Μοτοσυκλετες
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Μοτοσυκλετες
Χαρακτηριστικά -
Αξονας μετάδοσης - 2-κύλινδρος σε σειρά - στρόφαλος 270 μοιρών
Μάζα συγκεντρωμένη χαμηλά για αμεσότητα αντιδράσεων
Εξυπνο ενοποιημένο σύστημα φρένων με ΑBS
YCC-T με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) 3 σταδίων και D - mode
Πακέτο αξεσουάρ για την περιορισμένη πρώτη έκδοση
Ανθεκτικές αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες για tubeless ελαστικά
Ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις
Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας
Μηχανή -
Τύπος: Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 2- κύλινδρος σε σειρά υπό κλίση, 4 - βάλβιδος, ηλεκτρονικός ψεκασμός, 2 μπουζί στον κύλινδρο.
Κυβισμός: 1199 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 98 x 79.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11.0 : 1
Μέγιστη ισχύς: 80,9 kW (110PS) @7.250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 114,1 Nm (11,6 kgf・m) @6.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης: Ξηρό κάρτερ με ενσωματωμένο δοχείο λαδιού στον στροφαλοθάλαμο
Εισαγωγή Καυσίμου: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Τύπος συμπλέκτη: Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Σύστημα ανάφλεξης: Δύο μπουζί ανά κύλινδρο
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αξονας μετάδοσης
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 23 λίτρα
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 4.2 λίτρα
Χαρακτηριστικά πλαισίου: -
Πλαίσιο: Ατσάλινος περιμετρικός με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του
Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ. με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς
Εμπρός διαδρομή: 190 χιλ.
Πίσω ανάρτηση: Monoshock, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς
Πίσω διαδρομή 190 χιλ.
Γωνία κάστερ 28°
Ίχνος 125 χιλ.
Εμπρός φρένο: Δύο δισκόφρενα Ø 310 χιλ. τύπου μαργαρίτας με ABS/UBS
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο διαμέτρου Ø 282 χιλ. τύπου μαργαρίτας
Εμπρός ελαστικό: 110/80R19M/C 59V
Πίσω ελαστικό: 150/70R17M/C 69V
Διαστάσεις: -
Μήκος: 2.250 χιλ.
Πλάτος: 980 χιλ.
Υψος: 1.410 χιλ.
Ύψος σέλας: Ρυθμιζόμενη 845-870 χιλ.
Μεταξόνιο: 1.540 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 205 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών): 261 κιλά
Αξονας μετάδοσης - 2-κύλινδρος σε σειρά - στρόφαλος 270 μοιρών
Μάζα συγκεντρωμένη χαμηλά για αμεσότητα αντιδράσεων
Εξυπνο ενοποιημένο σύστημα φρένων με ΑBS
YCC-T με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) 3 σταδίων και D - mode
Πακέτο αξεσουάρ για την περιορισμένη πρώτη έκδοση
Ανθεκτικές αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες για tubeless ελαστικά
Ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις
Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας
Μηχανή -
Τύπος: Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 2- κύλινδρος σε σειρά υπό κλίση, 4 - βάλβιδος, ηλεκτρονικός ψεκασμός, 2 μπουζί στον κύλινδρο.
Κυβισμός: 1199 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 98 x 79.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 11.0 : 1
Μέγιστη ισχύς: 80,9 kW (110PS) @7.250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 114,1 Nm (11,6 kgf・m) @6.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης: Ξηρό κάρτερ με ενσωματωμένο δοχείο λαδιού στον στροφαλοθάλαμο
Εισαγωγή Καυσίμου: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Τύπος συμπλέκτη: Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Σύστημα ανάφλεξης: Δύο μπουζί ανά κύλινδρο
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: Αξονας μετάδοσης
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 23 λίτρα
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 4.2 λίτρα
Χαρακτηριστικά πλαισίου: -
Πλαίσιο: Ατσάλινος περιμετρικός με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του
Εμπρός ανάρτηση: Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ. με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς
Εμπρός διαδρομή: 190 χιλ.
Πίσω ανάρτηση: Monoshock, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς
Πίσω διαδρομή 190 χιλ.
Γωνία κάστερ 28°
Ίχνος 125 χιλ.
Εμπρός φρένο: Δύο δισκόφρενα Ø 310 χιλ. τύπου μαργαρίτας με ABS/UBS
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο διαμέτρου Ø 282 χιλ. τύπου μαργαρίτας
Εμπρός ελαστικό: 110/80R19M/C 59V
Πίσω ελαστικό: 150/70R17M/C 69V
Διαστάσεις: -
Μήκος: 2.250 χιλ.
Πλάτος: 980 χιλ.
Υψος: 1.410 χιλ.
Ύψος σέλας: Ρυθμιζόμενη 845-870 χιλ.
Μεταξόνιο: 1.540 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 205 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών): 261 κιλά
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
-
- Δημοσιεύσεις: 2470
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 111 times
Re: Μοτοσυκλετες
παλι 270 μοιρων στροφαλος?
αλλα θα μου πεις αφου δουλευει..
φιλαρακι γιαμαχα
μακρια απο ντουκες!!!!!
οταν μιλαμε για αξιοπιστια και κοστος χρησης..
αλλα θα μου πεις αφου δουλευει..
φιλαρακι γιαμαχα
μακρια απο ντουκες!!!!!
οταν μιλαμε για αξιοπιστια και κοστος χρησης..
-
- Δημοσιεύσεις: 2470
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 111 times
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Μοτοσυκλετες
Φυσικά 270 μοίρες στρόφαλος..Το TDM 900 με την ίδια διάταξη έχει αποδειχτεί σκυλί!!!!giorgos mg έγραψε:παλι 270 μοιρων στροφαλος?
αλλα θα μου πεις αφου δουλευει..
φιλαρακι γιαμαχα
μακρια απο ντουκες!!!!!
οταν μιλαμε για αξιοπιστια και κοστος χρησης..
Το νέο τενερέ δοκιμαζόταν 3 χρόνια πριν βγει στην παραγωγή!!!!!
Να τονίσω οτι για φέτος η μηχανή είναι διαθέσιμη μόνο κατόπιν παραγγελίας. Θα έχει το λογότυπο "First Edition" και στην τιμή περιλαμβάνονται:
- Πλαϊνές αλουμινένιες βαλίτσες
- αλουμινένια ποδιά κινητήρα
- προστατευτικό προβολέων
Από του χρόνου τα αξεσουάρ αυτά δεν θα συμπεριλαμβάνονται στην τιμή!!!
Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Μοτοσυκλετες
Αν μπορούσα να έχω 4-5 μηχανές στο γκαραζ μου θα την έπαιρνα!!! Ανεβαίνεις πρόβατο και σε μεταμορφώνει σε λύκο!!!!giorgos mg έγραψε:ο ενας κολλητος εχει αυτη..
αρρωστια
αλλα δεν θα επαιρνα ποτε...
Τρελό Γκάζι
Τρελό Στήσιμο
Τρελό Μηχανάκι!!!!!!!
Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Μοτοσυκλετες
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
- Georges
- Δημοσιεύσεις: 9294
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 14, 2009 1:25 pm
- Τοποθεσία: όπου γη και πατρίς
- Has thanked: 1135 times
- Been thanked: 1475 times
Re: Μοτοσυκλετες
Ηλίας Βροχίδης!!!
Με ένα ταπεινό ΧR 250 ξεκίνησε από την Ελλάδα για να φτάσει στην Ινδία. Το ταξίδι τελικά κράτησε λίγο περισσότερο από ότι είχε υπολογίσει.Ολοκληρώθηκε πριν λίγο καιρό και η συνολική του διάρκεια έφτασε τα 2.5 χρόνια!!!!
Περισσότερα παρακάτω:
http://greece2india.apriliabikers.gr/ilias/
Φιλικά Γιώργος
Με ένα ταπεινό ΧR 250 ξεκίνησε από την Ελλάδα για να φτάσει στην Ινδία. Το ταξίδι τελικά κράτησε λίγο περισσότερο από ότι είχε υπολογίσει.Ολοκληρώθηκε πριν λίγο καιρό και η συνολική του διάρκεια έφτασε τα 2.5 χρόνια!!!!
Περισσότερα παρακάτω:
http://greece2india.apriliabikers.gr/ilias/
Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
* ΔΩΡΟ = ΔΩρητής ΡΟλογιών
-
- Δημοσιεύσεις: 2470
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 111 times
Re: Μοτοσυκλετες
τελικα καλα λενε...
ειναι τρελλοι αυτοι οι γαλατες...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
ειναι τρελλοι αυτοι οι γαλατες...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- Δημοσιεύσεις: 2470
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2009 7:46 pm
- Has thanked: 387 times
- Been thanked: 111 times