Σελίδα 7 από 92
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 24, 2009 11:21 pm
από Megalos
Κωστη κατι tourbillon ειχες υποσχεθει..
εγω θα ηθελα κατι τετοιο
Lange Tourbilon pour le Merite
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 24, 2009 11:28 pm
από warover
Megalos έγραψε:
Lange 1815 ..
warover δες μηχανουλα
αυτης της μηχανουλας ειναι το "ποδαρακι" που εβαλα α και να πω οτι οι μπλε βιδες σε αυτο το επιπεδο ρολογιου ειναι υποβαθμιση
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 24, 2009 11:40 pm
από Wostep
eisenberg έγραψε:Nικο κατσε να διαβασει αυτα που εγραψες για τη Lange ο Wostep να δεις τι θα παθεις κακομοιρη μου
Ώρα είναι να μου βγάλετε και την εταιρία άχρηστη !
Τι σου έχει κάνει το screw balance? και ποιος σου είπε ότι εταιρίες που δεν τα χρησιμοποιούν έχουν καλύτερες αποδόσεις στο timing?
Σε έχω προσκαλέσει ανοιχτά να έρθεις να χρονομετρήσεις εταιρίες που θεωρείς καλές ...
Να τις δεις πως λειτουργούν ΥΣΤΕΡΑ απο καθημερινή χρήση ...
Μετά θέλω να μου πεις αν ακόμα θα τις θεωρείς ποιοτικά αξιόλογες ...
ΥΓ το ότι με έχει φάει η δουλειά δεν σημαίνει ότι δεν θα γράφω !
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 12:31 am
από warover
Wostep έγραψε:eisenberg έγραψε:Nικο κατσε να διαβασει αυτα που εγραψες για τη Lange ο Wostep να δεις τι θα παθεις κακομοιρη μου
Ώρα είναι να μου βγάλετε και την εταιρία άχρηστη !
Τι σου έχει κάνει το screw balance? και ποιος σου είπε ότι εταιρίες που δεν τα χρησιμοποιούν έχουν καλύτερες αποδόσεις στο timing?
Σε έχω προσκαλέσει ανοιχτά να έρθεις να χρονομετρήσεις εταιρίες που θεωρείς καλές ...
Να τις δεις πως λειτουργούν ΥΣΤΕΡΑ απο καθημερινή χρήση ...
Μετά θέλω να μου πεις αν ακόμα θα τις θεωρείς ποιοτικά αξιόλογες ...
ΥΓ το ότι με έχει φάει η δουλειά δεν σημαίνει ότι δεν θα γράφω !
Νικο εχεις δικιο σε οτι εχει να κανει με το θεμα timing αλλα αυτο λιγο πολυ ισχυει για ολες τις εταιρειες και απο την μεχρι τωρα μικρη μου εμπειρια καλλιτερο timing εχω δει σε πολυ απλες μηχανες που δεν εχει πεσει πανω τους τρελη τεχνολογια(εκτος ισως απο την Rolex)
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 12:44 am
από VIWOW
Η πρώτη –ιστορικά– εταιρεία ΥΩ που κατασκεύασε ένα ατσάλινο ρολόι ήταν η Audemars Piguet το 1972, με το Royal Oak. O τότε Πρόεδρος της εταιρείας δυσκολεύτηκε στο να κατανοήσει πως οι πελάτες του σε όλο τον κόσμο, θα πουλούσαν ένα τέτοιο ρολόι. Την απάντηση έδωσε ο τότε διευθυντής marketing της εταιρείας, Heinz Heimann, ο οποίος είπε «είναι πολύ απλό: Θα το πουλάνε ως το ακριβότερο ατσάλινο ρολόι που κατασκευάστηκε ποτέ!»
Έκτοτε ακολούθησαν και άλλες εταιρείες, αφού ο ανήσυχος και δημιουργικότατος Gerald Genta σχεδίασε τον ίδιο χρόνο το Bvlgari Bvlgari για τον γνωστό συμπατριώτη μας κοσμηματοποιό, το 1976 το Nautilus της Patek και το Ingenieur της IWC κοκ.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει το 1996 και η δημιουργία του πρώτου ατσάλινου σπορ Vacheron Constantin, του Overseas, που σίγουρα είναι ένα ρολόι που πέτυχε πολλά.
Ποια είναι αυτά τα πολλά, τώρα; Η λύση βρίσκεται εκτός ωρολογοποιίας.
Το αθλητικό στυλ δεν ήταν πάντα ταυτισμένο με την κομψότητα και την μεγάλη οικονομική επιφάνεια. Για πολλά χρόνια τα στερεότυπα ήταν πολύ ισχυρά και προέβλεπαν ότι για να είσαι και να φαίνεσαι πλούσιος έπρεπε να φοράς, αν όχι φράκο, τουλάχιστον γραβάτα, χειροποίητο κοστούμι και χειροποίητα παπούτσια με δερμάτινες σόλες. Το αυτοκίνητο ήταν και αυτό κλασικό και επίσημο. Τα jeep ήταν για τους αγρότες ή για αυτούς που έκαναν εξερευνήσεις στην Αφρική.
Μετά ήρθε το classic sport style και εμφανίστηκαν στο προσκήνιο εταιρείες ακριβών ενδυμάτων, που όμως είχαν εκδρομικό χαρακτήρα (Ralph Lauren, Hermès). Ένας από τους πρωτοπόρους της εποχής ήταν ο Gianni Agnelli, ο οποίος οδηγούσε τις Ferrari ειδική παραγγελία (που ούτως ή άλλως του ανήκε) με μποτάκια Clarks.
Σήμερα αυτά είναι απλά πράγματα. Αν δεις τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο, μπορεί να φοράει βερμούδα, λευκό t-shirt και σαγιονάρες adidas.
Είναι δύσκολο να κάνουμε στρατηγική από το pc μας σε μια εταιρεία και ιδιαίτερα σε μια εταιρεία που ανήκει σε ένα γκρουπ, τόσο μεγάλο και προφανώς αναπτύσσει την κάθε εταιρεία της μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο ανάπτυξης και σε συνάρτηση με τα άλλα ιστορικά ονόματα που διαθέτει. Προφανώς δεν βγάζεις ένα ατσάλινο ρολόι για να ευχαριστήσεις 5 που το έγραψαν σε ένα φόρουμ (μάλιστα δυσαρεστώντας τους ήδη πελάτες σου, που πλήρωσαν για σπανιότητα) και άλλωστε στη λογική αυτή δεν υπάρχει «πάτος», γιατί μετά θα σου ζητήσουν άλλοι 5 να το βγάλεις και πλαστικό! Το ίδιο ισχύει και σε άλλους χώρους. Επί χρόνια κανείς δεν φανταζόταν ένα 4X4 Porsche. Και όμως είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Αν τώρα ανοίξουμε συζήτηση αν έκανε το Cayenne καλό ή κακό στην Porsche, θα διαφωνήσουμε και επί πλέον δεν θα ξέρουμε και τι γνώμη έχει ο οικονομικός διευθυντής της Porsche που ξέρει τι θα είχε γίνει η εταιρεία χωρίς την Cayenne και αυτός είναι που έχει την ευθύνη. Να βγάλουν 4Χ4 και η Maserati, η Ferrari κοκ;
Ευτυχώς δεν θα με ρωτήσουν, γιατί δεν ξέρω τι να τους απαντήσω και δεν θα ήθελα να τους πάρω στο λαιμό μου!
Αλλά ας πάρουμε το θέμα «ατσάλινο Lange», εσωτερικά. Η Lange έχει ρολόγια που ξεκινούν σήμερα στα 12-13.000 ευρώ (Saxonia και 1815), ενώ πριν από λίγους μήνες υπήρχε και μοντέλο στα 9.000 ευρώ σε χρυσό. Νομίζω ότι όλοι κατανοούμε ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν πολύ πιο αδύναμο όνομα στο χώρο της ΥΩ και πουλούν τα χρυσά (ή και τα ατσάλινα ρολόγια τους) ακόμη και ακριβότερα από την Lange. Αν δηλαδή έβγαινε το 1815 ατσάλινο, πόσο θα το έβαζαν; 15% φθηνότερα; Μα αυτό είναι ένα ποσοστό που «παίζει» πολύ εύκολα στην έκπτωση ή την αξία μεταπώλησης ενός ρολογιού. Θα ήταν πιο εύκολο για την Lange να μειώσει την τιμή της λίγο (αν θεωρούσε ότι τίθεται θέμα αντιμετώπισης της διεθνούς κρίσης με αυτό τον τρόπο), παρά να βγάλει στα 11.000 ένα ατσάλινο. Πόσα γραμμάρια μέταλλο έχει μια κάσα; 50; Πόση νομίζετε ότι είναι η διαφορά του υλικού στα 50 γραμμάρια;
Εγώ θα έβλεπα πολύ πιο εύκολα ένα Lange από τιτάνιο, ή κεραμικό υλικό, που θα είχε και ένα αισθητικό ενδιαφέρον. Ή ένα από μετεωρίτη, όπως τα πολύ ωραία που βγάζει ο Antoine Preziuso, ή ένα από χρυσό βουρτσισμένο.
Στο θέμα των μηχανών. Οι μηχανές της Lange αναπτύχθηκαν πριν 10 χρόνια από τον αρχιτεχνίτη της IWC, Kurt Klauss, ο οποίος θα σημειώσω ότι είναι αυτοδίδακτος και από πολύπλοκους μηχανισμούς έχει μεγάλη σχέση μόνο με το perpetual calendar (όλα τα άλλα τα έκανε στην IWC η εταιρεία Renaud & Papi (με το συμπάθιο). Δεν αποτελούν «παλιές γερμανικές μηχανές». Στην πραγματικότητα ΠΟΤΕ η γερμανική ωρολογοποιία δεν είχε βγάλει τόσο καλά ρολόγια. Απλά ο υπέροχος Günther Blümlein, σκέφτηκε να αναβιώσει την ωρολογοποιία της Σαξονίας και πήρε τα εργοστάσια που πριν τον πόλεμο έκαναν ξυπνητήρια και τους έδωσε μια «πατίνα» παλαιού, στηριγμένος σε λίγα καλά (αλλά όχι κορυφαία) ρολόγια του ίδιου του Lange, που όμως δεν είχαν ιστορική συνέχεια. Είναι σαν να ασχοληθεί η Krug με την Cair της Ρόδου και να βγάλει με τις γνώσεις και την σφραγίδα της μια εξαιρετική σαμπάνια και να «πουλήσει» διεθνώς την ιδέα ότι και στην Ελλάδα υπάρχει μια παράδοση σαμπάνιας! Στο πλαίσιο αυτό ζητήθηκε από τον Klauss (και μου το έχει πει σε συνέντευξη και το έχω γράψει πριν από χρόνια, ενώ το έζησα γιατί είχα στενή σχέση και με τον δυστυχώς μακαρίτη Blümlein, αλλά και με τον Walter Lange) ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ LANGE, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ «ΣΑΞΟΝΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ» (3/4 κλπ).
Το απίστευτο είναι ότι η Lange στηρίχθηκε στο made in germany, το οποίο έγινε γνωστό από την Siemens, την Gaggenau, την Grundig, την AEG, την Mercedes, την BMW. Είναι ακόμη πιο απίστευτο αν σκεφτείς ότι οι Άγγλοι με τεράστια παράδοση στην ωρολογοποιία, γράφουν στο καντράν των Αγγλικής προέλευσης εταιρειών τους SWISS MADE.
Αυτά! Είναι υπέροχα τα Lange, το Lange 1 είναι από τα πιο ωραία ρολόγια που έχετε δει, είναι «καθαρά», γερμανικά, έκαναν μόδα την μεγάλη ένδειξη ημερομηνίας σε διπλό guichet και βέβαια για το Richemont αποτελούν τον αφρό του αφρού!
Όταν η Volkswagen έκανε την επανέκδοση του θρυλικού Σκαραβαίου, είχε στα 1.600κε, 4 αυτοκίνητα: Passat, Jetta, Golf, Polo. Έβαλε τον Σκαραβαίο πανάκριβο, τον πήγε στα 2.000κε και στόχευσε αυτόν που ήθελε ρομάντζο και είχε λεφτά να διαθέσει. Αυτός που ήθελε να πάει στην δουλειά του, πήγαινε μια χαρά και με τα άλλα. Μην ξεχνάμε ότι ο πρώτος Σκαραβαίος αποσύρθηκε από την παραγωγή, όταν διαπιστώθηκε ότι το νέο τότε Golf, δεν «τράβαγε» εμπορικά!
Το Lange θα μείνει αυτό που είναι (το ελπίζει τουλάχιστον κανείς, γιατί πολλές φορές εταιρείες που όλοι λένε ότι έχουν επιτυχία, έχουν κάνει υποχωρήσεις και έχουν χάσει τον χαρακτήρα τους) και δεν έχει νόημα να το δούμε ατσάλινο, όπως δεν θα είχε νόημα τον 16ο αιώνα το λευκό άλογο, αν δεν το είχε μόνο το πριγκιπόπουλο, αλλά το είχε ο Μπάρμπα Μήτσος και του γύρναγε το μαγγανοπήγαδο!
Φιλικά
Κωστής
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 12:57 am
από eisenberg
Κωστη συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση σου,νομιζω εβαλες τα πραγματα στη σωστη διασταση με αυτο το ποστ....
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 9:26 am
από Blackbird
Είναι καταπληκτικό τι μπορεί να κάνει το επιτυχημένο μάρκετινγκ, το δίκτυο πωλήσεων και όλα αυτά μέσα σε ένα γκρουπ που ξέρει που να ξοδέψει τα χρήματά του. Μέσα σε δέκα χρόνια, την άσημη Λάνγκε, τη φέρανε απέναντι από τα μεγαλύτερα ονόματα της Υ.Ω. που μετράνε 100+ χρόνια ιστορίας. Έχω την αίσθηση πως το Σουότς γκρουπ έχει παιδευτεί (και παιδεύεται ακόμα) πολύ περισσότερο με την Μπρεγκέ.
Όσο για το ατσάλι, όπως είπα, δεν της χρειάζεται. Παρόλη την κρίση η Λάνγκε ακόμα αναπτύσσεται και είναι νωρίς να σκεφτεί για ατσάλι ή για καθαρόαιμο σπορ ρολόι. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι να βγάζει κάποια στιγμή μια ρέπλικα του B-Uhr.
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 9:45 am
από StefMac
Αν όντος η διαφορά είναι μικρή ...
Γιατί το ίδιο ρολόι της JLC σε ατσάλι έχει 5.800 και σε χρυσό έχει 8.900 ...
Με 3.100 παίρνεις άλλο ένα ρολό όχι JLC ...
Άρα δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μικρής τιμής αλλά μην στεναχωρήσεις τους είδη πελάτες της ...
Άρα δεν θέλεις "νέους" σαν εμένα ...
Και όπως έχω ξαναγράψει σνομπ εταιρίες Υ.Ο. που δεν με θέλουν για πελάτη δεν επρόκειτο να με αποκτήσουν ποτέ !!!
Υπάρχουν εταιρίες που σου προσφέρουν το πάθος τους,
και την ποιότητα τους, σε προσιτές τιμές !!!
Φιλικά Στέφανος.
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 10:15 am
από Blackbird
Έτσι κι αλλιώς δε σε είχε ποτέ πελάτη οπότε δε χάνει κάτι.
Όσο για το θέμα σνομπ επετρεψέ μου να έχω τις αμφιβολίες μου. Αυτό από που συνάγεται; Όπως η Γιεγκέρ έχει το δικό της τρόπο, τη δικιά της φιλισοφία, έτσι και η Λάνγκε έχει τη δικιά της. Επειδή η Φεράρι δε βγάζει αυτοκίνητο των 30.000 σημαίνει πως είναι σνομποεταιρεία και πρέπει να σκεφτεί κι εμένα;
Re: A.Lange & Sohne
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 11:06 am
από StefMac
Blackbird έγραψε:Έτσι κι αλλιώς δε σε είχε ποτέ πελάτη οπότε δε χάνει κάτι.
Όσο για το θέμα σνομπ επετρεψέ μου να έχω τις αμφιβολίες μου. Αυτό από που συνάγεται; Όπως η Γιεγκέρ έχει το δικό της τρόπο, τη δικιά της φιλισοφία, έτσι και η Λάνγκε έχει τη δικιά της. Επειδή η Φεράρι δε βγάζει αυτοκίνητο των 30.000 σημαίνει πως είναι σνομποεταιρεία και πρέπει να σκεφτεί κι εμένα;
Και η Ferrari είναι Λάνγκε ???