Σελίδα 3256 από 3257

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 12:48 am
από Giorgos_I
Megalos έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 10:23 pm
gep έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 2:07 pm Καλημέρα στην ομήγυρη ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
πανεμορφο .... και στις δυο πλευρες :smile:
Το κοιτας, σκεπτεσαι τους μηχανισμούς - γραναζάκια - κινήσεις - δίσκοι, κλπ και ......ζαλίζεσαι !

Κ Ο Σ Μ Η Μ Α ! ! ! ! :gf:

Πόσο κοστίζει ( περίπου ? )

Αυτό, δεν είναι να το φοράς. Ειναι να το χαζεύεις. :cigar:

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 11:10 am
από kalvetfl67
Καλημέρα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 2:55 pm
από ppana
Καλησπέρα
Από τον μεσημεριανό καφέ
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 9:27 pm
από gep
Καλησπέρα, αυτό σήμερα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 19, 2026 11:02 pm
από Wolf-
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 1:05 am
από Giorgos_I
Μερικές ημέρες τώρα, "αλατίζω" το CITIZEN Excalibur.

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 1:28 pm
από Wolf-
Καλημέρα...
Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 4:04 pm
από gep
Καλησπέρα στην παρέα Εικόνα

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 20, 2026 5:12 pm
από kalvetfl67
Καλησπέρα

Εικόνα

Re: Σημερα φοραμε....(2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 21, 2026 11:41 am
από ppana
Καλημέρα
Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk