kalvetfl67 έγραψε: ↑Δευ Μαρ 18, 2024 5:23 pm
Θα προσπαθησω να απαντήσω σε μερικά από αυτά που τέθηκαν παραπάνω
1. Φυσικά και υπάρχουν μικρα ηλεκτρικα , από Smart μέχρι τι θέλεις (χώρια τα micro cars) . Γιατί δεν τα βλπεουμε συχνά ? Ειναι ακόμα ακριβα και μικρής ακτινας δρασης . Οπότε μόνο για την πόλη σαν 2α-3α . Θα αλλάξει σύντομα
2. Μολύνουν τα εργοστασια που παράγουν ηλεκτρισμό , αλλά εξω από τις ηδη υπερμολυσμένες μεγαλουπόλεις . Οπότε το όφελος για την μεγαλούπολη υπάρχει .
3. Φυσικά και όλα τα Κινέζικα είναι απόλυτα ασφαλή με ***** στη σύγκρουση . Αλλιώς δεν θα επιτρεπόταν επουδενή η είσοδός τους στην Ευρώπη . Οι κανόνες ειναι για όλους
4. Δεν υπάρχει κόστος συντηρησης για τους ηλεκτροκινητήρες . Η αξιοπιστία τους ειναι απειρως μεγαλύτερη από τους θερμικούς .Και η απόδοσή τους το ίδιο. Τα υπόλοιπα μερη του αυτοκινήτου είναι οπως των θερμικών . Το οφελος δε στους χώρους λόγω μικρου μεγέθους των μηχανικων μερων ειναι εντυπωσιακό για αμαξωματα του ιδιου μεγεθους
5. Τα συχρονα ηλεκτρικά ανοιχτου δρόμου εχουν πραγματική αυτονομία 350-500 χιλιόμετρα η οποία και βελτιώνεται ραγδαία. Τα σημεία φόρτισης πλεον υπάρχουν σε κάθε βήμα , δεν απαιτείται ιδιαίτερος προγραμματισμός . Μεχρι το 2025 θα είναι πιο πολλά από τα κλασσικά βενζινάδικα . Αν αφήσεις αναμμενα όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινητου (φωτα , ac κλπ) η μπαταρία θα δίνει ρεύμα για πάααρα πολλές ωρες . Στο δικό μου ηλεκτρικο σκουτερ ξεχασα ανοιχτα τα φωτα φευγοντας ταξίδι μια εβδομαδα και γυρίζοντας βρηκα την μπαταρία στο 30%.
6. Τα σημεία φόρτισης εχουν περισσότερους από εναν πύργους . Η ταχυφόρτιση διαρκει 30 περιπου λεπτα . Τωρα αν εισαι τόσο γκαντέμης και ειναι ολα γεμάτα οκ. Θα περιμένεις λίγο
7. Τα μεγάλα σε μέγεθος αυτοκίνητα είναι πλέον μόδα . Δεν αφορουν μόνο τα ηλεκτρικά . Μια θερμική BMW σειράς 5 φτανει πλέον τα 5,1 μετρα και σχεδόν τα 1800 κιλά . τα παραδείγματα δεκάδες . Φυσικά και υπάρχουν και ηλεκτρικά με νορμάλ διαστασεις . Ευρωπαικά και Κινέζικα . Εγω εχω στοχεύσει το VOLVO EX30 αν μπορουσα να αγορασω τωρα καινουργιο αυτοκινητο (που δεν μπορώ) . Με μηκος 4,30 , 428 ίππους και τετρακίνηση. Στα 50.000 ευρω . Το λές και κελεπουρι
8. Το αυξημενο βάρος ειναι λογικό . Οσο εξελίσονται οι μπαταρίες θα μειωνεται . Δεν θα φτάσει ποτέ το αντιστοιχο χαμηλό των θερμικών. Αλλά μαθαίνεις να οδηγείς αλλιώς .
9. Για μας τους παλιότερους λείπει ο ηχος του κινητήρα . Αυτό με τον τεχνητό ηχο στα ηχεία που εβγαζε ενα Mercedes που οδήγησα είναι σαχλαμαρα .
10. Το κόστος φόρτισης στην εθνική είναι απαραδεκτα υψηλό . Δεν ειναι οικονομικά όσο νομιζουμε σε μεγάλο ταξίδι
11. Η μεταπώληση θα είναι για γέλια . Ποιος θα πληρωσει ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες στο τελος τους σε καλή τιμή .
12. Η χρήση τόσο περίπλοκων λογισμικών για το κάθε τι ενέχει κινδύνους . Από κακόβουλους .
13. Η μη πληρωμή τελών , τεκμήρια, επιδοτηση αγορας κλπ θεωρώ ότι ειναι δόλωμα . Οταν πάρουν πολλοί θα πέσει ο πέλεκυς
Αυτά
Σαν λάτρης των αυτοκινήτων, θα έλεγα ότι συμφωνώ γενικά σχεδόν σε όλα, με ορισμένες διαφοροποιήσεις, και θα σχολιάσω τις πιο "κτυπητές". Ειδικά στα 11 και 13, θα δούμε τι θα γίνει όταν τα leasing, θα ολοκληρώνουν τα εκάστοτε συμβόλαιά τους, και θα βγαίνουν στην αγορά των "προϊδιόκτητων". Επειδή είχα leasing, ( εταιρικό για πολλά χρόνια ), ξέρω από πρώτο χέρι ότι τα αυτοκίνητά τους δεν συντηρούνται, όλα "βγάζουν" την 3-4-5 -ετία των συμβολαίων με ελάχιστη συντήρηση, και μετά τα ξεφορτώνονται όπως - όπως, σαν ...."σχεδόν αχρησιμοποίητα". Σε μια 3-ετία , με το τυπικό των 45.000 χιλ, ενώ ένα επαγγελματικό, μπορεί να έχει τα πολλαπλάσια, αναλόγως τύπου και πελάτη. Πέτυχα "ολοκαίνουργο", απίστευτης κατάστασης, κλασικό-βενζίνης, που στην 4-τία, με "κοντέρ" στα 60.000 χιλ. είχε κάνει ήδη και το σέρβις των 230.000 χιλ. που τυχαία βρήκαμε ψάχνοντας τα αρχεία συντήρησης του επίσημου. Εχουν να κυκλοφορήσουν πολλά τέτοια. Και το κράτος, μόλις τα % των "άνευ τελών" ανέβουν, θα εφαρμόσει τέλη, όπως έκαναν με τα ΜΗ τεκμήρια, και τώρα πολλά είναι σκεπασμένα στα γκαράζ της περιοχής μου.
Ειχα συναδέλφους, των 1300-1500 Ε / μήνα, που με την κατάργηση των τεκμηρίων από τον Κωστάκη, αγόρασαν Τσερόκι, Νισάν Πατρόλ, ή Σαμπ 2.0 Τ, κλπ, που ήταν τότε της μόδας, για να τα χαρούν και να νοιώσουν "ευκατάστατοι", και με την επαναφορά των διακρίσεων, τα πούλησαν μισοτιμής, ή τα απέσυραν αναμένοντας μια επανα-απόφαση δικαίωσης.
Στην Ελλάδα, εκτός και αν τραβάς σκάφος / τροχόσπιτο, τα 1800 cc είναι υπεραρκετά ΙΜΟ, ακόμα και μικρότερα με συμπιεστή. Με ένα 1600-1800 και ταξίδια κανεις, και βουνά ανεβαίνεις, και λογικές καταναλώσεις έχεις. Και από την εποχή που επέτρεψαν τα diesel, οι επιλογές είναι πλέον προς αυτήν την κατευθυνση για εμένα, αν κάνει κανείς πολλλααααααααααααα χιλιόμετρα. Αν όχι, και με βανζίνη - αέριο ( μαμά ), καλά είσαι.
Πάμε στον σχολιασμό, με διάθεση ανταλλαγής απόψεων και όχι .......αντιπαράθεσης.
Μολύνουν τα εργοστασια που παράγουν ηλεκτρισμό , αλλά εξω από τις ηδη υπερμολυσμένες μεγαλουπόλεις . Οπότε το όφελος για την μεγαλούπολη υπάρχει .
Επειδή τα "εργοστάσια" δεν είναι κλεισμένα σε μπαούλο, και οι κινήσεις του αέρα μεταφέρουν την μόλυνση παντού, ειδικά προς την πλευρά που είναι οι τυπικές μετεωρολογικές συνθήκες της περιοχής, το ότι είναι μακρυά, δεν σημαίνει τίποτα, αν δεν έχουν ληφθεί μέτρα μείωσης των ρύπων στην πηγή τους. Κλασικό παράδειγμα το clean air act του 1956, στην Μ. Βρετανία.
Δεν υπάρχει κόστος συντηρησης για τους ηλεκτροκινητήρες . Η αξιοπιστία τους ειναι απειρως μεγαλύτερη από τους θερμικούς .Και η απόδοσή τους το ίδιο. Τα υπόλοιπα μερη του αυτοκινήτου είναι οπως των θερμικών . Το οφελος δε στους χώρους λόγω μικρου μεγέθους των μηχανικων μερων ειναι εντυπωσιακό για αμαξωματα του ιδιου μεγεθους
Φυσικά και υπάρχει κόστος συντήρησης. Αν δεν υπήρχε ανάγκη συντήρησης, δεν θα συντηρούσαμε / επισκευάζαμε την μίζα, τον εναλλάκτη, το μοτέρ του πλυντηρίου ρούχων, τις ηλεκτρογεννήτριες της ΔΕΗ, κινητήρες υποβρυχίων, κοκ. Και ανάλογα με την σπουδαιότητα κάθε μηχανήματος ή την ισχύ, είναι και η περίοδος συντήρησης. Από έδρανα μέχρι συλλέκτες - διατάξεις εκκίνησης.
Τα μεγάλα σε μέγεθος αυτοκίνητα είναι πλέον μόδα . Δεν αφορουν μόνο τα ηλεκτρικά .
Ειναι γεγονός, αλλά είναι τελείως αντι-οικολογικό. Ειδικά, όταν κινουνται με ένα - δύο άτομα, ή πάμε τα παιδάκια στο σχολείο, στα Αγγλικά, στο μπαλλέτο. Δύο τόνοι πράμα, που κινείται στα στενά ή στην λεωφόρο. Προσωπικά, χρησιμοποιώ ένα πολύ μικρό, το μετρό, και αν χρειαστεί, σε ένα ταξίδι με οικογένεια, ενα μεγάλο. Αν δικαιολογούσα την αγορά ενός καινουργιου, απόλυτα θα επέλεγα ενα diesel, 1400-1600 cc, με συμπιεστή εξάτμισης, που θα έδινε μια πολύ καλή θερμική απόδοση. Και με τις νέες νόρμες, οικολογικό αναλογικά.