Σελίδα 3259 από 3259
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:03 pm
από Megalos
Giorgos_I έγραψε: Σάβ Ιουν 20, 2026 1:05 am
Μερικές ημέρες τώρα, "αλατίζω" το CITIZEN Excalibur.
καλα μπανια φιλε Γιωργο

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:04 pm
από Megalos
gep έγραψε: Σάβ Ιουν 20, 2026 4:04 pm
Καλησπέρα στην παρέα
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
πανεμορφο Γιωργο μου

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:06 pm
από Megalos
I. MANH έγραψε: Κυρ Ιουν 21, 2026 7:37 pm
it is a tool

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:07 pm
από Megalos
kalvetfl67 έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 11:21 am
Καλημέρα
αδυναμια μου

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:08 pm
από Megalos
PAM13 έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 9:01 pm
Sent from my iPhone using Tapatalk
κλασικη ομορφια Πανο

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:09 pm
από Megalos
ppana έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 11:21 am
Καλημέρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
ωραιοτατο χαμογελο

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:10 pm
από Megalos
ppana έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 10:43 am
Καλημέρα

Καινούργιος κινεζος
Sent from my iPhone using Tapatalk
καλοριζικο ... ωραιοτατο
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:11 pm
από Megalos
Σταυρο ρολοι στα μετρα που θελεις
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:12 pm
από Megalos
Wolf- έγραψε: Σάβ Ιουν 27, 2026 6:17 pm
ομορφο κλασικο σχεδιο

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 27, 2026 9:14 pm
από Megalos
απο στην πτηση προς Μυτιληνη την περασμενη βδομαδα
