Cortebert cal. 698
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 13, 2011 10:29 pm
Σήμερα το μεσημέρι ένας γνωστός μου, μου έδωσε ένα Cortebert Cal. 698 το οποίο θα πετούσε ως άχρηστο μαζί με κάποιο quartz γιατί σταματούσε και ήταν για χρόνια σε κάποιο συρτάρι παρατημένο, μάλλον του πατέρα του.
είναι το ίδιο ρολόι με το λίνκ εδώ. http://forums.watchuseek.com/f29/fsot-v ... 58202.html
Στο καντράν γράφει Cortebert Antimagnetic και από πίσω στο καπάκι του
Grand Prix
Swiss made
Fond Acier
inoxydable
9521
Το γυαλί του είναι γεμάτο χαρακιές και η κάσα θέλει καθάρισμα από έξω, ενώ η βάση από τη μια μπαρέτα είναι λυγισμένη προς τα μέσα κάνοντάς την από 18 χιλιοστά περίπου στα 16. Από μέσα δείχνει καθαρό και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια οξείδωση. Το ρολόι είναι πλήρως κουρδισμένο αλλά δεν δουλεύει αν και η κορώνα δουλεύει κανονικά και κινεί τους δείκτες.
Αν και δεν είμαι ωρολογοποιός από ότι βλέπω το πρόβλημα είναι στη ρόδα του balance, φαίνεται ότι έχει λασκάρει από την θέση της και κάνει κινήσεις στον κάθετο άξονα βγαίνοντας από τα γρανάζια τα οποία κινεί. το έχω ανάποδα και η ρόδα μπαίνει στην θέση της αμέσως και όλα δουλεύουν μια χαρά, αλλά αν πας να το γυρίσεις από την μπροστινή πλευρά βγαίνει από την θέση του ξανά. Το έχω αφήσει να δουλεύει για το βράδυ να δω αν θα ξεκουρδιστεί πλήρως το ελατήριο κουρδίσματος.
υπάρχει κάποιο μέλος να μας δώσει κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες εκτός από τα προφανή τα οποία γράφει επάνω του?
Και ίσως κάποιο μέλος να μας κάνει μια πρόχειρη εκτίμηση για το κόστος επισκευής του? ίσως ο Aris911?
είναι το ίδιο ρολόι με το λίνκ εδώ. http://forums.watchuseek.com/f29/fsot-v ... 58202.html
Στο καντράν γράφει Cortebert Antimagnetic και από πίσω στο καπάκι του
Grand Prix
Swiss made
Fond Acier
inoxydable
9521
Το γυαλί του είναι γεμάτο χαρακιές και η κάσα θέλει καθάρισμα από έξω, ενώ η βάση από τη μια μπαρέτα είναι λυγισμένη προς τα μέσα κάνοντάς την από 18 χιλιοστά περίπου στα 16. Από μέσα δείχνει καθαρό και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια οξείδωση. Το ρολόι είναι πλήρως κουρδισμένο αλλά δεν δουλεύει αν και η κορώνα δουλεύει κανονικά και κινεί τους δείκτες.
Αν και δεν είμαι ωρολογοποιός από ότι βλέπω το πρόβλημα είναι στη ρόδα του balance, φαίνεται ότι έχει λασκάρει από την θέση της και κάνει κινήσεις στον κάθετο άξονα βγαίνοντας από τα γρανάζια τα οποία κινεί. το έχω ανάποδα και η ρόδα μπαίνει στην θέση της αμέσως και όλα δουλεύουν μια χαρά, αλλά αν πας να το γυρίσεις από την μπροστινή πλευρά βγαίνει από την θέση του ξανά. Το έχω αφήσει να δουλεύει για το βράδυ να δω αν θα ξεκουρδιστεί πλήρως το ελατήριο κουρδίσματος.
υπάρχει κάποιο μέλος να μας δώσει κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες εκτός από τα προφανή τα οποία γράφει επάνω του?
Και ίσως κάποιο μέλος να μας κάνει μια πρόχειρη εκτίμηση για το κόστος επισκευής του? ίσως ο Aris911?