Σελίδα 9 από 9

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2023 11:32 pm
από Megalos
θερμα συλλυπητηρια στην οικογενεια του Μιχαλη αλλα και ολης της ΑΕΚ .... :cry_1:
κριμα που αντι για εορτη θρηνισαμε το χαμο ενος νεου ανθρωπου που δεν του αξιζε αυτο το τελος :cry_1:

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 10, 2023 8:37 am
από markosgr28
πολύ κρίμα να χάνονται έτσι άνθρωποι. Οργή για τα γεγονότα και λύπη για το συμβάν, κρίμα...

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 10, 2023 2:36 pm
από kalvetfl67
Τα αίτια σίγουρα δεν ηταν οπαδικά

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 10, 2026 10:12 pm
από Megalos
Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος 2026 …. Μπράβο της :good:

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 21, 2026 10:58 pm
από Giorgos_I
Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ !

Ο πατέρας μου, γεννημένος στην Πόλη, εννοείται ότι ήταν φανατικός ΑΕΚ-τζής. Οταν δε αποκτήσαμε και το σπίτι στην Ραφήνα, ψαροχώρι το 1922 που δέχτηκε πολλούς Μικρασιάτες πρόσφυγες, γυρνούσε στα σπίτια των εκεί κατοίκων και τα συζητάγανε. Και εκεί, υπήρχε η ”Αθλητική Ποδοσφαιρική Ένωσις Τριγλίας Ραφήνας”,με χρώματα το το κίτρινο και το μαύρο τα κατ' εξοχήν χρώματα του Βυζαντίου και σήμα το Μπαρμπούνι, (το τριγλί). Την ίδρυσαν οι πρόσφυγες - κάτοικοι το 1931.

Ενας από τους διακριθέντες πρόσφυγες της Ραφήνας, ήταν και ο μετέπειτα εφοπλιστής Καβουνίδης, τον οποίο και γνώρισα προσωπικά το 71-72, ήταν και μέλος της επιτροπής του Ευγενιδείου Ιδρύματος, που πρόσφερε πολλά ειδικά στην ναυτική τέχνη και εκπαίδευση.Υπάρχει προτομή του στον χώρο μπροστά από το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου, απέναντι από το σπίτι του τ. πρωθυπουργού Κωστάκη Καραμανλή.

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 24, 2026 1:42 pm
από Σιδ.Σταυρος
ΑΕΚ ΖΟΥΜΕ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ!





Τον εχω για καπνισμα πουρου, παραγγελια απο Ιαπωνια.

Image

Re: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 24, 2026 8:46 pm
από Megalos
Giorgos_I έγραψε: Πέμ Μάιος 21, 2026 10:58 pm Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ !

Ο πατέρας μου, γεννημένος στην Πόλη, εννοείται ότι ήταν φανατικός ΑΕΚ-τζής. Οταν δε αποκτήσαμε και το σπίτι στην Ραφήνα, ψαροχώρι το 1922 που δέχτηκε πολλούς Μικρασιάτες πρόσφυγες, γυρνούσε στα σπίτια των εκεί κατοίκων και τα συζητάγανε. Και εκεί, υπήρχε η ”Αθλητική Ποδοσφαιρική Ένωσις Τριγλίας Ραφήνας”,με χρώματα το το κίτρινο και το μαύρο τα κατ' εξοχήν χρώματα του Βυζαντίου και σήμα το Μπαρμπούνι, (το τριγλί). Την ίδρυσαν οι πρόσφυγες - κάτοικοι το 1931.

Ενας από τους διακριθέντες πρόσφυγες της Ραφήνας, ήταν και ο μετέπειτα εφοπλιστής Καβουνίδης, τον οποίο και γνώρισα προσωπικά το 71-72, ήταν και μέλος της επιτροπής του Ευγενιδείου Ιδρύματος, που πρόσφερε πολλά ειδικά στην ναυτική τέχνη και εκπαίδευση.Υπάρχει προτομή του στον χώρο μπροστά από το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου, απέναντι από το σπίτι του τ. πρωθυπουργού Κωστάκη Καραμανλή.
πολυ ενδιαφεροντα Γιωργο μου