με ανοιγώμενα πριτσίνια/βίδες για να μοιάζει περισσότερο με vintage.
To καντράν είναι μαύρο με πράσινο luminova και πορτοκαλί δείκτη δευτερολέπτων. αν και με την πρώτη ματιά νομίζεις ότι όλοι οι αριθμοί έχουν luminova αυτό δεν ισχύει. μόνο οι δείκτες και τα εξωτερικά λεπτά 5-55, το τρίγωνο στην θέση "12" και οι τέσσερις χοντρύτερες γραμμές για τα δευτερόλεπτα 60, 15, 30, 45 έχουν luminova. Οι ώρες, ο κύκλος και οι υπόλοιπες γραμμές αν και δεν έχουν διαφορετικό χρώμα, δεν είναι επικαλυμμένες με lume υλικό.
Το lume είναι απλώς ικανοποιητικό, είναι απλό luminova και όχι super luminova.
Το γυαλί του είναι επίπεδο σε αντίθεση με τα συνήθη θολωτά της poljot και δεν παραμορφώνει αν δεις υπό γωνία την ώρα όπως τα θολωτά.
μηχανή του είναι η πολυφορεμένη και αξιόπιστη 2614.2Η με 17 ρουμπίνια, διάμετρο 26mm, 21600bph, ημερομηνία 6 η ώρα με στιγμιαία αλλαγή, 42h power reserve και shock protected. Σε σύγκριση με την 2414a της Vostok έχω παρατηρήσει ότι η Poljot 2614 έχει καλύτερη ακρίβεια μάλλον λόγω υψηλότερων bph και πιο ομαλή κίνηση του δείκτη των δευτερολέπτων.
Γενικά είναι ένα τίμιο ρολογάκι αν και θα έδειχνε πολύ καλύτερο με 44-45mm κάσα.