Σελίδα 487 από 487

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 03, 2026 12:21 pm
από Dimitris Real
Πολύ όμορφο. Καλοφόρετο με υγεία!!!

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 03, 2026 11:44 pm
από giannistissot
Wolf- έγραψε:Ευχαριστώ πολύ παιδιά...! Άλλο ενα ρολόι που το παράγγειλα χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Το είχα δει όμως σε βιτρίνα κάτω στο κέντρο και κόλλησα. Περίμενα έναν μήνα σχεδόν γιατί δεν υπήρχε στην Ελληνική αντιπροσωπεία...! Εικόνα
Ομορφος πολυ αυτος ο χρονογραφος! Καλοφορετο Φανη!

Στάλθηκε από το SM-A366B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 04, 2026 10:15 pm
από chris70
Διπλό χτύπημα... :zoro: :zoro:

D1Milano - Lagoon Diver

Εικόνα

Modello Uno UT1-AS Limited Edition - Diver

Εικόνα

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 04, 2026 10:44 pm
από gep
Πολύ όμορφα και τα δύο, μοιράζομαι την χαρά σου και εύχομαι να τα χαρείς όσο δεν παίρνει. Καλοφόρετα.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 05, 2026 12:57 am
από kalvetfl67
Ομορφα και τα δύο , καλοφορετα

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 05, 2026 7:15 am
από Megalos
Moltissimi Auguri Χρήστο …. Να τα χαρείς :smile:

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 04, 2026 11:15 pm
από Wolf-
Εικόνα

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 04, 2026 11:36 pm
από gep
Συγχαρητήρια και καλορίζικο, σωστό και το χρώμα του καντράν

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 06, 2026 9:14 am
από Megalos
Καλοφόρετο Φανή … καλοκαιρινό

Re: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 08, 2026 9:09 pm
από nick10
Καλοφόρετο, πολύ ωραίο