Vacheron Constantin
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12556
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5176 times
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Vacheron Constantin
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43145
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40308 times
- Been thanked: 8770 times
Re: Vacheron Constantin
φοβερο κομματι .... εχει την δυνατοτητα να τρεχει ειτε στις 36000 στροφες ειτε στις 8640 οταν δεν βοριεται ωσττε να παραμενει ενεργο 65 ημερες
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 759 times
Re: Vacheron Constantin
Πως λέμε στα αυτοκίνητα "μακρύ και κοντό" σασμάν ? Ετσι !
Απλώς, μια και μας διαβάζουν πολλοί, επιτρέψτε μου να "διορθώσω", παλμούς / ταλαντώσεις, και όχι στροφές.
Η απορία μου θα ήταν να ρωτήσω τους Βασερονάδες κατασκευαστές, "....πόσο καλή χρονομετρία θα έχει ένα τέτοιο κύριοι, με 1,2 Χερτζ για 65 ημέρες ? "
Ως γνωστόν, όσο πιο υψηλή συχνότητα έχει ένας μηχανισμός, τόσο μεγαλύτερα περιθώρια ακριβέστερης ρύθμισης επιτρέπει. Οταν όμως "πέφτει" η ταλάντωση τι κάνει ?
Πάντως, η ενδεδειγμένη λύση είναι ένα ......κουρδιστήρι.
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Vacheron Constantin
Σωστή η παρατήρηση φίλε Γιώργο, μου πέρασε και εμένα από το μυαλό όταν πρωτοδιάβασα την ανάρτηση. Μία δεύτερη ματιά όμως στον μηχανισμό μου απάντησε εν μέρει την απορία. Και λέω εν μέρει γιατί δεν έχω τις γνώσεις ούτε ενός απλού ορολογοποιού, πόσο μάλλον της Vacheron.
Ξέρουμε ότι η συχνότητα παλμών είναι ένας από τους συντελεστές αξιοπιστίας της χρονομετρίας, αλλά όχι και ο μόνος.
Η εξυπνάδα στην κατασκευή έγκειται στην ύπαρξη δύο balance wheel ή Ελληνιστί τροχοί ισορροπίας - μπήκα στον κόπο και το κοίταξα σε λεξικό .
Κατ' αρχάς η λειτουργία σε μειωμένη ταλάντωση 1.2 τίθεται σε κατάσταση ακινησίας, όταν δεν φορά ο κατοχος το ρολόι οπότε εύκολο να ρυθμιστεί η χρονομετρία σε μία και μόνο θέση.
Πέρα από αυτό, ο δεξιός τροχός των 1.2 παλμών είναι εμφανέστατα ογκωδέστερος από τον αριστερό των 5 παλμών με μεγαλύτερη αδράνεια ροπής.
Δεν έχω αμφιβολία ότι υπάρχουν περισσότεροι άσσοι κάτω από το μανίκι της Vacheron πέρα από τις φτωχές μου γνώσεις, γιατί σε αυτήν την κατηγορία υψηλής ωρολογοποιείας, σέβονται την φήμη και το όνομά τους στην αγορά και λάθη δεν συγχωρούνται.
Όχι ότι δεν είχαν και αυτοί τις ατυχείς τους τις στιγμές αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που θα πούμε από κοντά over a cup of coffee που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξονες
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ξέρουμε ότι η συχνότητα παλμών είναι ένας από τους συντελεστές αξιοπιστίας της χρονομετρίας, αλλά όχι και ο μόνος.
Η εξυπνάδα στην κατασκευή έγκειται στην ύπαρξη δύο balance wheel ή Ελληνιστί τροχοί ισορροπίας - μπήκα στον κόπο και το κοίταξα σε λεξικό .
Κατ' αρχάς η λειτουργία σε μειωμένη ταλάντωση 1.2 τίθεται σε κατάσταση ακινησίας, όταν δεν φορά ο κατοχος το ρολόι οπότε εύκολο να ρυθμιστεί η χρονομετρία σε μία και μόνο θέση.
Πέρα από αυτό, ο δεξιός τροχός των 1.2 παλμών είναι εμφανέστατα ογκωδέστερος από τον αριστερό των 5 παλμών με μεγαλύτερη αδράνεια ροπής.
Δεν έχω αμφιβολία ότι υπάρχουν περισσότεροι άσσοι κάτω από το μανίκι της Vacheron πέρα από τις φτωχές μου γνώσεις, γιατί σε αυτήν την κατηγορία υψηλής ωρολογοποιείας, σέβονται την φήμη και το όνομά τους στην αγορά και λάθη δεν συγχωρούνται.
Όχι ότι δεν είχαν και αυτοί τις ατυχείς τους τις στιγμές αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που θα πούμε από κοντά over a cup of coffee που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξονες
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- These users thanked the author gep for the post (total 2):
- kalvetfl67 (Κυρ Απρ 07, 2024 4:02 pm) • Megalos (Κυρ Απρ 07, 2024 11:21 pm)
- Rating: 15.38%
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Vacheron Constantin
Νοιώθω λίγο άβολα να σε διορθώσω, αλλά αντί σασμάν, θα έλεγα διαφορικό. Άντε, το είπα
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 759 times
Re: Vacheron Constantin
Ευκαιρία να .........τσακωθούμε.
Η έκφραση "διαφορικό" που χρησιμοποιούν οι ..........παραμορφωμένοι χρήστες / οδηγοί και λοιποί, είναι η λάθος. Δεν έχουμε μακρυά αι κοντά ....διαφορικά. Απλώς, έτσι τα ονομάζουν οι, επαναλαμβάνω, άσχετοι.
Το διαφορικό, είναι μία σταθερή σχέση, εισόδου - εξόδου. Αντε, να έχει και μηχανισμό περιορισμού της ολίσθησης.
Η είσοδος στο διαφορικό, είναι αυτή που μεταβάλλεται. Και αυτό επιτυγχάνεται από το κιβώτιο ταχυτήτων, που η έξοδός του, αν έχουμε και δεύτερο στην σειρά, μεταβάλλουμε ακόμα περισσότερο την τελική είσοδο στο .............διαφορικό.
Και να διευκρινίσουμε επίσης ότι άλλο το "διπλά διαφορικά", δηλαδή μετάδοση κίνησης σε πλέον του ενός άξονες, και άλλο τα "κοντά - μακριά", που δείχνουν δυνατότητα υπο-πολλαπλασιασμού με διάφορες κλίμακες των στροφών του κινητήρα, προκειμένου να έχουμε ελεγχόμενη ροπή στους τροχούς.
Αυτά, ως προς το τεχνικό. Και μαλώνω αμα λάχει
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Vacheron Constantin
Μην παίρνεις όρκο συνονόματε ,
Τα διαφορικά κατατάσσονται σε κοντά και μακρυά, ανάλογα με το βήμα που έχουν τα γρανάζια ήλιου και πλανητών του διαφορικού.
Άλλο βήμα έχει ένα βήμα 4.10 δηλαδή 4.10 στροφές του άξονα από το σασμάν στο διαφορικό για να γυρίσει η ρόδα μία στροφή ή 360 μοίρες και άλλο ένα με 3.80 που είναι πιό μακρύ. Κοντό διαφορικό δίνει επιτάχυνση αλλά μειώνει τελική, μακρύ διαφορικό δίνει αργότερες επιταχύνσεις αλλά μεγαλύτερη θεωρητικά τελική γιατί ο κινητήρας πρέπει να έχει και την ιπποδύναμη να ανταπεξέλθει στο μεγαλύτερο έργο που αυτό απαιτεί, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Τα διαφορικά κατατάσσονται σε κοντά και μακρυά, ανάλογα με το βήμα που έχουν τα γρανάζια ήλιου και πλανητών του διαφορικού.
Άλλο βήμα έχει ένα βήμα 4.10 δηλαδή 4.10 στροφές του άξονα από το σασμάν στο διαφορικό για να γυρίσει η ρόδα μία στροφή ή 360 μοίρες και άλλο ένα με 3.80 που είναι πιό μακρύ. Κοντό διαφορικό δίνει επιτάχυνση αλλά μειώνει τελική, μακρύ διαφορικό δίνει αργότερες επιταχύνσεις αλλά μεγαλύτερη θεωρητικά τελική γιατί ο κινητήρας πρέπει να έχει και την ιπποδύναμη να ανταπεξέλθει στο μεγαλύτερο έργο που αυτό απαιτεί, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Giorgos_I
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 26, 2024 11:40 pm
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 759 times
Re: Vacheron Constantin
Καυγά θέλεις
Τελικά, το ποτήρι είναι μισο-άδειο, ή μισο-γεματο ? Λέμε τα ίδια πράγματα, και συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο.
Οταν λέμε κοντό ή μακρύ διαφορικό, εννοούμε αυτό ακριβώς, πόσες στροφές δίνει στην "έξοδο" ανα στροφή εισόδου. Αρα, με ένα μακρύ, στις ιδιες στροφές εισόδου, πάμε πιο μακρυά, με ένα κοντό, πιο κοντά. Αλλά, αυτή η σχέση, δεν αλλάζει με έναν μοχλό. Ειναι σταθερή. Επιλέγεται πχ από αγωνιζόμενους, αν πάνε σε ανάβαση, ή σε πίστα. Ροπές ή ταχύτητα, με δεδομένες τις στροφές εισόδου, από το κιβώτιο σχέσεων. Και αυτή η σχέση μένει ίδια, εκτός και αν αλλάξουμε διαφορικό.
Από την άλλη, από ένα κιβώτιο ταχυτήτων, με στιγμιαία αλλαγή των σχέσεων των γραναζιών, αλλάζουμε την ταχύτητα περιστροφής του άξονα ( στροφές ανα μονάδα χρόνου ) που οδηγεί το διαφορικό. Στιγμιαία. Αυτό κάνει το ρολόι, αλλάζει την οδήγηση της διαφυγής στιγμιαία. Από την ισχύ του ελατηρίου, οδηγεί την κίνηση, σε δύο επιλογές. Στιγμιαία, όχι μόνιμα.
Συμπληρώνω. Αν στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων ( σε όχημα παντός εδάφους, νταλίκα, γερανό ανύψωσης, ασανσέρ, τρακτέρ, κλπ ), προσαρμόσουμε άλλο ένα κιβώτιο ταχυτήτων, θα έχουμε επιπλέον δυνατότητα υπο-πολλαπλασιασμού. Σε αυτό αναφέρθηκα, ότι όταν λένε κάποιοι "βάζω κοντά διαφορικά", στην ουσία εμπλέκουν ακόμα μία δυνατότητα μεταβολής ( υπο-πολλαπλασιασμού ), ΠΡΙΝ την είσοδο στο διαφορικό. Στην έκφραση αναφέρθηκα, την στιγμιαία επιλογή, που μετά το πέρας της χρήσης, επαναφέρουμε. Αρα, το βάζω "κοντά", με στιγμιαία επιλογή, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Φυσικά, όπως στις νταλίκες, μπορούμε να έχουμε κιβώτια με 10-12-14 σχέσεις, ολόκληρες ή μισές, σε ΕΝΑ κιβώτιο, αλλά αυτά, σε άλλο κεφάλαιο, γιατι θα μας ......μπανάρουν. Και δεν εννοώ ότι θα μας κάνουν μπάνιο, αλλά, θα μας διώξουν.
Επειδή όμως είμαι ευγενής, από οικογένεια με Γαλλικά και πιάνο, σου αφήνω την δυνατότητα του όπλου της μονομαχίας.
Τελικά, το ποτήρι είναι μισο-άδειο, ή μισο-γεματο ? Λέμε τα ίδια πράγματα, και συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο.
Οταν λέμε κοντό ή μακρύ διαφορικό, εννοούμε αυτό ακριβώς, πόσες στροφές δίνει στην "έξοδο" ανα στροφή εισόδου. Αρα, με ένα μακρύ, στις ιδιες στροφές εισόδου, πάμε πιο μακρυά, με ένα κοντό, πιο κοντά. Αλλά, αυτή η σχέση, δεν αλλάζει με έναν μοχλό. Ειναι σταθερή. Επιλέγεται πχ από αγωνιζόμενους, αν πάνε σε ανάβαση, ή σε πίστα. Ροπές ή ταχύτητα, με δεδομένες τις στροφές εισόδου, από το κιβώτιο σχέσεων. Και αυτή η σχέση μένει ίδια, εκτός και αν αλλάξουμε διαφορικό.
Από την άλλη, από ένα κιβώτιο ταχυτήτων, με στιγμιαία αλλαγή των σχέσεων των γραναζιών, αλλάζουμε την ταχύτητα περιστροφής του άξονα ( στροφές ανα μονάδα χρόνου ) που οδηγεί το διαφορικό. Στιγμιαία. Αυτό κάνει το ρολόι, αλλάζει την οδήγηση της διαφυγής στιγμιαία. Από την ισχύ του ελατηρίου, οδηγεί την κίνηση, σε δύο επιλογές. Στιγμιαία, όχι μόνιμα.
Συμπληρώνω. Αν στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων ( σε όχημα παντός εδάφους, νταλίκα, γερανό ανύψωσης, ασανσέρ, τρακτέρ, κλπ ), προσαρμόσουμε άλλο ένα κιβώτιο ταχυτήτων, θα έχουμε επιπλέον δυνατότητα υπο-πολλαπλασιασμού. Σε αυτό αναφέρθηκα, ότι όταν λένε κάποιοι "βάζω κοντά διαφορικά", στην ουσία εμπλέκουν ακόμα μία δυνατότητα μεταβολής ( υπο-πολλαπλασιασμού ), ΠΡΙΝ την είσοδο στο διαφορικό. Στην έκφραση αναφέρθηκα, την στιγμιαία επιλογή, που μετά το πέρας της χρήσης, επαναφέρουμε. Αρα, το βάζω "κοντά", με στιγμιαία επιλογή, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Φυσικά, όπως στις νταλίκες, μπορούμε να έχουμε κιβώτια με 10-12-14 σχέσεις, ολόκληρες ή μισές, σε ΕΝΑ κιβώτιο, αλλά αυτά, σε άλλο κεφάλαιο, γιατι θα μας ......μπανάρουν. Και δεν εννοώ ότι θα μας κάνουν μπάνιο, αλλά, θα μας διώξουν.
Επειδή όμως είμαι ευγενής, από οικογένεια με Γαλλικά και πιάνο, σου αφήνω την δυνατότητα του όπλου της μονομαχίας.
-
- Δημοσιεύσεις: 3110
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
- Has thanked: 6117 times
- Been thanked: 4393 times
Re: Vacheron Constantin
Περισσότερα σε καφέ από κοντά γιατί εδώ πρέπει να μιλάμε για ρολόγια όπως λες
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk