Σελίδα 90 από 148
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 3:55 pm
από Argo98
captain έγραψε:.... με μεγάλη διαφορά η κορυφαία εταιρεία στα πιλοτικά ρολόγια .... !!!!
Σιγουρα αυτή και η breitling.Αν επρεπε να διαλέξω μόνο μία ως κορυφαία θα διάλεγα τη breitling σχετικά εύκολα.(Πλάκα πλάκα,ωραία θέμα για συζητηση :) )
Υγ: Για τό φίλο με το big pilot!Απλά εξαιρετικό,ένα από τα ομορφότερα ρολογια γενικά!!!
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 4:06 pm
από Elio5
Έχουν βγάλει και άλλοι εξαιρετικα ποιοτικά και ιστορικά αεροπορικά ρολογια. Απλά έμειναν σε ενα μοντέλο και δεν έφτιαξαν ολόκληρη σειρα πανω σε αυτο.
Η πρωτοπόρος ειναι η Longines!!!!
Ας μην ξεχνάμε το GMT της Ρολεξ, και το flightmaster της Ομεγα. Οπως και τα type ΧΧ της Breguet.
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 4:32 pm
από Argo98
Lemaniakias έγραψε:Έχουν βγάλει και άλλοι εξαιρετικα ποιοτικά και ιστορικά αεροπορικά ρολογια. Απλά έμειναν σε ενα μοντέλο και δεν έφτιαξαν ολόκληρη σειρα πανω σε αυτο.
Η πρωτοπόρος ειναι η Longines!!!!
Ας μην ξεχνάμε το GMT της Ρολεξ, και το flightmaster της Ομεγα. Οπως και τα type ΧΧ της Breguet.
Και η Cartier το santos κτλπ κτλπ..Στην ουσία ολες οι εταιρείες με κάποια χρονια ιστορίας που εχουν περάσει εποχές πολέμων κτλπ εχουν φτιάξει κάποιους πιλότους ,ακομα και η patek ..ειναι θέμα συγκυριών και αναμενόμενο αν σκεφτούμε τις συνθήκες και τις ανάγκες κάθε εποχής .Το δε gmt που πολύ σωστά ανέφερες προσωπικά αν και ξερω την ιστορία του με pan am κτλπ θεωρώ ότι ειναι πιλότος όσο πιλότος ειναι το omega planet ocean gmt σε σχεση με το απλο planer ocean αν καταλαβαίνεις πως το εννοώ...
Το diver της εταιρίας με προσθήκη gmt bezel και δείκτη και αυτόματα να ένας πιλότος...
Η breitling από την αλλη ειναι μια εταιρεία που δεν έτυχε απλως να φτιάξει ενα-δυο πιλότους πριν 60-70 χρονια και για λόγω μάρκετινγκ τους αναβιώνει αλλά μια εταιρεία που επικεντρώθηκε σε ολη τη γκάμα της στα πιλοτικά ρολογια...Και για να μην το αναλύσω κι αλλο ειναι σιγουρα η μόνη εταιρεία που θα επιλέξει και σημερα ένας πιλότος αν θελει ενα ρολοι που να ειναι και πρακτικά πιλοτικό και δεν προσεφερει απλως ενα pilot look...Χωρις να εχω κάποια επίσημα στοιχεία πιστευω πως από τα κάποιας τιμής και πανω ρολογια νούμερο ενα επιλογή των πιλότων ειναι το aerospace και τα emegency..
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 5:44 pm
από Elio5
Argo98 έγραψε:Lemaniakias έγραψε:Έχουν βγάλει και άλλοι εξαιρετικα ποιοτικά και ιστορικά αεροπορικά ρολογια. Απλά έμειναν σε ενα μοντέλο και δεν έφτιαξαν ολόκληρη σειρα πανω σε αυτο.
Η πρωτοπόρος ειναι η Longines!!!!
Ας μην ξεχνάμε το GMT της Ρολεξ, και το flightmaster της Ομεγα. Οπως και τα type ΧΧ της Breguet.
Και η Cartier το santos κτλπ κτλπ..Στην ουσία ολες οι εταιρείες με κάποια χρονια ιστορίας που εχουν περάσει εποχές πολέμων κτλπ εχουν φτιάξει κάποιους πιλότους ,ακομα και η patek ..ειναι θέμα συγκυριών και αναμενόμενο αν σκεφτούμε τις συνθήκες και τις ανάγκες κάθε εποχής .Το δε gmt που πολύ σωστά ανέφερες προσωπικά αν και ξερω την ιστορία του με pan am κτλπ θεωρώ ότι ειναι πιλότος όσο πιλότος ειναι το omega planet ocean gmt σε σχεση με το απλο planer ocean αν καταλαβαίνεις πως το εννοώ...
Το diver της εταιρίας με προσθήκη gmt bezel και δείκτη και αυτόματα να ένας πιλότος...
Η breitling από την αλλη ειναι μια εταιρεία που δεν έτυχε απλως να φτιάξει ενα-δυο πιλότους πριν 60-70 χρονια και για λόγω μάρκετινγκ τους αναβιώνει αλλά μια εταιρεία που επικεντρώθηκε σε ολη τη γκάμα της στα πιλοτικά ρολογια...Και για να μην το αναλύσω κι αλλο ειναι σιγουρα η μόνη εταιρεία που θα επιλέξει και σημερα ένας πιλότος αν θελει ενα ρολοι που να ειναι και πρακτικά πιλοτικό και δεν προσεφερει απλως ενα pilot look...Χωρις να εχω κάποια επίσημα στοιχεία πιστευω πως από τα κάποιας τιμής και πανω ρολογια νούμερο ενα επιλογή των πιλότων ειναι το aerospace και τα emegency..
Στο GMT επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Το ρολόι έχει λειτουργία διπλής χρονικής ζώνης (και τριπλής τώρα) κάτι πολύ σημαντικό για τους πιλότους της εποχής. Εχει φορεθεί απο πολλoύς διάσημους πιλότους, απο αστροναύτες, είναι iconic. Κατ εμέ είναι απο τα πιο διάσημα πιλοτικά ρολόγια ολων των εποχων. Το οτι η κάθε εταιρεία βάζει πολυπλοκότητα GMT στο ρολόι της και το ονομάζει πιλότο δεν αφαιρεί απο το Rolex την εμβληματική του θέση και την σημασία του στα πιλοτικά ρολόγια.
Το να λες πως δεν είναι πιλότος το GMT με προβληματίζει. Αν δεν είναι πιλότος αυτο τοτε γιατι θεωρείς το Big Pilot για παράδειγμα?
Η Β έφτιαξε το Κρονοματ το 42 και το ναβι στις αρχες του 50. Λόγω της χρήσης του slide rule στα ρολόγια της και επειδή είχε ειδίκευση στους χρονογράφους επικράτησε κατα κάποιο τρόπο στις προτιμήσεις των αμερικανών και όχι μονο πιλότων. Αυτο ανατράπηκε κατα την γνώμη μου απο το GMT με το συμβ'ολαιο της Pan Am αλλα και όπως έγραψα πιο πάνω απο την σαφή προτίμηση των πάντων προς το GMT.
Απο εκεί και μετα h B έχει χτίσει το όνομα της στα πιλοτικά ρολόγια. και αυτο ειναι καθαρά μάρκετινγκ..... Εχει πατήσει πάνω σε αυτά και το υποστηρίζει και πολύ καλά κάνει.... και η Ω έχει καταπληκτικά πιλοτικά ρολόγια αλλα σπονσοράρει το διάστημα και οχι την αεροπλοόια. Και άλλες εταιρείες έχουν φτιάξει iconic πιλοτικά αλλα δεν στηρίχθηκαν κυρίως εκεί.
Για πρακτικά πιλοτικό ρολόι δηλαδή quartz εργαλειο. Υπάρχει και το X33 της Ομέγα. Το οτι δεν προτιμάτε απο τους πιλότους της πολιτικής αεροπορίας (εν αντιθέσει με τους στρατιωτικούς πιλότους) έχει να κάνει αποκλειστικά με την προσπάθεια της Β να χτίσει ενα αεροπορικό προφίλ.
Και άλλες εταιρείς θα μπορούσαν να το έχουν κάνει αυτο. απλά δεν επέλεξαν αυτο το μονοπάτι.
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 6:28 pm
από Argo98
Ηλία στη βάση δε δαφωνώ σε τιποτα από όσα λες ,πως θα μπορούσα άλλωστε αφού δεν υπαρχει κάποιο λαθος σε αυτά που είπες.Απλως εχω κάποια διαφορετική προσέγγιση σε κάποια θέματα τελείως υποκειμενική.By the book σαφώς και ειναι πιλότος το gmt αφού κατασκευαστηκε για πιλότους με τη γνωστή ιστορία κτλπ κτλπ..Απλως εκει που εχουμε συνδιάσει τους πιλότους με κάποια αισθητικά χαρακτηριστικά έχουμε και το gmt που ειπα πριν τι ειναι και το δεχόμαστε σα πιλότο επειδη το φόρεσαν πιλότοι..οκ..Εμενα αυτά δε μου κανουν αίσθηση..Το ιδιο ρολοι με σταθερό Μπέζελ ηταν για σπηλαιολόγους κτλπ...Δε ξέρω αν μπορω να κανω σαφές ακριβως πως το αντιλαμβάνομαι .
Για κάθε διάσημο πιλότο,αστροναύτη ραλίστα κτλπ που φόραγε κάποιο από τα γνωστά iconic του παρελθόντος υπάρχουν άλλοι τόσοι που φόραγαν κατι ασχετο και απλά δεν ασχολούμαστε..στην τελικη κατι θα επρεπε να φοράνε από τις επιλογές που είχαν στην εποχή τους...
Στο ξαναλεω,δεν αντιλέγω με αυτά που λες,ξερω οτι αυτο το ρολοι εγινε κατόπιν παραγγελία της pan am στη ρολεξ και εξυπηρετούσε κάποιους σκοπούς με το gmt αλλά αυτο δε μου κανει ιδιαίτερη αίσθηση για να το εχω σα πιλότο στο μυαλό μου..Γενικά έχω κάπως λιγο διαφορετική αντίληψη με οτι γινοταν στο παρελθόν αλλά καθαρά υποκειμενική και ίσως λαθος...
Ερωτηση επειδή τα ξερεις καλυτερα τα της ωμεγα εκτός του flightmaster ,που δεν ειναι αυτό που εχουμε στο μυαλό μας όταν αναφέρομαστε σε pilot και διάστημα της εταιρίας ,στην ουσία οι <<πιλότοι-διαστημικά>> racing χρονογράφοι δεν ειναι?
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 7:29 pm
από Elio5
Με την στενή έννοια του όρου ένας πιλότος ειναι ενα ρολοι που εχει αντιμαγνητικη και αντικραδασμικη προστασία. Ειναι ρυθμισμένο για ακρίβεια, ειναι ευκρινές σαν σχέδιο dial με φωσφορίζων υλικά σε αφθονία και μεγάλα νούμερα.
Με βάση τον ορισμό αυτο ουτε το Νάβι ειναι πιλότος.
Όποτε εξ ορισμού εχουμε πρόβλημα στο να καθορίσουμε τι θεωρούμε πιλοτικό ρολοι για να αρχίζουμε και να ξεκαθαρίζουμε τι ανήκει που.
Καθαρό Πιλότο της Ομεγα εγω θεωρω το RAF 53. Επισης το Railmaster. Επισης το flight.
Το speedmaster αν αναφέρεσαι σε αυτο racing ειναι ναι.
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 7:33 pm
από captain
εγώ προσωπικά όταν ακούω για ρολόγια πιλότους .... μου έρχονται σχεδιαστικά σαν εικόνα στο μυαλό τα κάτωθι ....
και ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικό με το θέμα μας ....
https://monochrome-watches.com/the-hist ... ive-b-uhr/" onclick="window.open(this.href);return false;
βέβαια αυτά σήμερα είναι μόνο ως όνομα πιλότοι ... γιατί 2-3 πιλότους που ξέρω όλοι τους φοράνε Braitling ....!!!
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 7:42 pm
από Svl
Στα πολλά και ενδιαφέροντα που έχουν αναφερθεί, θα ήθελα να προσθέσω ότι το ρολόι που αποτέλεσε την αφορμή για την κουβέντα (big pilot) έλκει σαφώς τις ρίζες του από τα γνωστά ρολόγια των γερμανών πιλότων του Β΄Παγκ. Πολ. (beobachtungsuhren), τα οποία αξίζει να πούμε ότι είχαν αναπαραχθεί σε δικές τους εκδόσεις και από Ιάπωνες, Ρώσους, Κινέζους, κλπ, για χρήση επίσης από πιλότους.
Άρα είναι αναμφίβολα "πιλότος".
Οι εταιρείες που κατασκεύαζαν τέτοια ρολόγια για τη Λουφτβάφφε με βάση έγγραφα που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, ήταν τέσσερεις.
Η Λάκο, η Γλασούτε, η IWC και η Στόβα.
Ρολόγια όπως το gmt master είναι επίσης αναμφίβολα πιλότοι, αλλά μεταγενέστεροι.
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 7:52 pm
από Elio5
Σωστά αυτά.
Πιλότοι ομως ειναι και τα urofa και hanhart που ηταν κατα παραγγελία χρονογράφοι για τους πιλότους κατάδιωκτικων jagdflieger της Luftwaffe.
Αρχετυπικός πιλότος οπως ειπε πολυ σωστά ο Βασίλης ειναι το Santos της Cartier.
Αν και για εμενα το πρώτο tool πιλοτικό ρολοι στην φτιάχτηκε απο την Longines.
Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 28, 2016 7:52 pm
από Argo98
Lemaniakias έγραψε:Με την στενή έννοια του όρου ένας πιλότος ειναι ενα ρολοι που εχει αντιμαγνητικη και αντικραδασμικη προστασία. Ειναι ρυθμισμένο για ακρίβεια, ειναι ευκρινές σαν σχέδιο dial με φωσφορίζων υλικά σε αφθονία και μεγάλα νούμερα.
Με βάση τον ορισμό αυτο ουτε το Νάβι ειναι πιλότος.
.
Ηλία αυτα αν δεν κάνω λαθος είναι τα specs που επρεπε να εχουν οι b uhr στο δεύτερο παγκόσμιο για τις ανάγκες της εποχής..Τα navitimer δεν εξυπηρετούσαν τις ανάγκες πιλότων του β´ παγκόσμιου.... Δεν θεωρω πως οι ανάγκες τις τοτε εποχής καθορίζουν το πως πρέπει να ειναι ένας πιλότος διαχρονικά.Αλλά μιας και το ανέφερες,αυτοί ο πιλότοι καθόρισαν το πως έχουν οι πιο πολλοί αισθητικά ενα πιλότο στο μυαλό τους( οχι εγω) και οι περισσοτερες εταιρείες απλως φτιάχνουν ρολογια που ειναι βασισμένα σε αυτα τα σχέδια καθαρα για αισθητικούς λόγους μη προσφέροντας τιποτα που να ειναι πρακτικά χρήσιμο σε έναν πραγματικό πιλότο .
Η breitling από την άλλη φτιάχνει ρολογια που δε θελει απλώς να μοιάζουν σε pilot αλλά είναι βασισμένα στις ανάγκες των πιλότων την εκάστοτε εποχής από το 54 και μετα με το navitimer μεχρι το 2016 με τα exospace και τα emergency..