Το 3=6 σημαινε μισος κομμενος εξακυλινδρος. (Η γωνια σφηνωσεως του στροφαλου, ηταν ακριβως, ενας μισος εξακυλινδρος)astra4u έγραψε:Το DKW καπου στις αρχές δεκαετίας '70 στη Χαλκίδα
ένα φτιαγμένο DKW που γινόταν εύκολα με θυρίδωμα του δίχρονου κινητήρα για να ακούσετε τον ήχο
" onclick="window.open(this.href);return false;
η ανάφλεξη του που δείχνει εν λειτουργια τα τρία ζευγάρια πλατινών στο ίδιο ντιστρυμπιτέρ που δίνουν ρεύμα στον δίχρονο τρικύλινδρο. Το 3=6 σήμαινε τρικύλινδρο δίχρονο=εξακύλινδρο τετράχρονο
" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεν ειχε αντλια νερου, δια της βαρυτητας κυκλοφορουσε το νερο.
Αντιγραφη τους, τα wartbourg, απο την ανατολικη Γερμανια.
Μεταγενεστερα μοντελα, τα DKW F-102, με ραβδους στρεψεως για αναρτηση. Και με μικτη λαδιου, για λιπανση κινητηρα.
Πληρως συγχρονιζε κιβωτιο, ενα αρκετα καλο αυτοκινητο, της εποχης αυτης.
Θυμαμαι, ενα λευκο DKW κουπε, του Αντρεα Μπαρκουλη. Με μετατροπη, look mercedes.
![BB :BB:](./images/smilies/Bling-Bling.gif)
Για αρκετα χρονια, δουλεψα τετοια αυτοκινητα.