Σελίδα 368 από 370

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 02, 2025 10:14 am
από markosgr28
nick10 έγραψε: Τρί Απρ 01, 2025 6:37 pm Εικόνα
Rolex Introduces New Oyster Perpetual Watches And A Striking Red-Dial Datejust In Gold

https://www.fratellowatches.com/rolex-i ... -datejust/
Δε μου αρέσουν αυτά τα χρώματα. Σα ξεβαμμένα είναι.

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2025 9:47 pm
από Megalos
και ο μηχανισμος που φαινεται του δινει αλλο αερα ... ωραιο το Land-Dweller
Εικόνα

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2025 9:49 pm
από Megalos
πολυ ομορφο το νεο rolex-1908-perpetual-new-settimo-bracelet-in-yellow-gold-
Εικόνα

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2025 9:49 pm
από Megalos
και εδω μηχανισμος που φαινεται
Εικόνα

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2025 9:51 pm
από Megalos
Rolex-Daytona-Yellow-Gold-with-Turquoise-Blue-Lacquer-Dial
Εικόνα

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2025 10:42 pm
από kalvetfl67
Δεν μπορω να πώ οτι μου άρεσε ιδιαίτερα κάποιο από τα καινούργια ROLEX

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2025 6:39 pm
από TheWatchBuddies
If President Trump’s 31% tariffs on Switzerland are imposed then instead of buying the Rolex Land-Dweller in the U.S. it will be cheaper to fly first class from New York to Geneva, buy the watch, stay in a suite at the Four Seasons, dine at a Michelin restaurant and fly back

Κλαίω και μόνο που το σκέφτομαι ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το motorola edge 50 fusion μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 05, 2025 10:45 pm
από Megalos
θα ανεβουν οι τιμες στις ΗΠΑ τελικα των ελβετικων ρολογιων :smile_glossa:

Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 05, 2025 11:39 pm
από gep
Δεν θέλω να είμαι προάγγελος κακών μαντάτων και μακάρι να κάνω λάθος, αλλά πολύ φοβάμαι ότι η μπάλα θα πάρει και εμάς και τον υπόλοιπο κόσμο γιατί τα χαμένα έσοδα από την πτώση των πωλήσεων στην Αμερική θα πρέπει οι εταιρείες να τα αναπληρώσουν από κάπου αλλού. Συν το ότι οι τιμές στα βίνταζ και τα μεταχειρισμένα θα πάρουν φωτιά λόγω αυξημένης ζήτησης. Και το ξαναλέω, εύχομαι να κάνω λάθος.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: ROLEX

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 06, 2025 11:40 pm
από Giorgos_I
gep έγραψε: Σάβ Απρ 05, 2025 11:39 pm Δεν θέλω να είμαι προάγγελος κακών μαντάτων και μακάρι να κάνω λάθος, αλλά πολύ φοβάμαι ότι η μπάλα θα πάρει και εμάς και τον υπόλοιπο κόσμο γιατί τα χαμένα έσοδα από την πτώση των πωλήσεων στην Αμερική θα πρέπει οι εταιρείες να τα αναπληρώσουν από κάπου αλλού. Συν το ότι οι τιμές στα βίνταζ και τα μεταχειρισμένα θα πάρουν φωτιά λόγω αυξημένης ζήτησης. Και το ξαναλέω, εύχομαι να κάνω λάθος.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ολοι περιμενουν αυξήσεις σε όλα τα είδη, και δεν έχουν άδικο. Μέχρι ενός σημείου.

Γενικά, ΟΛΑ τα αγαθά θα ακριβύνουν, αλλά όχι στα ποσοστά των δασμών που ανακοινώνονται με ευκολία και σοβαρότητα πεντάχρονων. Δεν είναι δυνατόν ένας κυβερνήτης ενός από τα ισχυρότερα κράτη, τις ΗΠΑ, να ανακοινώνει τέτοιους "δασμούς", γιατί εξ αρχής ΔΥΝΑΜΙΤΙΖΕΙ την ελεύθερη αγορά, και τις ισορροπίες που αυτή έχει μετά από εμπειρίες 10-ετιών.

Δεν μπορούν όλα να ακριβύνουν γιατί, πλέον το αγοραστικό κοινο δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί, και οι πωλήσεις θα πεσουν. Ειδικά, για αγαθά που είναι "ελαστικά", δηλαδη μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτά. Επειδή τα εισοδήματα - που δεν θα αυξηθούν ανάλογα , μάλλον πολλοί θα μείνουν άνεργοι - δεν θα αρκούν για αγορές μη ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ για την ζωή.

Οι φίρμες, ( όλες, από κατασκευαστές σπιτιών , τουριστικη βιομηχανία, τρόφιμα, μέχρι ναυπηγήσεις πλοιων ) βλέποντας τις πωλήσεις να πέφτουν λόγω αυξημένων τιμών, έχουν δύο βασικές επιλογές.
α. Συνεχίζουν την δραστηριότητα.
β. Το κλείνουν.

Παρένθεση. δώ να σημειώσουμε ότι κάποιες μεγάλες μπίζνες, έχουν συμβόλαια, και προϋπολογισμούς / κόστη, ήδη συμφωνημένα και εκτελούμενα σε ανάπτυγμα χρόνου 2-3-5 ετών. Αυτοί, τινάχτηκαν στον αέρα. Κρατήστε το αυτό. πχ αν στον πύργο στο Ελληνικο, έχουν συμφωνηθεί ή και πωληθεί ήδη διαμερίσματα με τιμές Χ, και το κόστος λόγω δασμών σε πχ κλιματιστικά, διπλασιαστερί, την "μπουμπούνισε" ο κατασκευαστής. Αν ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ εις το μέλλον, μπορέι να αυξησει τις τιμές, αλλά όχι παραπάνω ααπό το πχ Μονακό ή το Ντουμπάϊ. Γιατι, δεν θα έρθει κανείς.

Συνεχίζουμε
Στην επιλογή α. οι δύο κυριες επιλογές είναι
α.α. Να αυξήσουν τις τιμές αναλογικά με την αύξηση στο κοστος των πρώτων υλών ( δασμοί κλπ ), ή
α.β. Να απορροφήσουν όσο περισσότερο κόστος μπορούν, προκειμένου να μην γίνει η αγορά των προϊόντων των προϊόντων τους απαγορευτική για το κοινό.

Γίνεται αντιληπτό ότι στην περίπτωση αυτή α.β. μειώνονται τα μικτά κέρδη, αλλά διατηρείται η δυνατότητα πωλήσεων, και η ΕΠΙΒΙΩΣΗ. Την 1η φίρμα, θα την ακολουθήσουν και άλλοι , ανταγωνιστές, οπότε θα γίνει ΠΟΛΕΜΟΣ για την διατήρηση κάποιων μεριδίων αγοράς, που θα φέρνουν αρκετά χρήματα στην φίρμα - έστω και με μειωμένα κέρδη - προκειμενου να ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. Οσοι δεν έχουν αποθεματικά, ή αποσβεσμένες εγκαταστάσεις, έχουν βραχυπρόθεσμες και μακρυπρόθεσμες υποχρεώσεις, δεν θα μπορούν να κατέβουν αρκετά, ενώ οι πιο "ισχυροί" θα μπορούν. Οπότε, οι νέοι "παίκτες", θα αντιμετωπίσουν παραπάνω δυσκολίες. Και ίσως κλείσουν, ή αναστείλλουν προσωρινά την δραστηριότητα, μέχρι οι συνθήκες ξακαθαρίσουν..

Αυτό θα ισχύσει ΣΕ ΟΛΑ τα αγαθά, από ψωμί, μέχρι ηλεκτρικές συσκευές σπιτιού, αυτοκίνητα, και φυσικά και ρολόγια.

Η κάθε φίρμα, έχει ένα κοστολόγιο. Οι πωλήσεις, πρέπει να φέρνουν στην φίρμα αρκετά, ώστε να πληρώνονται τα έξοδα ( υλικα - επεξεργασία - εργατικά - φως - νερό, δάνεια - αποσβέσεις - προώθηση πωλήσεων - έρευνα κλπ ) και να μένει και κάτι, έστω και ελάχιστο. Αν τα έσοδα από τον κύκλο εργασιών, ΔΕΝ καλυπτει τα λειτουργικά έξοδα, ή το κλείνουμε, ή παίρνουμε δάνειο με την ελπίδα να το "σώσουμε" . Και τελικά, δεν μπορούμε να πληρώσουμε τα δάνεια, και τα χάνουμε ΟΛΑ.

Μετά από πολλά χρόνια στην "πιάτσα", θεωρώ ότι επειδή οι αποφάσεις του παλαβού θα προκαλέσουν τεράστια προβλήματα και υποχρεωτικές ανακατατάξεις - αναδιαρθρώσεις στην αγορά, αυτοί που θα καταφέρουν να κρατήσουν τιμές με την μικρότερη δυνατή αύξηση, θα επιβιώσουν, εξαναγκαζοντας και άλλους να ακολουθήσουν. ή θα κάνουν ανακατατάξεις, που παλαιλοτερα τις βλέπαμε, ισχυροί παίκτες να μετακομίζουν σε χώρες χαμηλού κόστους για μειωση κόστους παραγωγής - μεταφορών,

Παράδειγμα. Η ναυτιλία, που διακινεί πρώτες ύλες και αγαθά, θα είναι η πρώτη που θα υποφέρει και πολλά καράβια θα "δέσουν". Οι αυτοκινητάδες, που κουβαλούσαν 5.000 οχήματα αν αδρομολόγιο, που πλέον θα μεταφέρουν πχ 500, θα μείνουν χωρίς αντικείμενο. Δεν θα βγαίνει το κοστολόγιο.
Οι παραγωγοί οχημάτων, δεν θα ανεβάσουν τιμές για να συμπληρώσουν τα χαμένα. Δεν μπορείς να πχ διπλασιάσεις τις τιμές επειδή μειώθηκαν οι πωλήσεις στο μισό. Υποχρεωτικά, για να διατηρήσουν τα εργοστάσια, θα κρατήσουν τις τιμές πώλησης σε επίπεδα που το κοινο θα μπορεί να ανταποκριθεί. Αλλιώς, .........χάος.

Και το χάος αυτό, θα φέρει κοινωνικες αναταραχές, ειδικά σε χώρες με ανάπτυξη, που ξαφνικά θα βρεθούν με στρατιες απολυμενων, που όμως δεν θα πληρώνουν εισφορές, και δεν θα πληρώνονται οι κοινωνικες παροχές πχ στην Ελλάδα οι συνταξιουχοι.

Ειναι αυτονόητο ότι εδω, με λίγες γραμμές, δεν είναι εύκολη η ανάλυση κάποιων βασικών παραμέτρων, αλλά πιστεύω να γίνεται κατανοητό τι ..........έρχεται.

Και οι λογικοί ηγέτες, θα προσπαθήσουν να διαπραγματευτούν τις ανακοινωμένες αυξησεις, και να συμβιβάσουν τις χρεώσεις σε χαμηλοτερα επίπεδα, σε σημείο που ΔΕΝ θα προκληθεί κοινωνικη αναταραχή που θα είναι πλέον ανεξελεγκτη.

Δεν ξέρω αν στις ΗΠΑ το σύστημα είναι τέτοιο που επιτρέπει να αμφισβητηθούν οι αποφάσεις του προέδρου, αλλα, με τέτοιες ανακοινώσεις, οι εποχές της Λήμαν Μπράδερς της οποίας η κατάρρευση, το 2008, σηματοδότησε την αρχική παγκόσμια οικονομική κρίση, θα είναι ένα τίποτα.

Και αυτά που λένε ότι κάποιοι "έχασαν" μερικά δις από τις φίρμες τους, παραμύθια είναι . ΕΙκονικές απώλειες είναι, σέρνουν τον κόσμο σε πωλήσεις μετοχών, θα τις αγοράσουν αυτοί, και πάλι πάνω.

Η αξία χάνεται αν ακαταστραφεί ένα εργοστάσιο, χαθεί μια πατέντα, καταρρεύσει η εμπιστοσύνη του κοινού, απωλεστεί το πελατολόγιο ( τζίρος ). Τα υπόλοιπα είναι είναι παραμύθια. Εικονικές αξίες, εικονικες απώλειες. Θα χάσουν λίγο, "χρηματιστηριακά" αλλά όχι στα νούμερα που ανακοινώνουν.

Η απορία μου ειναι, πως ο Μασκ τον υποστηρίζει, όταν ξαναγυρίζει στα ορυκτά καύσιμα. Φυσικά, του παρέδωσε την ΝΑΣΑ, για αντάλλαγμα.

Τα ανωτέρω, είναι προσωπικές απόψεις, βασισμενες στην πολύχρονη ανάμιξη στην πιάτσα, και στην αντιμετώπιση παρόμοιων καταστασεων - σε μικρότερη κλίμακα προφανώς.

Προφανώς, υπάρχουν και διάφορες οπτικές γωνίες θεώρησης, και όπως είπε κάποιος σοφός καποτε " Αν ένας ήξερε οικονομικά, θα τον αντέγραφαν όλοι και δεν θα ειχαμε οικονομικά προβλήματα".

Ο Γιάνης έχει πεί κάτι ? Θα με ενδιέφερε να τον ακούσω. :box:

Πάντως και εγώ, περιμένω να δω τις εξελίξεις, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να είναι ότι ΔΕΝ υπαρχουν ηγέτες, αλλά μόνον κάτι δημοσιοϋπάλληλοι στις βασικές χώρες της Ευρώπης.

Οι αποφάσεις των ΗΠΑ, δυναμιτίζουν τις "αμαξοστοιχίες" της οικονομικής προόδου στην Ευρώπη, και οι εκεί ηγέτες, ακόμα πιπιλάνε το δάκτυλο.