Σελίδα 94 από 95
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 05, 2025 11:55 pm
από Megalos
οντως .... κριμα
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2026 11:06 am
από nick10
Zenith Introduces Six New Defy Models During LVMH Watch Week
https://www.fratellowatches.com/zenith- ... atch-week/
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2026 10:12 pm
από Megalos
λοιπον εγω απο ολα τα μοντελα το μονο που μου αρεσε ειναι το 36αρι το σκετο

Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2026 11:24 pm
από kalvetfl67
Δεν με συγκινεί κανένα
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2026 11:42 pm
από gep
Megalos έγραψε:λοιπον εγω απο ολα τα μοντελα το μονο που μου αρεσε ειναι το 36αρι το σκετο

Και εμένα αυτό μου άρεσε, νομίζω όμως ότι στα 9,500 € υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2026 8:53 am
από markosgr28
και εμένα δε μου αρέσουν
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 07, 2026 9:07 pm
από Megalos
να και ενα νεο Zenith το οποιο πραγματικα ειναι εξαιρετικο .... συνεργασια με ιαπωνικο οικο και με καλιμπρα ιστορικη
κομματια ολα ολα 10 και τιμη στα 60,000 ευρω

Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 07, 2026 9:07 pm
από Megalos
και ο φανταστικος μηχανισμος

Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 07, 2026 10:58 pm
από gep
Αξιόλογο ρολόι με πανέμορφο και αρμονικό καντράν και σωστό μέγεθος. Η μηχανή με το υπερμέγεθες μπαλάνς, εγγύηση αξιόπιστης χρονομετρίας στα ρολόγια της εποχής εκείνης. Το ότι είναι περιορισμένης έκδοσης δεν με συγκινεί καθόλου. Όσο για την τιμή, κρύος ιδρώτας. Μου θύμισε το παρακάτω ανέκδοτο από το Ίνσταγκραμ.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Zenith
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 07, 2026 11:19 pm
από kalvetfl67
To εχω ξαναπεί η Zenith το εχει χασει εδω και καιρό
Η σχεδίαση είναι καθαρά υποκειμενική αν και το συγκεκριμένο ρολόι είναι όμορφο
Οι τιμές όμως που ζητάει όχι μόνο γι'αυτό αλλά γενικά είναι κάπως ....