Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 29, 2016 12:27 am
Τα βρισκω εξαιρετικα. Πιο πολυ Laco βέβαια... καθαρά για υποκειμενικούς λόγους!batman1345 έγραψε:Ηλία για τα stowa and laco τι έχεις να πεις;
Sent from my Huawei P8 using Tapatalk
Τα βρισκω εξαιρετικα. Πιο πολυ Laco βέβαια... καθαρά για υποκειμενικούς λόγους!batman1345 έγραψε:Ηλία για τα stowa and laco τι έχεις να πεις;
Sent from my Huawei P8 using Tapatalk
Πάντα ήθελα ένα κλασικό σχέδιο πιλότου τύπου Α όχι Β αλλά πάντα έκανα πίσω γιατί δεν είχα τις γνώσεις για κάτι ιστορικό... Και πολλές οι εταιρίες και με μπέρδευαν... Και για iwc λόγω οικονομικού ούτε καν πέρναγε από το μυαλό μου...Lemaniakias έγραψε:Τα βρισκω εξαιρετικα. Πιο πολυ Laco βέβαια... καθαρά για υποκειμενικούς λόγους!batman1345 έγραψε:Ηλία για τα stowa and laco τι έχεις να πεις;
Sent from my Huawei P8 using Tapatalk
Σπύρο ευχαριστώ, αλλά εσύ πήρες άλλη εταιρία όμως πιλότο... για πες...Svl έγραψε:Μία από τα ίδια και εδώ, Δημήτρη.
Μου αρέσουν πολύ και εμένα!
Και οι δύο εταιρείες προσφέρουν σε σχετικά προσιτές τιμές, δικαιωματικά (αφού οι ίδιες τα παρήγαγαν και παλιότερα), πολύ όμορφους πιλότους.
Η Λάκο, πιο κοντά στο πρωτότυπο, με κάπως δύσκολα lugs αλλά με πολύ-πολύ χαρακτήρα, η δε Στόβα πιο πολιτισμένες εκδόσεις, με καλή εφαρμογή και σε διάσταση που δεν τρομάζει (40mm).
Καλά είναι να τα πάρει κανείς τώρα που διατίθενται με ΕΤΑ μηχανές (της Στόβα και καλά διακοσμημένη), γιατί στο μέλλον ποιός ξέρει τι μηχανές θα βρίσκουν να τους βάζουν..
Το πολύ μεγάλο προσόν των συγκεκριμένων ρολογιών (και όχι του Big Pilot!!) είναι η εντυπωσιακή ευκολία ανάγνωσης του καντράν.
Χαρακτηριστικό, που όσο περνούν τα χρόνια και έρχεται η πρεσβυωπία στην όραση κάποιου, τόσο περισσότερο το εκτιμά.
Διότι στο σκοτάδι τίποτα δεν συγκρίνεται με ένα dial πιλότου που έχει λουμινόβα και στις ενδείξεις των λεπτών..
subir fotos a internet
να σε καλωσορισω και εγω αγαπητε φιλε.... να χαιρεσαι τα ωραιοτατα ρολογια σου και ελπιζω να μας τα ποσταρεις κιολας για να τα θαυμασουμε και εμειςdennis66 έγραψε:Καλώς σας βρήκα και σ’ ευχαριστώ για την απάντηση.
Προφανώς, το μέγεθος είναι κατ’αρχάς θέμα γούστου, αλλά και συνήθειας. Προσωπικά, ανέκαθεν είχα επιφυλάξεις ως προς τα μεγάλα (44 mm και άνω) ρολόγια, καθόσον μάλιστα δεν διαθέτω και τον παχύτερο καρπό του κόσμου. Αυτό άλλαξε εδώ και μερικά χρόνια, από τότε που απέκτησα ένα Planet Ocean 45,5 mm (με τη μηχανή 2500), με το οποίο συμβιώνουμε καθημερινά όλο αυτό το διάστημα, μέχρι και σήμερα. Έπειτα απ’ αυτό, έχοντας πλέον συνηθίσει την διαρκή αίσθηση του μεγέθους (αλλά και του βάρους άνω των 200 gr) στο χέρι, οι επιλογές μου άρχισαν στρέφονται καθαρά προς μεγάλα μεγέθη, με ανώτατο όριο βέβαια τα 46 mm του Βig Pilot που κατάφερα να αποκτήσω πέρυσι.
Το μόνο που μ’ ενοχλεί πάνω του είναι το clasp (πολύ σκληρό στο κούμπωμα και μάλλον αταίριαστο με τη ρετρό αισθητική του ρολογιού). Προσανατολίζομαι στο να αντικαταστήσω το λουράκι με ένα ίδιου τύπου σε καφέ απόχρωση, περίπου σαν αυτό που «φοράει» το Heritage (ώστe να «σπάει» κάπως η μαυρίλα του dial) και με απλή μπούκλα, που θα κάνει τη ζωή μου μάλλον ευκολότερη.
Θα συμφωνήσω ότι τα Mark είναι επίσης εξαιρετικά, ωστόσο εδώ, πέραν της διαφοράς στο μέγεθος, υπάρχει σημαντική διαφορά και στη μηχανή που φέρουν τα μοντέλα αυτά, σε σχέση με αυτήν των Big Pilot, διαφορά που άλλωστε αντικατοπτρίζεται και στις τιμές των ρολογιών αυτών.
Καλώς όρισες, πολύ ωραία συλλογή έχειςdiomidis έγραψε:Καλησπέρα,καινούργιος στην παρέα.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
4 και καλα!diomidis έγραψε:Καλησπέρα,καινούργιος στην παρέα.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk