Σελίδα 3256 από 3257
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 12:48 am
από Giorgos_I
Megalos έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 10:23 pm
gep έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 2:07 pm
Καλημέρα στην ομήγυρη

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
πανεμορφο .... και στις δυο πλευρες
Το κοιτας, σκεπτεσαι τους μηχανισμούς - γραναζάκια - κινήσεις - δίσκοι, κλπ και ......ζαλίζεσαι !
Κ Ο Σ Μ Η Μ Α ! ! ! !
Πόσο κοστίζει ( περίπου ? )
Αυτό, δεν είναι να το φοράς. Ειναι να το χαζεύεις.

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 11:10 am
από kalvetfl67
Καλημέρα

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 2:55 pm
από ppana
Καλησπέρα
Από τον μεσημεριανό καφέ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 9:27 pm
από gep
Καλησπέρα, αυτό σήμερα
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 11:02 pm
από Wolf-
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 1:05 am
από Giorgos_I
Μερικές ημέρες τώρα, "αλατίζω" το CITIZEN Excalibur.

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 1:28 pm
από Wolf-
Καλημέρα...

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 4:04 pm
από gep
Καλησπέρα στην παρέα
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 5:12 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Re: Σημερα φοραμε....(2)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 21, 2026 11:41 am
από ppana
Καλημέρα
Sent from my iPhone using Tapatalk