Τα NSU 1000 ΤΤ τελος 60 και ολο το 70 ηταν στην επικαιροτητα γιατι ηταν πολυστροφα και λαμβαναν μερος στα σιρκουοι με μεγαλη επιτυχια.diagpro έγραψε:Έμαθα να οδηγώ σε ένα Mercedes 170, αυτό με τη ρόδα πάνω στο πορτμπαγκάζ, που είχε πάρει ...καμμένο ο πατέρας μου και το είχε ανακατασκευάσει με τα χέρια του. Το πρώτο δικό μου ήταν ένα NSU 1000, που το αγόρασα μαζί με τον αδελφό μου από τη HERTZ προς 97.000 δρχ. και πλήρωνα τα γραμμάτια επί 5 χρόνια.
Τι τα γράφω, μόνο ο Megalos ήταν γεννημένος τότε!
Επειδη ειχαν πισω την μηχανη ζεσταινονταν και το πισω καπο το ειχαν μονιμως ανοιχτο.
Υπηρχαν και τα NSU τα Pritnz που ηταν 600cc ηταν φτηνα και ειχαν ευρεια κυκλοφορια μαζι με τα Fiatakia 600kai 850.