Blackbird έγραψε:Οι «μεροκαματιάρηδες» δε με ενδιαφέρουν στο ποσοστό που τα εργοστάσια εθελοτυφλούνε-συναινούν στη λειτουργία της παράλληλης αγοράς. Γιατί το εργοστάσιο ποτέ δε χάνει.
H ευθύνη του ενός δεν αναιρεί την ευθύνη του άλλου. Είναι επικίνδυνοι οι συμψηφισμοί στην νομιμότητα/παρανομία.
Blackbird έγραψε:Ο χαμένος της υπόθεσης είναι ο πραγματικός μεροκαματιάρης του συστήματος, το συνοικιακό κατάστημα. Σε αυτό μπορείς να δώσεις τις ταξικές συμβουλές σου. Αμφιβάλλω αν τις συμμεριστεί.
Έλα τώρα.. Και αυτός μεγάλο παιδί είναι... Λες να έβαλε τη Rolex, την Omega, ή την Vacheron στο μαγαζί του γιατί τις είδε αδύναμες και θελει να τους προσφέρει λίγη βοήθεια; Τις περισσότερες φορές είναι επειδή σταμάτησαν να πουλιούνται εύκολα τα κοσμήματα και το ρολόι "φέρνει κόσμο".
Blackbird έγραψε:Όσο για τον καταναλωτή, του είναι αδιάφορο. Την τσέπη του κοιτάει. Και μαθαίνει σχετικά εύκολα τη φθηνότερη-παράλληλη αγορά.
Δεν είναι όλοι οι καταναλωτές ίδιοι... Η παράλληλη έχει τους φίλους της (οι οποίοι πιθανώς να μην αγόραζαν το ίδιο προιόν από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα και πηγαίνουν στην παράλληλη για να το "φτάσουν". Για να ανέβουν άλλο ένα σκαλοπάτι). Για τους περισσότερους το ρολόι της παράλληλης είναι "μη, τζιζ" Το έχω ξαναγράψει. Μην σας μπερδεύει τι λένε 20 άνθρωποι στα φόρουμ. Όλοι μαζί που γράφουν στα φόρουμ στην Ελλάδα, δεν έχουν ρολόγια όσο είναι ένας "καλός" γάμος στην Αθήνα. Λες από αυτούς να περιμένει ο Καίσαρης να συντηρήσει μια επιχείρηση με 100 υπαλλήλους και 7 μαγαζάρες; Ή ότι οι πελάτες του θα πάρουν το τουρμπιγιόν στο γαμπρό τους από τον τύπο στο νετ στο Ταιβάν;
Blackbird έγραψε:Μιας και έχεις επαφή με τη μέσα μεριά θα ´θελα να ήξερα τι λέει για την παράλληλη.
Όπως σε όλους τους χώρους ο καθένας διαφορετικά το αντιμετωπίζει.
Έχει να κάνει με το πως είναι δομημένη μια εταιρεία, με την πορεία της τιμής της μετοχής της στο Χρηματιστήριο, με το πόσο ανώδυνα παράγει το προιόν, με το πόσο μακροπρόθεσμα βάζει τους στόχους, με το τι θέση έχει στις δημοπρασίες, με το ποια είναι η ισορροπία προσφοράς/ζήτησης σε κάθε στιγμή κλπ
Πάντως όλοι τώρα βγάζουν νέα συμπεράσματα, αλλά τα προβλήματα θα τα λύσουν στρατηγικά μέσα στα επόμενα χρόνια.
Εν μέσω κρίσης, για παράδειγμα, η TAG έκλεισε πολλά μαγαζιά στην Αμερική, έκανε τις δικές της μπουτίκ από 75, 100 και άνοιξε Outlet για να πουλήσει το παλιό στοκ.
Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά, ήδη για την περσινή δύσκολη χρονιά.
Λες ότι αυτές είναι κινήσεις για να βοηθήσει ή για να σταματήσει την παράλληλη;
Φιλικά
Κωστής