Re: IWC
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 12:23 pm
Έσβησα τη διπλή καταχώρηση, no probΣπύρος έγραψε:Συγνώμη για την επανάληψη του κειμένου αλλά έβγαλε ενα μήνυμα να ειδοποιήσω τους administrators as date too long....
Έσβησα τη διπλή καταχώρηση, no probΣπύρος έγραψε:Συγνώμη για την επανάληψη του κειμένου αλλά έβγαλε ενα μήνυμα να ειδοποιήσω τους administrators as date too long....
Προσωπικά πιστεύω ότι οι αλλαγές που αναφέρεις είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και καλώς τις έκανε. Κάποια σημεία όμως, όπως τα 48mm του αρχικού big pilot, με προβληματίζει με τι κριτήρια τα επέλεξαν την πρώτη φορά. Γιατί δηλαδή πήραν λάθος αποφάσεις αρχικά και χρειάστηκε να τις αλλάξουν στη συνέχεια?Argo98 έγραψε:Τελικά σε ενοχλεί η έλλειψη δημιουργικότητας και θα ήθελες πιο δραστικές αλλαγές στη σειρά ή δε θα ήθελες καμία αλλαγή?Ποιο μοντέλο πήγε από τα 43mm στα 41;;;Η iwc φέτος ,πολύ σωστά,αυτό που έκανε κυρίως ήταν να αφαιρέσει το τριπλό παράθυρο της ημερομηνίας διότι ηταν αυτό που δεν άρεσε στους περισσότερους,αν καποιος αγόρασε το προηγούμενο μοντέλο παει να πει οτι του αρεσε οπως ηταν οπότε ποιο το πρόβλημα γι αυτόν?Σκεφτόμενη σαν εταιρια τους περισσότερους καλά εκανε και ξανά λάνσαρε τη σειρά με μονό παράθυρο .Επανεφερε το 9 και το 6 σε συνδιασμό με το τρίγωνο κατω απο το 12 σε big pilot και Μάρκ που επισης ήταν κατι που επιθυμούσαν οι περισσότεροι.Λανσαρε σε όλες τις σειρές μη limited μικρούς πρίγκιπες,επίσης κατι θετικό.Εβγαλε spitfire με 7750 μειωνοντας κατά πολύ την τιμή του σε σχέση με το προηγούμενο ,επίσης θετικό.Έριξε το κεραμικό big pilot από τα 48 στα 46 mm ,επίσης σωστή κίνηση και έβγαλε και ενα εξολοκλήρου και ούριο μοντέλο και σχεδιαστικά και σα μηχανή ,το timezoner συν τα limited που πάντα βγαίνουν και την προσθήκη του annual calendar και στους πιλότους.. Γενικά φέτος η iwc σε μια σειρά που είναι πολύ δύσκολο και θέλει πολύ προσοχή για να την πειράξεις έκανε παρά πολύ μετρημένες και έξυπνες βελτιώσεις.Ανεφερες τη ρολεξ..να αναφέρω απλώς πως η ρολεξ ,μετα από οχι παρα πολυ καιρό στην παραγωγή ,άλλαξε ρολοι των 30k ευρώ ..αναφέρομαι στο daydate και το ιδιο αναμένεται να κανει και στο datejust ..
Συμφωνώ. Προφανώς το βάρος του ονόματος είναι τέτοιο σε αυτήν την περίπτωση που κρατάει την εταιρία εν ζωή. Ή οι πωλήσεις από άλλα μοντέλα που δεν έχουν τέτοια θέματα.Σπύρος έγραψε:Δεν θα διαφωνήσει κανείς μαζί σου αλλά στο εμπόριο οι αλλαγές τύπου " ουπς ήταν λάθος μας το μπιφτέκι των 48mm και επειδή δεν πούλησε πάρτε το καινούργιο στα 46 ή και μικρότερο" είναι κατά την άποψη μου πάντοτε, λάθος, ασέβεια προς αυτόν που πληρώνει και κρατάει τις εταιρείες ζωντανές κλπ. Ή έχουν τμήματα σχεδιασμού και marketing και είναι σοβαρές ή να κλείνουν και να αφ´ηνουν χώρο για τους ικανούς. Μπορει και είναι σκληρός ο τρόπος που μιλάω αλλά πρέπει και εμείς οι καταναλωτές να αντιδράσουμε διότι διαφορετικά τα ρολογάκια μας θα γίνουν όπως τα σημερινά αυτοκίνητα. Στα 3 χρόνια θα πρέπει να αλλάζουμε ελατήρια, στα 4 λάδια , κάθε χρόνο τσιμούχες διότι διαφορετικά απλά θα σταματάνε να λειτουργούν. Στο τελος θα είμαστε εμείς οι χαμένοι που θα πληρώνουμε κάθε χρόνο για να έχουμε το αγαπημένο μας ρολογάκι!!!! Και ένα τελευταίο, στην Αμερική έχουν ήδη δημιουργηθεί, απ ´οτι ακούω, εταιρείες ρολογιών leasing!!!!!!!
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Θα συμφωνήσω στον extreme χαρακτήρα των συγκεκριμένων μοντέλων. Γενικά η IWC έχει ιστορία στους πιλότους με την κατασκευή των πρώτων b-uhr, έκτοτε όμως θεωρώ ότι δεν την προωθεί τόσο πολύ, όσο Η Β ή η fortis, δεν ξέρω για πιο λόγο. Επειδή δεν είμαι τόσο σχετικός στα μοντέλα της IWC, μου άνοιξες την όρεξη και θα ψάξω φωτο για τα μοντέλα που γράφεις. Το big pilot το ξέρω πιο είναι, τα υπόλοιπα όμως δεν ξέρω ποιο είναι ποιο.Argo98 έγραψε:Μάρκο ρολόγια όπως ήταν το big pilot top gun,δλδ τόσο extreme και ιδιαίτερα δε μπαίνω στη διαδικασια να κρίνω γιατί είναι όπως είναι.Δεν είναι τα βασικά ρολόγια της σειράς και υπάρχουν για πιο απαιτητικό κοινό που θέλει κατι ιδιαίτερο.Το συγκεκριμένο τώρα και στα 48mm που ηταν λόγω του κεραμικού και το μαύρου χρώματος έκρυβε το μέγεθος του,τώρα βέβαια ειναι ακομα καλυτερο, αλλά γενικά δε στέκομαι πολύ σε αυτά τα μοντέλα.Πιστεύω πως αν κάποιος θελει να κρίνει τους πιλότους της iwc καλό θα ειναι κυρίως να επικεντρωθεί στα τρία βασικά μοντέλα ,δλδ στο Μάρκ,το χρονογράφο 3777 και στο κλασικό big pilot και να δει ότι φέτος με πολύ προσεκτικό τρόπο και ελάχιστες αλλαγές (τόσο που δε χρειάστηκε καν αλλάξουν ref σε χρονογράφο και big pilot) τα επανέφεραν στη μορφή που ήθελαν ο περισσότεροι.5009 με dial του 5002 ,του κατά πολλούς πιο ωραίου big pilot,3777 με μόνη ημερομηνια που ηταν το μόνο που δεν αρεσε κυριως στο προηγούμενο,και Μάρκ 18 που ειναι οτι πιο κοντά στο Μάρκ 15 αλλά σε καλυτερο μέγεθος αυτή τη φορά για τα σημερινά στανταρ( πολλοί βέβαια θα ήθελαν και τους δείκτες του 15 αλλά οκ...)
Αναφέρθηκε τι αλλαγές κανει η ρολεξ...όλος ο κατάλογος της ρολεξ εχει λιγότερα μοντέλα από οτι έχει μια οικογένεια της iwc και στην ουσία έχει μια μονο κάσα,την oyster, αν θελει καποιος να δει το ανάλογο από iwc ας δει πόσο προσεκτικά συμπεριφέρεται στους 3 προαναφερθέντες πιλότους ,στο 7ημερο Πορτογάλο και στους Πορτογάλους γενικότερα ...