FIAT 600αρακι, και τα μυαλλα στα καγκελα.
Το ειχα 6-7 χρονια, γυρισα ολη την Ελλαδα, μετα απο ανακατασκευη. Του φορεσα το μοτερ του 850 spesial, με χταποδια, και διπλο Weber.
Δευτερο ψυγειο νερου μπροστα, δισκοφρενα, και ανεξαρτητο servo. Λευκο χρωματακι περλα, σαλονι δερματινο, με μπακετ του οδηγου.
Ξοδευα λεφτα αβερτα

μεχρι που το βαρεθηκα. Επομενο αμαξι, simca 1100 ti 1300 cc με τα δυο διπλα 36αρια Weber.
Αμορτισερ bilstein, χαμηλωμα αναρτησης, ζαντολαστιχα, βιδωνε κυριολεκτικα στο δρομο.
Στεναχωρεθηκα που το εδωσα, ηταν ομως διπορτο, ηθελα τετραπορτο αμαξι. Γρηγορο στο δρομο για την εποχη του, και απιθανη αισθηση στις υψηλες ταχυτητες.
Εφυγε το 90, με τις αποσυρσεις. Πιστος στην Γαλλικη τεχνολογια, πηρα παλι το simca 1508, και το ανακατασκευασα πληρως.
Του περασα την 1600 μηχανη του solara, και 5αρι κιβωτιο. Ταξιδιαρικο αμαξι, με τεραστιους χωρους, και πολυ αξιοπιστο.
Το χαρησα το 2007, και περασα μετα στον Γερμανο.
Ενα audi 80 του 93 τρακαρισμενο, σε τιμη χωμα. Επισκευασθει πληρως, με εξτρα A/C, ABS, ζαντολαστιχα, εγινε της βιτρινας.
Ωραιο αμαξι, αλλα με ψοφιο κινητηρα. (1600) Τωρα σαπιζει στο γκαραζ, και βλεπουμε.
Το μικροβιο της γρηγορης οδηγησης, με εφερε στην VW. Ενα GOLF III 1400 βρηκα, απο παλια συναδελφο στην Καρεντα.
Το εγδυσα, και φτιαχτηκε απο την αρχη. Μοτερ απο το 2000 GTI, αλλαχτηκαν φρενα, αναρτησεις, υδραυλικο τιμονι, εγινε πυραυλος.
Φυγανε παλι πολλα λεφτα σε αμαξι, αλλα με αυτο θα γερασω.
Και οπως λενε οι σοφοι, αυτοκινητο,= τρυπιος κουμπαρας.
