Τι βλέπουν τα μάτια μου
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 45470
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 44011 times
- Been thanked: 9832 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Πάνε τα χρόνια που ήταν γεμάτοι οι δρόμοι από δαύτα 
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
ar.parask
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 14, 2017 10:43 pm
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 777 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Άμα η περιοχή σου είναι Αγία Παρασκευή τότε βλέπουμε το ίδιο!Giorgos_I έγραψε:Κυκλφορεί και ένα κιτρινομουσταρδί στην περιοχή μου, αλλά πρέπει να είναι το 2, το λιιιιιιγο πιο μικρό.
Αυτός με αυτήν την κοτσαδούρα, είναι επικινδυνος.
Χρόνια πολλά
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 45470
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 44011 times
- Been thanked: 9832 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
οχι ... το ειδα στην Καλλιροηςar.parask έγραψε: Τετ Δεκ 25, 2024 11:01 pmΆμα η περιοχή σου είναι Αγία Παρασκευή τότε βλέπουμε το ίδιο!Giorgos_I έγραψε:Κυκλφορεί και ένα κιτρινομουσταρδί στην περιοχή μου, αλλά πρέπει να είναι το 2, το λιιιιιιγο πιο μικρό.
Αυτός με αυτήν την κοτσαδούρα, είναι επικινδυνος.
Χρόνια πολλά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 977
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 1358 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Παπαγου-Χολαργός είναι η περιοχήη μου, από ..................πλέον του μισού αιώναar.parask έγραψε: Τετ Δεκ 25, 2024 11:01 pmΆμα η περιοχή σου είναι Αγία Παρασκευή τότε βλέπουμε το ίδιο!Giorgos_I έγραψε:Κυκλφορεί και ένα κιτρινομουσταρδί στην περιοχή μου, αλλά πρέπει να είναι το 2, το λιιιιιιγο πιο μικρό.
Αυτός με αυτήν την κοτσαδούρα, είναι επικινδυνος.
Χρόνια πολλά
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 45470
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 44011 times
- Been thanked: 9832 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- pugman
- Δημοσιεύσεις: 2427
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2012 9:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 1893 times
- Been thanked: 1803 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Με ένα τέτοιο το χειμώνα του 1992 είχα πάει με τον μελλοντικό μου κουμπάρο στο Πήλιο με χιόνια όπου έχει σπίτι. Με τα στενά του ελαστικά δεν καταλάβαινε τίποτα. Τα καταφέραμε δίχως αλυσίδες.
- Rating: 15.38%
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
- captain
- Δημοσιεύσεις: 7920
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 06, 2013 10:42 pm
- Τοποθεσία: Νότιο Μπραχαμι
- Has thanked: 5084 times
- Been thanked: 11972 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
Το πρώτο μου αμάξι το 1998….Megalos έγραψε: Κυρ Μαρ 22, 2026 10:54 pm ιστορικο αυτοκινητο που τωρα ξαναβγαινει στην κυκλοφορια με νεα μορφη .... 4L
![]()
Το μετάνιωσα που το έδωσα
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 45470
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 44011 times
- Been thanked: 9832 times
Re: Τι βλέπουν τα μάτια μου
αληθεια Δημητρη .... ιστορικο παντως
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
