gep έγραψε: Κυρ Δεκ 08, 2024 2:00 pm
Toyota, που μάλλον προέρχεται από την Yamaha. Καλά κρυμμένο μυστικό ότι η Yamaha παρέχει εξωτικές μηχανές σε μερικούς κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων λόγω της τεχνογνωσίας που απέκτησε από το τμήμα μοτοσικλετών, όπως και την εμπειρία της από την έμμεση εμπλοκή της με την Φόρμουλα 1. Και δεν περιορίζεται μόνο στους κινητήρες αλλά και στις αναρτήσεις.
Αλλά συνεργασίες υπάρχουν παντού. Ενδιαφέρον θα είχε αν είναι αληθινό το παρακάτω που αναρτώ με κάθε επιφύλαξη. Το θέμα είναι να ξέρουμε τι πληρώνουμε και τι παίρνουμε...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
[/quote]
Αληθινό είναι Ισχύει. Δεν είναι έκπληξη. Πολλοί κατασκευαστές, έχουν προμηθευτές άλλους κατασκευαστές, που έχουν διακριθεί σε κάποιους τομείς.
Δες την λίστα.
The following Mercedes models have a Renault engine:
A-Class – A 160 (d), A 180 (d), A 200, A 220e, and A 250
B-Class – B 160 (d), B 180 (d), B 200, and B 250e
CLA-Class – CLA 180 (d), CLA 200, and CLA 250e
C-Class – C 180 d and C 200 d
GLA-Class – GLA 180 d and GLA 200
GLB-Class – GLB 180 d and GLB 200
Citan – 108 CDI, 109 CDI, 110 (CDI), 111 CDI, 112 CDI, and 113
Vito – 109 CDI and 111 CDI
Τεχνικά, αυτό γίνεται για να μειώσεις τα ολικά έξοδα δημιουργίας, δηλαδή έρευνα, πιστοποιήσεις, γραμμή παραγωγής. Από την άλλη, καταντας εξαρτώμενος απόο τρίτους, μένεις πίσω στην τεχνολογία, και μια μέρα.........σε ψάχνουν !
Εδώ, έχουμε μια εταιρία, την Ρενώ, με τεράστια εμπειρία στους αγώνες, που έφτιαξαν έναν κινητήρα με καλά στοιχεία σε συνεργασία με την Mercedes. Με το downsizing, οι αστεράτοι, μαθημένοι στα πρωθυπουργικά, πιάστηκαν στον ύπνο. Και πήραν ένα τεσταρισμένο έτοιμο, το βελτίωσαν στα δέοντα σημεία, και .......ιδού.
Ιστορικά, κάποτε τα Mercedes, τα έφτιαχναν μηχανικοί. Και τα πουλούσαν στις εκθέσεις. Χωρίς πολλά λόγια. Και έλεγαν "Θα βγάλουμε ένα νέο μοντέλο ως ακολουθως.......". Και πολλοί έδιναν προκαταβολή 30-40-50.000 DEM, ως προκαταβολή, και έλεγαν "Οταν το βγάλετε, κρατήστε μου ένα".
Μετά, το 1998 με την συνεργασία με την Chrysler, τα αυτοκίνητα τα έφτιαχναν οι λογιστές, και έτσι............μπήκαν στην διατίμηση. Μέχρι και τα ΤΑΧΙ στην Γερμανία, απέφευγαν πλέον τα μοντέλα της, που ήταν απλώς .......πατάτες. Και , απεφασίσθη η διακοπή της συνεργασίας.
Υπάρχουν επιχειρηματικοί λόγοι των επιλογών - συνεργασιών. Αδύνατον να αναφερθούν εδώ, ίσως σε μια καφεδοσυνάντηση.
Αλλά γενικα, λόγω κόστους, παίρνουμε από το ράφι, δεν κατασκευάζουμε. Με τους κινδυνους που αναφέραμε. Αλλά μια φίρμα σαν και αυτήν, με κατασκευές μεγάλων ΙΧ, φορτηγών, βιομηχανικων ζευγώνπχ Η/Ζ, κινητήρων θαλάσσης, κλπ. δεν "χάνει την επαφή" με το σχεδιαστήριο και το χυτήριο, αν πάρει ένα μπλόκ κινητηρα μικρού μεγέθους από αλλού.
Εχω ένα Mercedes. Το βιβλίο service είναι μέχρι τα 300.000 χιλ. Η Ρενώ, δίνει τα αντίστοιχα ?
Εχω ένα Ford. Με την τάπα βενζίνης στην πλευρά του οδηγού, που σημαίνει .........Αγγλικη σχεδίαση. Και ο κινητήρας, είναι Mazda !
Και αν πάρεις Jaguar, ένα Ford είναι.
Στους τομείς αυτούς, γίνονται πολλές αλλα....λιές, πάντα με στόχο την μείωση του κόστους εξέλιξης / παραγωγής, για την επιβίωση στον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ανταγωνισμό. Περισσότερα σε καφεδοσυνάντηση.