Re: ΑΡΧΗ ΕΠΟΧΗΣ - ΜΕΡΟΣ Α' - ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 9:14 am
Με μια ώρα ύπνο επανέρχομαι...
Ίσως γνωρίζετε τον Μηνά, τον Έλληνα κορυφαίο σχεδιαστή κοσμημάτων και αντικειμένων.
Κάποιοι θα έχετε δει και το ρολόι του.
Κάποτε μου είχε πει ότι τον ενοχλεί η απίστευτη επιβολή των Ιταλών σε θέματα design.
Αρκεί μου είπε, να έχεις ιταλικό όνομα για να γίνεις μεγάλος σχεδιαστής...
Όλες οι επιτυχίες της Ωρολογοποιίας, γεννήθηκαν στην Ιταλία.
Από το Daytona, μέχρι την Patek Philippe, ενώ στο χώρο των δημοπρασιών τα πάντα έγιναν από τον Ιταλό Osvaldo Patrizzi και στο design από τον Ιταλό Gérald Genta.
Στο Richemont και την ΥΩ, δεν γινόταν τίποτα χωρίς το ΟΚ του Ιταλού Franco Cologni, ενώ την ΥΩ άλλαξε επίσης ο Ιταλός Franck Muller με το ασύγκριτο στυλ του.
Πως θα μπορούσε η Panerai να μείνει απ έξω;
Είναι σα να λες ότι ένας σχεδιαστής επίπλων ή κουζίνων θα πάει άπατος. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Μια άλλη παράμετρος που παίζει ρόλο στην καθιέρωση ενός φετίχ του στυλ είναι το πόσο το αποδέχονται οι γυναίκες ως σύμβολο..
Και οι γυναίκες - ειδικά της Ιταλίας - λάτρεψαν τα Panerai και όχι χωρίς λόγο.
Οι αραβικοί αριθμοί στο καντράν, γραμμένοι με μπριγιαντάκια, είναι από τα πιο ωραία διακοσμητικά πράγματα που έχω δει στο χώρο.
Παρ όλα αυτά είχα πάντα μια αίσθηση ότι η συλλογή κάπου θα "κολλήσει".
Επαναλαμβάνεται επικίνδυνα. Δεν μπορείς να τη βγάζεις καθαρή ουσιαστικά με ένα σχέδιο, αφού φαντάζομαι ότι οι πωλήσεις των Radiomir είναι μικρό ποσοστό του τζίρου.
Αυτή την εντύπωση μου ενέτεινε η συζήτηση με τον Angelo Bonati.
Είναι τόσο ευχαριστημένος από την συλλογή του, που δεν βλέπω "φως στο τούνελ" της δημιουργικότητας.
Συνοπτικά η Πανεράι άλλαξε την αγορά.
Έβαλε μέχρι και την Rolex να κάνει 40+ ρολόγια και βέβαια όλους μας να μιλάμε για το μέγεθος.
Θυμάμαι όταν ρώτησα τον Genta πόσα χιλιοστά ήταν το Royal Oak όταν το σχεδίασε, τα "πήρε"... Μου λέει, τι ιστορία, όλα τα μετράτε με χιλιοστά... Εγώ δεν ξέρω πόσα χιλιοστά είνα κανένα ρολόι από αυτά που σχεδίασα!!!
Δεν βλέπω πως θα μπορούσε να ανανεωθεί. Έχει μια τόσο έντονη και αυστηρά προσδιορισμένη ταυτότητα που είναι επικίνδυνο να "βάλεις χέρι"
Βλέπετε, το καλό μάρκετινγκ πόσο περιορίζει τις εναλλακτικές;
Με το κακό, κανείς δεν καταλαβαίνει ποιός είσαι και κάνεις ότι θέλεις...
Όπως θα κατάλαβες λατρέυω το Radiomir και το θεωρώ κάτι αντίστοιχο της E-type: τόσο ωραίο!!!
Φιλικά
Κωστής
Ίσως γνωρίζετε τον Μηνά, τον Έλληνα κορυφαίο σχεδιαστή κοσμημάτων και αντικειμένων.
Κάποιοι θα έχετε δει και το ρολόι του.
Κάποτε μου είχε πει ότι τον ενοχλεί η απίστευτη επιβολή των Ιταλών σε θέματα design.
Αρκεί μου είπε, να έχεις ιταλικό όνομα για να γίνεις μεγάλος σχεδιαστής...
Όλες οι επιτυχίες της Ωρολογοποιίας, γεννήθηκαν στην Ιταλία.
Από το Daytona, μέχρι την Patek Philippe, ενώ στο χώρο των δημοπρασιών τα πάντα έγιναν από τον Ιταλό Osvaldo Patrizzi και στο design από τον Ιταλό Gérald Genta.
Στο Richemont και την ΥΩ, δεν γινόταν τίποτα χωρίς το ΟΚ του Ιταλού Franco Cologni, ενώ την ΥΩ άλλαξε επίσης ο Ιταλός Franck Muller με το ασύγκριτο στυλ του.
Πως θα μπορούσε η Panerai να μείνει απ έξω;
Είναι σα να λες ότι ένας σχεδιαστής επίπλων ή κουζίνων θα πάει άπατος. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Μια άλλη παράμετρος που παίζει ρόλο στην καθιέρωση ενός φετίχ του στυλ είναι το πόσο το αποδέχονται οι γυναίκες ως σύμβολο..
Και οι γυναίκες - ειδικά της Ιταλίας - λάτρεψαν τα Panerai και όχι χωρίς λόγο.
Οι αραβικοί αριθμοί στο καντράν, γραμμένοι με μπριγιαντάκια, είναι από τα πιο ωραία διακοσμητικά πράγματα που έχω δει στο χώρο.
Παρ όλα αυτά είχα πάντα μια αίσθηση ότι η συλλογή κάπου θα "κολλήσει".
Επαναλαμβάνεται επικίνδυνα. Δεν μπορείς να τη βγάζεις καθαρή ουσιαστικά με ένα σχέδιο, αφού φαντάζομαι ότι οι πωλήσεις των Radiomir είναι μικρό ποσοστό του τζίρου.
Αυτή την εντύπωση μου ενέτεινε η συζήτηση με τον Angelo Bonati.
Είναι τόσο ευχαριστημένος από την συλλογή του, που δεν βλέπω "φως στο τούνελ" της δημιουργικότητας.
Συνοπτικά η Πανεράι άλλαξε την αγορά.
Έβαλε μέχρι και την Rolex να κάνει 40+ ρολόγια και βέβαια όλους μας να μιλάμε για το μέγεθος.
Θυμάμαι όταν ρώτησα τον Genta πόσα χιλιοστά ήταν το Royal Oak όταν το σχεδίασε, τα "πήρε"... Μου λέει, τι ιστορία, όλα τα μετράτε με χιλιοστά... Εγώ δεν ξέρω πόσα χιλιοστά είνα κανένα ρολόι από αυτά που σχεδίασα!!!
Δεν βλέπω πως θα μπορούσε να ανανεωθεί. Έχει μια τόσο έντονη και αυστηρά προσδιορισμένη ταυτότητα που είναι επικίνδυνο να "βάλεις χέρι"
Βλέπετε, το καλό μάρκετινγκ πόσο περιορίζει τις εναλλακτικές;
Με το κακό, κανείς δεν καταλαβαίνει ποιός είσαι και κάνεις ότι θέλεις...
Όπως θα κατάλαβες λατρέυω το Radiomir και το θεωρώ κάτι αντίστοιχο της E-type: τόσο ωραίο!!!
Φιλικά
Κωστής