Σελίδα 332 από 437
SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 11, 2019 11:55 pm
από ggli
https://forums.watchuseek.com/f21/seiko ... cs/4894387" onclick="window.open(this.href);return false;
30cm rule κύριοι .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 8:49 am
από Elio5
Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Το προβλημα με την ημερομηνία στα Τουντορ GMT? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 8:58 am
από ggli
Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:01 am
από Elio5
ggli έγραψε:Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:01 am
από ggli
Κρίμα για τον κυριουλη πάντως, αν ήταν ρόλεξ θα ήταν ήδη συλλεκτικό , χαχαχα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:03 am
από ggli
Elio5 έγραψε:ggli έγραψε:Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα service
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:04 am
από captain
Ρε παιδιά ποιος είναι ο κανόνες των 30 cm ...;;;;;
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:05 am
από Elio5
ggli έγραψε:Elio5 έγραψε:ggli έγραψε:Elio5 έγραψε:Ωραίο άρθρο & διαφωτιστικό.
Δυστυχώς αυτά είναι πολύ άσχημα πράγματα για μια εταιρεία. Οποιαδήποτε εταιρεία. Ειδικά για Ρολόγια που κοστίζουν τόσα χρήματα.
Αλλά για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε πως δεν υπάρχει ρολόι στον πλανήτη που είναι 100% τέλειο.
Μήπως θέλετε να πιάσουμε για τα προβλήματα με τα speedy Tuesday? Η να πούμε για την σκόνη στα dial καινούργιων Ρολεξ? Αν θέλετε πάμε και σε αρυθμιστα AP των 30+ χιλιάδων η ακόμη και σε Πατεκ με σημάδια στην καλιμπρα και τρίχες μέσα στην μηχανή.
Να προσθεσω πως ειμαι προσωπικά παθών σε αυτό. Το εξπλορερ είχε σκόνη στο καντράν. Στο σέρβις δεν το έβλεπαν. Τελικά με λουπα το είδαν. Την έβγαλαν. Γρατζουνισαν και το ρολοι.
Το δίδαγμα? Μην χρησιμοποιείται λουπες. Είναι του διαβόλου.....
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηλία εννοείται μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία , το κακό είναι ότι τα κρούσματα για το qc της seiko είναι πολλά , ακόμα και για ρολόι που χτυπάει απεύθειας τον υψηλό ανταγωνισμό και είναι φυσικά πανάκριβο . Από την άλλη δεν θα κρίνω την απάντηση που πήρε ο κυριουλης καθώς κάθε σοβαρή εταιρεία έχει την πολιτική της και τους κανόνες της και δεν μπορεί να άγεται και φέρεται από τον κάθε πελάτη.
Πριν καιρό σε κάποιους έκανε εντύπωση που η Tudor άλλαξε στην εγγύηση ολόκληρη την καινούργια τότε μηχανή επειδή είχε πρόβλημα .
Το after sale παίζει σπουδαίο ρόλο σε μια εταιρεία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ.
Ψάξε λίγο παράπονα στο σέρβις αλλα και προβληματα από κατόχους Ρολεξ όμως.
Εγώ που τους είπα πως μου γρατζουνισατε το ρολόι μου απάντησαν ναι συγγνώμη αυτά συμβαίνουν.
Είναι σοβαρή αυτή η εταιρεία για εσένα?
Ρολοι ενος μηνα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν απάντηση όχι δεν με καλύπτει, αλλά είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα με τα εξουσιοδοτημένα service
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στη επισημη Ρολεξ μου το ειπαν.
Απλά η Σεικο θα έπρεπε να πουλάει άψογο απο καθε αποψη προϊόν στα 5κ. Την Ρολεξ λόγω ονόματος και ειδικού βάρους δεν την ενδιαφέρει.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:13 am
από ggli
captain έγραψε:Ρε παιδιά ποιος είναι ο κανόνες των 30 cm ...;;;;;
Ότι δεν φαίνεται στα 30cm δεν υπάρχει
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SEIKO
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 12, 2019 9:20 am
από ggli
Άλλο παράδειγμα ,super limited editoin
Έπεσα πάνω σε όλα τα λάθη μαζεμένα.
Οκ λίγη σκόνη αλλά λάθος γράμματα ;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk