Την διαδρομη και την επιτυχια της Ρολεξ στην Ελλαδα την εζησα απο κοντα οντας κατοχος ενος Sub απο το 1973 και ασχολουμενος σαν ρολογοφιλος
με το αντ/νο αυτο.
Ετσι λοιπον υποστηριζω την αποψη που λεει οτι το Designe ενος αντικειμενου παιζει τον κυριοτερο λογω για την επιλογη του.
Αν πχ την 10ετια του 50/60/70 (γιατι μετα τα πραγματα αλλαξαν)εβαζες σ ενα τραπεζι χυμα πολλα ρολογια και ελεγες στους παρευρισκομενους πιο απ ολα σας ξεχωριζει η σας εντυπωσιαζει ολοι θα εδειχναν το Sub , αυτο το εζησα απο τον εαυτο μου τοτε που εβλεπαν το sub στο χερι μου ,χωρις να ξερουν απο ρολεξ βεβαια αλλα το ρολοι
τους εντυπωσιαζε και τους αρεσε, στους περισσοτερους.
Τι ηταν αυτο που εβλεπαν πρωτη φορα και τους αρεσε?
Να μην λεμε ξανα τα ιδια τουτο,κεινο.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΣΠΟΡ ΡΟΛΟΙ οταν ολα ηταν 30-35μμ
Τα ρολογια τοτε εγω εβλεπα οτι οι μισοι τα φοραγαν στις εξοδους με τα καλα τους, και ο σχεδιασμος τους για μενα εκει συνεκλεινε,και τενολογικα μη βραχουνε ,μη χτυπηθουνε και διαφορα αλλα τετοια.
Ε λοιπον η Ρολεξ αυτο το εσπασε πρωτη εφαιρε το ρολοι στις συγχρονες αναγκες των ανθρωπων, στα ταξιδια(GMT),στην θαλασσα με το αναλογο,βουνο,κτλ,κτλ.
και σταδιακα πετυχε να φοριεται ακομη και το sub αμπιγιε.
Ερχομαστε στα τωρινα.
Εδω να το Panerai, αυτο τωρα αν το βαλουμε με πολλα ρολογια μαζι οπως τοτε που βαλαμε το Sub αμεσως θα ξεχωρισει με το σχεδιο του δεν νομιζετε? για φανταστειτετο λιγο αναμεσα στ αλλα ? δεν κανει αυτο το κλικ που σε τραβαει?
Κι αλλα ρολογια σχεδιαστηκα παρουσιαζουν κατι αλλο αλλα δεν επιασαν ετσι,θα ελεγα εγω το Corum που εχει βεβαια τους φιλους του αλλα μεχρι εκει.
Πετυχαν λοιπον χωρις να γινουν extreme εκαναν το κλικ στον καταναλωτη και αποδεικνυουν μ αυτο τον τροπο οτι τιποτα δεν εγινε τυχαια, κι αν γινει θα ειναι για λιγο.
Αυτο ηταν τ αλλα ηταν ευκολο να ακολουθησουν.
Ετσι δεν εγινε πχ με το αυτοκινητο?
Θα θυμαστε οι παλαιοτεροι το Σιτροεν DS τον βατραχο με το μοντερνο και διαφορετικο designe? εκανε παταγο τεραστια επιτυχια ανταγωνιζονταν την Μερσεντες το σχεδιασμα της DS αποτελει σταθμο και διδασκεται στις αναλογες σχολες.
H Vespa αλλο σπουδαιο σχεδιαστηκο συμβολο στα διτροχα, καθιερωσε τα σκουτερ ,και μερικα αλλα αντικειμενα που το designe τους τα καθιερωσε συμβολα παγκοσμιως.
Ετσι λοιπον για μενα συντελεστηκε η επιτυχια της Ρολεξ οπως επισης και της Panerai που φαινεται να ακολουθει, κι αυριο ποιος ξερει, καποιο νεο σχεδιο θα επεται,
αντε και μετο καλο να ελθει.