Σελίδα 62 από 62

Re: DOXA

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2026 1:03 pm
από markosgr28
Πολύ όμορφο το Sub 200 II. Βγαίνει και σε πολύ όμορφα χρώματα. Όμως σε κόντρα των καιρών (κακώς για εμένα) αύξησαν τη διάμετρο στα 44mm, κρίμα... Και την τιμή, επίσης. Ήταν αρκετά προσιτό για κάποιον που ήθελε doxa, τώρα όχι και ανταγωνίζεται και άλλα μοντέλα της ίδιας εταιρίας πλέον. Πάντως οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι σουπερ (και για πρώτη φορά και mesh μπρασελέ και tropical rubber, όχι μόνο beads of rise και τα δικά της rubber):
https://eu.doxawatches.com/collections/sub-200-2

Re: DOXA

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2026 2:21 pm
από kalvetfl67
Το κόκκινο μου αρεσει πολύ

Re: DOXA

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 9:26 pm
από nick10
Εικόνα
Hands-On: The New Doxa Sub 200 T.Graph II — An Iconic Dive Chronograph Returns

https://www.fratellowatches.com/hands-o ... h-returns/

Re: DOXA

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 15, 2026 11:29 pm
από Megalos
ομορφος χρονογραφος και με το DNA Doxa :rose

Re: DOXA

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 17, 2026 1:23 pm
από markosgr28
Πολύ όμορφοι οι νέοι χρονογράφοι και με πολύ vintage εμφάνιση. Μπράβο στην εταιρία!