Στην Αθήνα, από τον Απρίλιο του 2024, έχουμε οπτική ίνα.
Οι γραμμές του χαλκού ήταν παληές, και είχαν τεράστια προβλήματα, ειδικά με βροχές. Οπότε, παρά τις συνεχείς κλήσεις για επίσκεψη τεχνικού, επισκευή δεν γινόταν, γιατί έπρεπε να περαστούν νέες γραμμές χαλκού, πράγμα το οποίο ΔΕΝ ήταν στο προγραμμα του οργανισμού. Τις μετρούσαν με τα πολύμετρά τους, και το σήμα από το ΚΑΦΑΟ, δεν έφτανε καλό στο σπίτι μας. Εγκατάσταση τηλεφώνων του 1960.
Οπότε, με το που ολοκληρώθηκαν οι τοποθετήσεις οπτικης ίνας ( υπόγειες - έσκαψαν τον τόπο για τα σημεία σύνδεσης - φρεάτια ) , τέλη 2022-23 , προχωρήσαμε με την έκδοση "κουπονιού" για την παροχή / εγκατάσταση. Μας πήρε σχεδόν 1 χρόνο να μας επισκευθεί τεχνικός, να "μελετήσει την εγκατάσταση", και να έρθει το συνεργείο. Που ήρθε Απρίλιο του 24. Αν φτιάχναμε διαστημόπλοιο, λιγότερο χρόνο θα έκαναν.
Ηρθε το συνεργείο, ξέθαψε τις αναμονές της υπόγειας εγκατάστασης, έκαναν τις συνδέσεις, και αποκτήσαμε οπτική ίνα !!! Στην θεωρία.
Αλλά μάλλον, η δικη μας ήταν τυφλή. 2 ημέρες το πάλευαν, μέχρι να καταφέρουν να πάρουν σήμα από το ΚΑΦΑΟ και να συνδεθούμε. Γραμμή ? 100-άρα. Στην θεωρία. Στην πράξη, 15-25 ανάλογα με την ώρα του 24-ώρου.
Διαμαρτυρία - ξανά διαμαρτυρία, και λαμβάναμε το μήνυμα στα κινητά ότι "επεξεργαζόμαστε το θέμα σας". Το στρίβειν δια του αρραβώνος. Ποτέ δεν έκαναν τίποτα. Τα ίδια χάλια. Φτάσαμε να ζητήσουμε επιστροφή στην παληά, στον χαλκό, που έπιανε στις καλές του ώρες και 20 Mbps.
Αφού μας ταλαιπώρησαν 3 μήνες, κατι έγινε, και το πράγμα δουλεψε λιιιιιιιιιιιιγο καλύτερα, και η κυρια δεν αντιμετώπιζε δυσκολίες ( πολλές ).
Παρένθεση 1. Ενώ είχαμε κάνει την αίτηση για οπτικη ίνα, για το διάστημα μέχρι να μας έρθει ο τεχνικός για την αυτοψία, μας είχαν πάρει πάνω από 6-7 φορές για να μας προτείνουν εκπτωτικο πρόγραμμα με κουπόνι, για να βάλουμε ..............οπτική ίνα. Μιλάμε για γελοιότητες. Τους λέγαμε "μα εχουμε ήδη κανει αίτηση", και λέγανε "δεν φαίνεται στον λογαριασμό σας".
Μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία, για "αποζημίωση", μας έκαναν την γραμμή 300-άρα, ( από 100-'αρα που δεν είχαμε δεί ποτέ ) με μια μικρή αναβάθμιση στην μηνιαία χρέωση.
Παρένθεση 2. Στο μαγαζί φίλου, στον κεντρικό δρόμο, έχει καθαρή 100-άρα από χάλκινη γραμμή. Πως γίνεται αυτό, δεν ξέρω, αλλά, η ταχύτητα στο άνοιγμα είναι εμφανής. ΚΑι στο μέτρημα, "καρφώνεται" στο 100.
Μετά από κάποιο διάστημα, μας πήραν τηλέφωο και μας ενημέρωσαν ότι προνομιακά, επειδή έχουμε και τα κινητά στον οργανισμό, μας κάνουν "δωρεάν" αναβάθμιση στα 500 Mbps.
Ουδεμία διαφορά από την αρχικη 100-άρα, δεν αναφέρομαι στις μετρημενες ταχύτητες, επειδή δεν θυμαμαι τα νουμερα ακριβώς. Στα 50 κυμαινόταν περίπου.Με την 500-άρα. !!!!!
Σχόλιο. Αν με την οπτική ίνα, αντιμετωπίζονται τέτοιες δυσκολίες, δεν καταλαβαίνω γιατί τις βάζουν. Για να μην περάσουν νέες γραμμές χαλκου ? Προφανώς. Δεν σχολιάζω τα τεχνικά, τις εγκαταστάσεις, και τον τρόπο, γιατί θα θεωρηθώ γκρινιάρης. Αλλά, μηχανολόγος είμαι, κάτι ξέρω. Οι συνδέσεις τους, ( και είναι εκεί για όποιον αμφιβάλει ) είναι σαν τον φιόγκο που δένανε παληά στα ζαχαροπλαστεία το κουτί με τα γλυκά. Αν θέλει ο κος CEO, ας έρθει να τις δεί.
Οι γείτονες, επαγγελματίες φωτογράφοι / κινηματογραφιστές, μετά από αντίστοιχη ταλαιπωρία, που έκαναν 2 ημέρες να περάσουν εργασία στους πελάτες, άλλαξαν πάροχο, και ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ, κάνουν αποστολή σε 2-3 ώρες. Συμπέρασμα. Η υποστήριξη δεν είναι για τον αριθμό των γραμμών που συνδέουν, δηλαδή οι SERVERS τους είναι λίγοι ή αδύναμοι. Πάει και αυτό.
Πάμε στα εδώ.
Από το 2002 είχαμε τηλέφωνο, μετά βάλανε ιντερνετ, το πήραμε, 24-άρα, επιανε 7-10, και φέτος, έληξε ( ????? ) το συμβόλαιο και η ανανέωση προέβλεπε 20 Ε επιπλέον χρέωση στο δίμηνο. Επειδή αυτή η γραμμή, χρησιμοποιείται 3 μηνες τον χρόνο, είναι ΗΛΙΘΙΟ, σε πελάτη 23 ετών να ΑΥΞΑΝΕΙΣ την χρέωση.
Μας πρότειναν, να αλλάξουμε αριθμό, δηλαδή να καταργήσουμε τον παλαιό αριθμό, να βάλουμε νέο, και έτσι θα είχαμε στην νεα γραμμή, νέο αριθμό, ( τα καλώδια μένουνε τα ίδια ), 20 Ε λιγότερη χρέωση ανα 2-μηνο. Η απόφαση ήταν εύκολη. Αντί 20 Ε αύξηση, θα ειχαμε 20 Ε μείωση.
Και ήρθε ο τεχνικός (!) συνδεσε ( !!! ) το τηλέφωνο και με το κέντρο του, άλλαξε τον αριθμό και.............έτοιμοι ! Αμ δε. Ιντερνετ, γιόκ.
Μετά από πολλά τηλέφωνα στο 13888 και κάτι άλλα, ο χειριστής το άνοιγε, και μετά από 30 λεπτά, ξανα-έκλεινε.
10 ημερες, ειχα την κυρια να κλαίει, ( δουλεύει μεσω ιντερνετ και η αδυναμία του, της στερεί εργασία - εισόδημα ) και στο τέλος πήγα πίσω και ζήτησα την παλαιά γραμμή, που παρά την διαβεβαίωση ότι θα με πάρουν τηλέφωνο να με ρωτήσουν γιατί την σταμάτησα, η γραμμή ήταν ακόμα εν λειτουργία.
Αφου τσακωθήκαμε χοντρά στο κατάστημα, έκαναν από εκει σύνδεση με το κεντρικό (??? ) και ανεκάλυψαν ότι το modem ( το καινούργιο ) δεν ανταποκρινόταν σε όλες τις συχνότητες, και έπρεπε να το αλλάξουμε. Ηταν λευκό, και τα αναβαθμισμενα, είναι τα μαύρα. Και εμείς, είχαμε με το προηγούμενο μαύρο, που το επιστρέψαμε με την γραμμή, και μας έβαλε ο τεχνικος που έκανε την νέα "εγκατάσταση", ένα λευκό.
Οπότε, ξαναβάλαμε μαυρο, και μετά από μερικές ακόμα τηλεφωνικές επικοινωνίες με το 13888 και το τεχνικό, εδώ και 4-5 ημέρες, λειτουργεί, αλλά, στην καλύτερη των περιπτώσεων, τώρα στις 01.00, ως ακολουθως. Κατα την διαρκεια της ημερας, σαν το κυμα, πάνω κατω, Από 5-7 έως 10.
