Σελίδα 7 από 12

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 9:42 pm
από Georges
Γιάννη μπράβο για το μεράκι, την υπομονή και την επιμονή!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ !!!

Φιλικά Γιώργος

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 10:14 pm
από Megalos
Γιαννη εχω μεινει καταπληκτος ..
τελεια παρουσιαση, επεξηγησεις (πρωτη φορα εμαθα αρκετα πραγματα φιλε) και φωτο..
μου φαινεται οτι συντομα θα μας ζηλεψει και το Time Zone :rose

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:36 pm
από antonis_ch
Μπραβο σου Γιαννη...! Τελειος!

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:38 pm
από pontioz
Αυτό είναι!
Τηλεϊατρική!
Δείξε Γιατρέ μου να μαθαίνουμε...

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 28, 2010 12:31 am
από eisenberg
john_dweller έγραψε: Βρε στην σειρά θα είναι...μετά να δούμε πως θα τα βάλουμε πάλι πίσω!!!
και άντε και τα βάλαμε...θα δουλεύει το ρημάδι??? :ha: haha
:dlaught:

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 28, 2010 12:39 am
από marios_ch
Φίλε έκανες πολύ καλή δουλειά, σου έυχομαι να συνεχίσεις έτσι και να μας παρουσιάζεις κάθε φορά τα κατορθώματα σου....!!!!

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2010 4:25 pm
από john_dweller
Σήμερα Σάββατο βρήκα χρόνο να προχωρήσω λίγο ακόμη με το λύσιμο της ΕΤΑ.
Κατ'αρχήν ένα από τα πρώτα πράγματα που βλέπει κάποιος(ξέχασα να το αναφέρω)στον μηχανισμό είναι πως
μάλλον χρειάζεται ένα καλό σέρβις (μην ξεχνάμε ότι ήταν τοποθετημένος μέσα σε μια ρέπλικα από κινέζικο εργοστάσιο και φυσικά τα κινέζικα εργοστάσια δεν δίνουν και μεγάλη σημασία στο λεγόμενο QC)
Για παράδειγμα δείτε εδώ στο γρανάζι τα ίχνη,απαράδεκτο για μηχανή ρολογιού :magn:

Εικόνα

Αρκετά ακόμη από τα κομμάτια που βρήκα μέσα δεν ήταν σε κατάσταση "ΕΤΑ" !!!

Προχωράμε με το λύσιμο του μηχανισμού και βγάζουμε τα γρανάζια της ώρας και των λεπτών μαζί με το λεγόμενο
Cannon Pinion,και έπειτα λύνουμε τον καταπληκτικό σε σύλληψη (τον έφτιαξε πρώτη φορά ο Antoine Philippe to 1841)
Μέχρι τότε τα ρολόγια κουρδίζονταν και οι ώρες ρυθμίζονταν με ειδικό κλειδί!!!

Εικόνα

Εικόνα

Ο μηχανισμός γυμνός από την μπροστινή όψη,λίγα πράγματα έχουν μείνει τα οποία θα τα δούμε μετά

Εικόνα

Πάμε τώρα στην πίσω πλευρά όπου έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα μέρη που είναι υπεύθυνα για το κούρδισμα του μηχανισμού.
Ο μηχανισμός κουρδίζει με δύο τρόπους
1)Χειροκίνητα με το γύρισμα της κορώνας
2)Αυτόματα με την κίνηση του ρότορα

Πως γίνεται όμως αυτό?

Εικόνα

Από τα γρανάζια που βλέπουμε στην εικόνα το Crown wheel και το Ratchet wheel είναι υπεύθυνα για το
χειροκίνητο κούρδισμα από την κορώνα.Όταν γυρίζουμε την κορώνα ενεργοποιούμε το crown wheel το οποίο με την
σειρά του μεταφέρει ενέργεια στο rathcet whell που φορτίζει το ελατήριο μέσα στο mainspring barrel.
Το αυτόματο κούρδισαμα μέσω του ρότορα γίνεται διαφορετικά.Αφού το ratchet wheel ενεργοποιείται μόνο με την κίνηση προς την μια πλευρά πρέπει να διασφαλιστεί πως όπως και να γυρίζει ο ρότορας η κίνηση του ratchet wheel θα είναι μόνο προς αυτήν την πλευρά.Αυτό αναλαμβάνουν να το κάνουν τα twin click wheels τα οποία είναι κατασκευασμένα και δομημένα με τέτοιο τρόπο που όπως και αν κινείται ο ρότορας (δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα)η ενέργεια που θα μεταφέρεται στο ratchet wheel από τα twin click wheels μέσω των reduction και transfer wheels θα είναι με την σωστή φορά. :robo:
Εδώ βλέπουμε λυμένο τον μηχανισμό αυτόν.

Εικόνα

Εικόνα

Τέλος για σήμερα έχουμε τα μέχρι τώρα λυμένα κομμάτια

Εικόνα

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2010 4:44 pm
από marios_ch
Φίλε Γιάνννη τέτοιες προσπάθειες αξίζουν πολλά μπράβο.....
Πολύ ωραία και παραστατική η ανάλυση σου....!!!!
Συνέχισε έτσι....!!!!!! :sh:

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2010 5:14 pm
από Megalos
Γιαννη πολυ σοβαρα ΑΞΙΟΣ και παλι ΑΞΙΟΣ :cheer:

Re: Tools ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2010 5:47 pm
από stavros_ch
Μπραβο και απο 'μενα φιλε μου..! :good: